Auton katsastus

Alkuperäinen kirjoittaja flea:
mun pitäs lähtee just elämäni ekaa kertaa yksin katsastamaan autoa....pitääks mun siellä tehdä/tietää jotain... vai saanko vaan ajaa pihaan ja ojentaa avaimet??
ota avaimet ja rekisteriote. Meet sisälle ja sanot et katsastus kiitos ja annat avaimet ja rekisteriotteen sille naiselle ja istut odottamaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja flea:
mun pitäs lähtee just elämäni ekaa kertaa yksin katsastamaan autoa....pitääks mun siellä tehdä/tietää jotain... vai saanko vaan ajaa pihaan ja ojentaa avaimet??
Ajat pihaan ja menet sinne sisälle ilmoittamaan. Ota rekisteriote mukaan.
ajaaks ne ukkelit sen sit sinne sisälle...?? jos mä vaan jään sisälle hörppiin kahvetta

:D yks muksukin pitää ottaa mukaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja flea:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja flea:
mun pitäs lähtee just elämäni ekaa kertaa yksin katsastamaan autoa....pitääks mun siellä tehdä/tietää jotain... vai saanko vaan ajaa pihaan ja ojentaa avaimet??
Ajat pihaan ja menet sinne sisälle ilmoittamaan. Ota rekisteriote mukaan.
ajaaks ne ukkolit sen sit sinne siälle...?? jos mä vaan jään sisälle hörppiin kahvetta

:D yks muksukin pitää ottaa mukaan...
juu ne ajaa sen sisälle ja ulos. Kerran joudun tosin ajamaan sen ite ulos, mut yleensä ne hoitaa kaiken. Mulla on ollu kans pari kertaa muksu mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja flea:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja flea:
mun pitäs lähtee just elämäni ekaa kertaa yksin katsastamaan autoa....pitääks mun siellä tehdä/tietää jotain... vai saanko vaan ajaa pihaan ja ojentaa avaimet??
Ajat pihaan ja menet sinne sisälle ilmoittamaan. Ota rekisteriote mukaan.
ajaaks ne ukkolit sen sit sinne siälle...?? jos mä vaan jään sisälle hörppiin kahvetta

:D yks muksukin pitää ottaa mukaan...
juu ne ajaa sen sisälle ja ulos. Kerran joudun tosin ajamaan sen ite ulos, mut yleensä ne hoitaa kaiken. Mulla on ollu kans pari kertaa muksu mukana.
Kiitti, ei sitten muuta kuin yrittään onneensa...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
19e maksoi ja jos tarvetta,jälkinäyttö samaanhintaan(ja kaffeet&palaset kaupanpäälle!) :)
19e?? :eek:
Samaa minäkin ihmettelen. Lieneekö laillistettu katsastusasema ensinkään? :D
Joensuussa maksaa 19e. (esim.) Miehen veli oli käyny katsastamassa jollain asemalla jossa oli ollu tarjous 9e!!! kyllä syletti ittee mennä maksamaan 62e seuraavalla viikolla.
 
vieras
Yleisimmät palveluhinnat, ha/pa maks. 3500kg

Määräaikaiskatsastus/ 49.00 ?
Päästömittaus, bensiini/ 18.00 ?
Päästömittaus, diesel/ 31.00 ?
OBD-mittaus/ 15.00 ?
Jälkitarkastus/ 22.00 ?

http://www.k1katsastajat.fi/asemat.php
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleisimmät palveluhinnat, ha/pa maks. 3500kg

Määräaikaiskatsastus/ 49.00 ?
Päästömittaus, bensiini/ 18.00 ?
Päästömittaus, diesel/ 31.00 ?
OBD-mittaus/ 15.00 ?
Jälkitarkastus/ 22.00 ?

http://www.k1katsastajat.fi/asemat.php
Joo, tää näkyy olevan edullisin. 5? halvempi kuin nuo kaksi muuta täällä olevaa. Taidan suhauttaa tänne ja toivoa parasta, että autossa ei olis mitää suurempaa vikaa :/ :wave:
 

Yhteistyössä