Auttaisitteko taas vähän hinnoittelemaan noita kirppisvaatteita!

Kun mä myyn niitä aina liiankin halvalla, mutta kun en uskalla kauheasti laittaa hintaa että ne kuitenkin menisivät kaupaksi..

Eli lähinnä nyt mietin noita tytön farkkuja kokoa 116-122/128, Voiko pyytää enemmän kun euron?
Ovat tosi hyvässä kunnossa, suurimmassa osassa kuvioita.

Entä hupparit ja muut pitkähihaiset paidat? Koot myös noita 116-122

Ja sitten noita pojan vaatteita, suurin osa on tommoisia huppari+housut settejä ja koot 100-122
Erittäin hyvässä kunnossa housutkin.. 3e, oisko liikaa?

Vauvan bodyt ja potkarit, iso osa joko käyttämättömiä tai vähän käytettyjä.. Oisko 0,60-1e?
Helpo, pliis :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Vauvan bodyt ja potkarit, iso osa joko käyttämättömiä tai vähän käytettyjä.. Oisko 0,60-1e?
Helpo, pliis :ashamed:

Jos on käyttämättömiä niin voisin maksaa enemmänkin kirpparilla, 1-3? ainakin.. tietty tollaisilla hinnoilla pääset taatusti eroon niistä tosi nopsaan. Ainakin pk-seudun kirppiksillä ihmiset myy tosi huonokuntoista tavaraa paljon kalliimmallakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on käyttämättömiä niin voisin maksaa enemmänkin kirpparilla, 1-3? ainakin.. tietty tollaisilla hinnoilla pääset taatusti eroon niistä tosi nopsaan. Ainakin pk-seudun kirppiksillä ihmiset myy tosi huonokuntoista tavaraa paljon kalliimmallakin.
Joo no meillä tää kolmonen oli hieman tuhdimpi tapaus vauvana ja kaikille kummeille ensimmäinen kummilapsi, joten sitä vaatetta kertyi ihan kauhiasti ja suuri osa jäi käyttämättä kun ei päälle mahtunut..
Ihan ilmaiseksi kun kuitenkaan ei hyviä vaatteita haluaisi antaa ja taas en haluaisi liikaa pyytää.

Ajattelin laittaa laatikon hyllyjen alle mihin teen kyltin että "tästä alle eurolla" ja sinne laittaisin noita käytetympiä tyyliin 0,10e sinne euroon asti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mä hinnoittelen perustavaran (henkkamaukan) yleensä paidoissa/bodyissä 1-2euroa, housuissa 1.5-3e, huppari 2-3e. Merkkikamassa enemmän 20-25% säännön mukaan.
No mä en ihan rehellisesti merkkien päälle ymmärrä mitään :ashamed:
Mutta ehkä voisin sitten noita farkkuja laittaa ainakin hiukan kalliimmalla ja melkeinpä kaikki tytön paidatkin on huppareita, ovat kätevämpiä :)
 

Yhteistyössä