auttakaa oonko raskaana?

Hei minulla oli sikiö kuollut mahaan kun olin rv 15+1 se todettiin että hän oli kuollut rv 12+5, synnytin hänet rv 15+3 ja jouduin myös kaavintaan kun istukka ei irronnut. minulla rinnat ovat orat ja kosketus kipeät ja ei johdu maidon noususta koska maitoa niissä ei ole.. väsyttäää ja maistuu raudalle suussa... synnyttämisestä on nyt 12 päivää, voiko uudesta raskaudesta olla nyt jo oireita.. Sitten myöskin mietin että jos munasolu on irronnut kun olin raskaan ja sikiö oli kuollut, koska hän kerkesi olla mahassa kuitenkin 2 ja puoli viikkoa, sitten jos sse on hedelmöittynyt ja päässyt kohtuun vasta viikon päästä ja kiinnittynyt parisen päivää tuon synnytyksen ja kaavinnan jälkeen.. mutta tänään on tullut hieman rusehtaa vuotoa jossa mukana sellaista kirkasta limaa ja vain vähän kun on pyyhkiniyt pissan jälkeen, olisiko tämä kiinnitysvuotoa?? Kaavinnan jälkeen minulla ei ole ollut muita vuotoja ollenkaan.. Minulla kolme lasta ennestään joiden raskuden aikana ei ole mitään kiinnitys vuotoa tullut.. raskaustesti antaa haamujen haamut eli tosi haaleen viivan, mutta se viiva voi johtua tietenkin tuosta keskeytyneestä keskenmenostakin... oisko viikonpäästä aika tehä uusi testi jos oireet jatkuu?? Eli kaikki viisaat ja ihanat saa neuvoa tyhmää :D (jos tuosta kirjoitukisesta mitään selvää ylensäkkään saa):)
 
Kaikkihan on mahdollista! Mutta saattaa myöskin olla epätodennäköistä, jos on sikiö vielä ollut mahassa, että olisi uusi munasolu itronnut ja kierto alkanut nii nopeasti. Itsellä meni keskenmenon jälkeen 3 kk ennen kun tärppäsi mutta olen kuullut että monilla on uusi raskaus todettu jo heti seuraavassa kuussa. Ja jos olet raskaana ja sinulla on ennestään jo ollut raskaushormoonia veressä entisestä keskenmenosta, se saattaa aiheuttaa raskausoireita jo nännaikaisessa vaiheessa. Näin on neuvolan täti joskus sanonut mulle:)

Ja kannattaa ihmeessä testailla ja alkaa syömään näitä raskausajan viramiinivalmisteita jossa on paljon foolihappoa! Sitä kannattaa syödä jo ennen raskautta ja erityisesti jos on keskenmeno takana, parantaa mahdollisuuksia tulla raskaaksi nopeasti uudelleen

Tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä