Auttakaa, teenkö abortin vai en..

  • Viestiketjun aloittaja Mitä teen.....
  • Ensimmäinen viesti
älä tee jos yhtään mietit
Itse olin vastaavassa tilanteessa keväällä...mulla tosin ennestään kuusi lasta joista neljä nuorinta alle 4 v sisällä syntyneet.lääkäri " kannusti" oikein keskeytykseen kun asiaa mietin.mies ei loppupeleissä ollut suuntaan tai toiseen mieltä,vaikka välillä keskeytyksestä puhuikin(oikeesti on jyrkästi abortteja vastaan).Mietittiin asiaa monelta kannalta ja päädyttiin pitämään lapsi -laskettuaika parin viikon päästä.matkan varrella on käynyt mielessä että oisko se keskeytys sittenkin ollu helpompi ratkaisu,mutta sit kuitenkin mietin että en olis sitä syyllisyyttä ym kestäny ja näin on parempi,meille kyllä vielä yksi mahtuu :)
Meilläkin oli ehkäisy käytössä,joten vahinkovauva tää i ollu.....
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27790283]Jos kolme lasta on monen tavoite niin pitäiskö siihen pyrkiä?!
En tekisi aborttia jos epäilyttää. Mies vois varmaan jäädä vuorostaan kotiin lasta hoitamaan. Se ei todellakaan ole aina naisen velvollisuus.[/QUOTE]

No tässä tilanteessa ei kyllä voi vaatia miestä jäämään kotiin hoitamaan lasta! Jos mies nimenomaan pitää sitä uutta lasta vähän huonona tilanteeseen niin varmasti pitää vielä huonompana jos vielä vaaditaan jäämään kotiin.

Kyllä se on naisen velvollisuus, jos nainen tekee päätöksen pitää lapsi. Jos on yhteinen päätös, sitten voi myös ennen lastentekoa tai päättäessä pitää lapsi miettiä kumpi jää kotiin.


Ap. Pidä lapsi. Kadut muuten myöhemmin.
 
Ap.
[QUOTE="vieras";27796756]No tässä tilanteessa ei kyllä voi vaatia miestä jäämään kotiin hoitamaan lasta! Jos mies nimenomaan pitää sitä uutta lasta vähän huonona tilanteeseen niin varmasti pitää vielä huonompana jos vielä vaaditaan jäämään kotiin.

Kyllä se on naisen velvollisuus, jos nainen tekee päätöksen pitää lapsi. Jos on yhteinen päätös, sitten voi myös ennen lastentekoa tai päättäessä pitää lapsi miettiä kumpi jää kotiin.


Ap. Pidä lapsi. Kadut muuten myöhemmin.[/QUOTE]

Kerroin jo edellisellä sivulla että päädyttiin pitämään lapsi. Minä jään hoiramaan lapsia kunnes tämä vauva on 1v ja sitten menen töihin.
 
"vieras"
Ajattelepa, kuinka paljon tämä tilanteesi on minuakin - täysin vierasta - koskettanut. Täällä istun tippa linssissä ajattelemassa, että toivon teidän koko perheelle kaikkea hyvää!
 
"vieras"
Kerroin jo edellisellä sivulla että päädyttiin pitämään lapsi. Minä jään hoiramaan lapsia kunnes tämä vauva on 1v ja sitten menen töihin.
Juu, huomasin näin jälkeenpäin :) Onnea teille :) Toivottavasti ei kuulostanut ilkeeltä teksti. Tarkotin nyt lähinnä ihan muille, kun tuo eräs vieras kirjoitti, että "miehen velvollisuus myös jäädä kotiin, vaikkei haluaisi edes lasta". Alkoi vaan vähän ärsyttää, miten törkeästi jotkut ajattelevat.
 
Ap.
[QUOTE="vieras";27796839]Ajattelepa, kuinka paljon tämä tilanteesi on minuakin - täysin vierasta - koskettanut. Täällä istun tippa linssissä ajattelemassa, että toivon teidän koko perheelle kaikkea hyvää![/QUOTE]

Kiitos. Eiköhän me tästäkin selvitä ja saada asiat sujumaan. On tässä vielä aikaa laskettuunaikaan.
 
"vieras"
Oi ihanaa! Onnittelut :) Ajattelin tulla kirjoittamaan tänne, että joka kerta kun olen ollut raskaana ja olen miettinyt mitä teen (mies vaatinut aborttia) olen ollut aivan varma, että lasta en koskaan katuisi, mutta aborttia katuisin sydämeni rikki.

Mahtavaa, että teillä asia ratkesi onnellisesti :)
 
ap.
[QUOTE="vieras";27796866]Juu, huomasin näin jälkeenpäin :) Onnea teille :) Toivottavasti ei kuulostanut ilkeeltä teksti. Tarkotin nyt lähinnä ihan muille, kun tuo eräs vieras kirjoitti, että "miehen velvollisuus myös jäädä kotiin, vaikkei haluaisi edes lasta". Alkoi vaan vähän ärsyttää, miten törkeästi jotkut ajattelevat.[/QUOTE]

Ei kuulostanut ilkeältä tekstisi. Halusin vain ilmaista kaikille että se olen minä joka lasten kanssa kotiin jää kuten tähänkin asti. Tai töihin alan hakemaan nyt heti alkuvuodesta jos johonkin pääsisi korottamaan äitiysrahaa.
 

Yhteistyössä