auttakaa,Ystäväni on rattijuoppo

  • Viestiketjun aloittaja Tosi vakkari nyt harmaana!
  • Ensimmäinen viesti
Tosi vakkari nyt harmaana!
Olimme eilen ulkona porukalla ja nyt aamulla sitten huomasin että yksi kaverini oli lähtenyt pois.Juoksin heti katsomaan onko autolla lähtenyt niin oli.Soitin kaverille perään että monelta on lähtenyt ajamaan niin heti kun me muut oltiin käyty nukkumaan ELI KÄNNISSÄ!
Tää oli nyt 3 kerta kun hän lähtee umpi kännissä ajamaan.Soitin kaverille haukuin hänet pystyyn:( Sanoin että ei siinä ketään jos se ite ajaa seinään,mutta se voi ajaa esim.lapsen kuoliaaksi tai toisen ihmisen:( Okei tosi julmasti sanottu mutta mulla kilahti päässä.
Mä en ole ollut hänen kanssa näinä 2 aijempana kertana kun on lähtenyt mutta olen kuullut,miksi mä en eilen tajunnut ottaa siltä avaimia pois????
Mä olen vihainen itselleni kun olis mun pitänyt tajuta ja olen todella vihainen kaverilleni.Miten sanon sen kaverille mutta ENSI kerta kun hän lähtee kännissä ajamaan mä aijon ilmoittaa siitä eteenpäin ,koska mä en siedä rattijuoppoja?
 
Rukoilijasirkka
Poliisille kannattaa ensi kerralla ilmottaa, koska jos tosiaan jotain sattuu, niin siitä voi jäädä sulle aika ikävä olo. Ikävään tilanteeseen tollanen rattijuoppo pistää kaverinsa.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voit toki ilmottaa nytkin.
Kun kukaan ei ole nähnyt hänen lähtevän niin miten se rattijuopumus todistetaan.

Tuskin kukaan itse itseään kuitenkaan ilmiantaa, ku mitään todisteita ei oo olemassa.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Ilmota poliisille,onnistuu näin jälkikäteenkin.Käyvät puhalluttamassa kaveris ja osaavat kyl laskea paljon illal/yöl ollu promilleja veressä...
Jos puhaltaa nyt vaikka sen nollan

lisäystä

Tai jos vaikka puhaltais yhden promillen ja sanoo et on napannu siitä lähtien ku tuli autolla kotiin. Kyllä se nyt vaan on niin et nyt on myöhästä ei niitä tuomioita nyt tolleen saada annettua.
Kukaanhan ei ollut nähnyt mihin aikaan hän oli lähtenyt ajamaan
 
dina
Avaimet vaan pois illalla jos seuraavan kerran otatte yhdessä. Pakko myöntää että joskus itsekkin tullut kännissä autolla törttöiltyä, onni on ollut mukana ettei kenellekkään ole mitään sattunut. Yritä saada kaverisi ymmärtämään että se taksi ei oikeestikkaan maksa juuri mitään, verrattuna siihen häpeään ja morkkikseen mikä aamulla on. Halpa hinta pysyä hengissä.
Joillakin vaan on tapana tuo kännissä autoon hyppääminen..Ei minulla enään ikinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Miksi odottaa ensi kertaa?
Mitä se ilmottaminen enää hyödyttäis. Ihminen pitää saada kiinni ratista siten et sillon puhaltaa ne promillet.
Jos kuvitellaan että poliisit suorittaisivat vierailun,niin saattaisi havahduttaa sen verran,että ajattelisi ensi kerralla kaksi kertaa.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Miksi odottaa ensi kertaa?
Mitä se ilmottaminen enää hyödyttäis. Ihminen pitää saada kiinni ratista siten et sillon puhaltaa ne promillet.
Jos kuvitellaan että poliisit suorittaisivat vierailun,niin saattaisi havahduttaa sen verran,että ajattelisi ensi kerralla kaksi kertaa.
Joo voishan se
 
No minä ja mieheni käräytettiin mun veli kun ajeli kännissä. Kiinni jäi ja kortti lähti kuivumaan sekä sai tietysti sakot. Oli herätys mun veljelle, lähti seuraavana päivänä Minnesota-hoitoon ja on nyt ollut kuivilla toukokuusta lähtien. Hänellä siis oli ihan kunnon alkoholiongelma, ei vain satunnainen....

Kun tiedät että ystäväsi ajelee kännissä niin voit toki ilmoittaa poliiseille tästä taipumuksesta ja sen että missä suunnilla ajelee. Toivottavasti saisivat kiinni rysän päältä niin ystäväsi oppisi.
 
Surullista miten paljon noita känniääliöitä maailmaan mahtuu :/
Mun mieheni tuttava menetti hiljattain lapsensa känniääliön takia.
Alkoholi ja idiotismi ei sovi yhteen. Ja kun jokaisessa meissä asuu puieni idiootti, olisi parasta olla käyttämättä päihteitä.
 
ap
Mitenköhän tuon ystävyyden käy,kun käräytän ystäväni:(:(:(
Tässä on vielä se että tää samainen kaveri yritti itsarii viikko sitten kun sen mies on miettimisajalla haluaako se jatkaa hänen kanssa.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitenköhän tuon ystävyyden käy,kun käräytän ystäväni:(:(:(
Tässä on vielä se että tää samainen kaveri yritti itsarii viikko sitten kun sen mies on miettimisajalla haluaako se jatkaa hänen kanssa.
Taitais olla todella iso kolaus ystävälles
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Miksi odottaa ensi kertaa?
Mitä se ilmottaminen enää hyödyttäis. Ihminen pitää saada kiinni ratista siten et sillon puhaltaa ne promillet.
Jos kuvitellaan että poliisit suorittaisivat vierailun,niin saattaisi havahduttaa sen verran,että ajattelisi ensi kerralla kaksi kertaa.
Joo voishan se
en usko. Oma isäni on ajanut kännissä, poliisit tulleet kotiin ja vieneet laitokselle, kortti pois ja viikon päästä takas, kun ei voitu todeta että oli ollut kännissän ratissa (sanoi juoneensa sen jälkeen kun tuli kotiin)
Eipä se ole sen ajamista vähentänyt. Nyt just oli kortti kuivumassa 3kk ja sai sen kuukaus sitte, sen jälkeen kahden päivän päästä taas oli ajanut kännissä.

Ei siihen auta mikään. Tuntuu
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja joka lyyli oma tyyli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitenköhän tuon ystävyyden käy,kun käräytän ystäväni:(:(:(
Tässä on vielä se että tää samainen kaveri yritti itsarii viikko sitten kun sen mies on miettimisajalla haluaako se jatkaa hänen kanssa.
sekö parantaa tilanteen kun kännissä ajellessaan tappaa jonkun tai vaikka useampia??
no mikä tää vastaus oikein oli?
 

Yhteistyössä