Auttakaa :(

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Maanantaina jouduin lähtee koulusta kotiin ekan tunnin jälkeen kun oksetti ja jalat tärisi, mut en kuitenkaa saanu oksennettua. Tänään ois pitäny mennä kouluun mut ku heräsin nii tuli hirvee aamupahoinvointi, suu oli kuiva ja veden juominen teki olosta vielä huonomman. En saanu kaikkee aamupalaa syötyä. Tärisin hirveesti myös silloin.. On myös paljon ilmaa vatsassa.. Aamuisin on ollu maanantaista lähtien huono olo. Ruokahalu on muuten ihan hyvä, vaikka ruuankin jälkeen tulee huono olo. Mikä mulla on? Oon miettiny keliakiaa mut en oo varma..
 
vierailija
Ihan turhaa täällä povata mikä olis.helpoin kun soittaa aikaa lääkäriin. Syitähän keksii ja löytää itte vaik kui paljon ja epätietoisuus vain pahentaa oloa.
 
vierailija L
Älä huoli. Kyllä ne lääkärit selvittää mikä on.
Kerro tarkasti oireet ja eläpä lähde mihinkään vsstaanotolta, ennen kuin olet saanut jonkun konkreettisen avun! Sanot että et pärjää tässä tilassa.
Joskus eivät meinaa ottaa asiakkaitaan tarpeeksi vakavasti.

Tsemppiä!

Tuu sitten kertomaan mikä oli.
 
vierailija
Kiitos mukavista sanoista vierailija L! :) Tosiaan, menin lääkäriin ja kerroin oireet, lääkäri otti painon, pituuden ja verikokeen, tarkisti keuhkot ja sydämen jne. ja anto lähetteen verikokeisiin, jotka otettiinkin jo. Tulokset saan maanantaina. Mulla epäiltiin laktoosi-intoleranssia (jos se kirjotetaan noin :D) joten nyt pitäs olla 2 viikkoa laktoosittomalla ja pitää päiväkirjaa oireista :)

ap
 
Kiitos mukavista sanoista vierailija L! :) Tosiaan, menin lääkäriin ja kerroin oireet, lääkäri otti painon, pituuden ja verikokeen, tarkisti keuhkot ja sydämen jne. ja anto lähetteen verikokeisiin, jotka otettiinkin jo. Tulokset saan maanantaina. Mulla epäiltiin laktoosi-intoleranssia (jos se kirjotetaan noin :D) joten nyt pitäs olla 2 viikkoa laktoosittomalla ja pitää päiväkirjaa oireista :)

ap
No hyvä että selvis.

Aha, pääset koekaniiniks.:D
Nyt vaan sitten testailemaan.

Mukavaa viikonloppua siulle!:)

t. vierailija L
 

Yhteistyössä