Auttakaas ny valitsemaan puhelin.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Elikkäs mulla on nyt nokia 301. Meinasin jo aiemmin ostaa uuden ku tos rupes akku kulumaan päiväs mutta sit se alko taas yhtäkkiä kestää monta päivää. Mutta nyt se taas kuluttaa akun päiväs. Joten ostan uuden puhelimen. Mutta minkä?

Oon täs tuumannu jotta jos ny antais periksi ja ostais kosketusnäytöllisen ja semmosen millä voi nettiä selata. Mutta en oo valmis puhelimesta älyttömiä maksamaan joten hinta sais olla max. satasen. Tekstiviestin kirjoitus/lähetys pitäis olla helppoa ja koko puhelimen käyttö muutenkin...
 
.vieras.
Alkuperäinen kirjoittaja Osta käytetty;30584474:
Osta käytetty iPhone, saa 50€:lla. Ai miksi? Koska applen puhelimen ostaja kaikista todennäköisimmin ei vaihda merkkiä --> on hyvä tuote.
Kerro ihmeessä, mistä saat ehjän iPhonen 50€:lla ja joka vielä päivittyykin?
 
Monia valikoimii
Jos pystyt hieman joustamaan budjetin, parikymppiä yli satasella saat tilattua amazonilta tai ebaysta Motorola Moto G puhelimen, kosketusnäyttö, huippupuhelin! Suosittelen ehdottomasti! Dollareina ostin, euroina maksoin 120€

Jos et jousta hinnassa, samsung, nokia, ja motorolan muut kapulat:
Samsung galaxy trend plus (todella huono akunkesto! On kokemusta) kestää vain 4 h peruskäytössä.
Nokian on niitä.
Motorolaa on muutakin kun tuota kalliimpaa, käy tsekkaamassa,
 
.vieras.
Jos pystyt hieman joustamaan budjetin, parikymppiä yli satasella saat tilattua amazonilta tai ebaysta Motorola Moto G puhelimen, kosketusnäyttö, huippupuhelin! Suosittelen ehdottomasti! Dollareina ostin, euroina maksoin 120€

Jos et jousta hinnassa, samsung, nokia, ja motorolan muut kapulat:
Samsung galaxy trend plus (todella huono akunkesto! On kokemusta) kestää vain 4 h peruskäytössä.
Nokian on niitä.
Motorolaa on muutakin kun tuota kalliimpaa, käy tsekkaamassa,
Sitten maksat tullit päälle kun jää jumiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30584809:
Sen saa jo alle 70€, mutta siin kestää akku hyvällä tuurilla vuorokauden :attn:
Muutenha se on vissiin ihan hyvä.
Mie oon kyllä ihan suosiolla laittanu puhelimen aina yöksi laturiin. siinähän se latailee samalla ku nukun. En ole nähny tuossa ongelmaa. Tarkistimpa juuri, että akkua on 62% jäljellä. Aamulla olen sen noustessani laturista ottanu.
 
vierassss
Katopa gigantin nettikaupasta, lajittele kosketusnäyttö, nokia, samsung, huawei, "hinta halvimmasta kalliimpaan". Tulee useampi hyvä vaihtoehto =)

Mä käyn huomenna ostamassa Huawei Ascend Y330 pojalleni joka juur hajoitti näytön edellisestä, nyt ei saa sen kalliimpaa.
 

Yhteistyössä