Avaimenperä, joka vastaa vihellykseen piippaamalla??

Mistä sellaisia saa? Miehellä on jatkuvasti avaimet hukassa, joten tuo olis iso apu, avaimiin kun ei voi soittaa niin kuin kadonneeseen puhelimeen.. Jos ehtis vielä vaikka isänpäiväksi, tai edes jouluksi.
 
"Mimosa"
Meillä on sellainen. Ihan sairaan rasittava laite!! Se piippaa ihan muistakin äänistä kuin vihellyksestä. Esim. vauva tai pienempi lapsi vähän kiljahtelee niin johan laite huutaa. Nyt olen survonut sen kaapin perälle ettei huuda enää.
 
Meille kanssa tolane. JA sitten jos jostain sais vielä samanlaisen lisäosan kaukosäätimiin jotka on ehkä vielä useemmin hukassa kun isännän autonavaimet. Ehkä myös lompsakkoon ja farkutkin tuntuu aamusin olevan aina hukassa, joten ehkä mä hommaan niihinkin viheltääjän.
 
dfffnx
Meille kanssa tolane. JA sitten jos jostain sais vielä samanlaisen lisäosan kaukosäätimiin jotka on ehkä vielä useemmin hukassa kun isännän autonavaimet. Ehkä myös lompsakkoon ja farkutkin tuntuu aamusin olevan aina hukassa, joten ehkä mä hommaan niihinkin viheltääjän.
Mut eikse oo sit vähän huono jos sellanen avaimenperä on 100 tavarassa, sit kun vihellät ni alkaa piippaa joka puolella. Sit ei enää erota mikä on se oikea piippaaja :D
 

Yhteistyössä