avioerohakemus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies halusi erota, itse en oikein ollut vielä varma. Mies toi hakemuksen ja pyysi mua allekirjoittamaan, teinkin niin. Tästä meni kuukausi kun löysin hakemuksen miehen toimiston laatikosta, ei siis ollutkaan laittanut sitä eteenpäin. En sanonut asiasta mitään. Nyt tuosta allekirjoitushetkestä on jo 4kk ja mietin tässä että olisiko siitä pitänyt tulla jokin ilmoitus että hakemus on vastaanotettu tms. vai vasta sitten kun harkinta-aika 6kk on kulunut?? Kenellä kokemusta? Siis mietin vain että onko mies ollenkaan laittanut paperia eteenpäin.
 
vierailijat094830894
Mies halusi erota, itse en oikein ollut vielä varma. Mies toi hakemuksen ja pyysi mua allekirjoittamaan, teinkin niin. Tästä meni kuukausi kun löysin hakemuksen miehen toimiston laatikosta, ei siis ollutkaan laittanut sitä eteenpäin. En sanonut asiasta mitään. Nyt tuosta allekirjoitushetkestä on jo 4kk ja mietin tässä että olisiko siitä pitänyt tulla jokin ilmoitus että hakemus on vastaanotettu tms. vai vasta sitten kun harkinta-aika 6kk on kulunut?? Kenellä kokemusta? Siis mietin vain että onko mies ollenkaan laittanut paperia eteenpäin.
No kuin et kysy mieheltä? Mikset ota sitä ja laita itse postiin?
 
vierailija
Mies halusi erota, itse en oikein ollut vielä varma. Mies toi hakemuksen ja pyysi mua allekirjoittamaan, teinkin niin. Tästä meni kuukausi kun löysin hakemuksen miehen toimiston laatikosta, ei siis ollutkaan laittanut sitä eteenpäin. En sanonut asiasta mitään. Nyt tuosta allekirjoitushetkestä on jo 4kk ja mietin tässä että olisiko siitä pitänyt tulla jokin ilmoitus että hakemus on vastaanotettu tms. vai vasta sitten kun harkinta-aika 6kk on kulunut?? Kenellä kokemusta? Siis mietin vain että onko mies ollenkaan laittanut paperia eteenpäin.
Soita paikkakuntasi käräjäoikeuteen. Minä en Sinuna olisi allekirjoittanut avioerohakemusta. Onkohan tämä miehesi puolelta jokin kiristyskeino? Asioista ja ongelmista sekä molempien tunnnoista olisi hyvä keskustella. Joillakin miehillä puhumattomuus johtaa erikoisiin tempauksiin. Vaimo ei tiedä, missä mättää, kun mistään ei haluta/osata puhua. Varatkaa aika esim.perheasiain neuvottelukeskuksesta. Toinen hyvä paikka on www.parempiavioliitto.fi He ovat Facebookissakin:parempi avioliitto (hakusanat siis). Yritä keskustella aviomiehesi kanssa. Asiat eivät muutu vaikenemalla. Laita tuulemaan! Tsemppiä Sinulle!
 
vierailijazz
Höh! Menet siis miehen toimiston laatikoille salaa penkomaan? Oletko samassa toimistossa itsekin töissä vai pääsitkö sinne muuten vaan vai peräti murtauduit esimerkiksi miehesi avaimilla? Jos haluat vielä pelastaa avioliittosi, niin ensimmäinen asia voisi olla miehelle kuuluvien laatikoitten jättäminen rauhaan.
 
vierailijaaaa
Kyllä oikeudesta tulee ilmoitus, kun erohakemus tulee vireille ja harkinta-aika alkaa. Siitä 6kk-12kk haetaan lopullista eroa. Ellei hae, harkinta-aika loppuu ja ero raukeaa itsestään. Helpointa olis ehkä kysyä mieheltä, missä mennään??
 

Yhteistyössä