bailatino, zumpa vai pilates

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Eli raskaus kiloja jäänyt noin 5 ja maha vieläkin iso ja nyt haluisin päästä entisiin vaatteihin vihdoinkin kun kuopus on 1v ja esikoinen 2,5v. Mikä näistä olisi paras
 
bokka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli raskaus kiloja jäänyt noin 5 ja maha vieläkin iso ja nyt haluisin päästä entisiin vaatteihin vihdoinkin kun kuopus on 1v ja esikoinen 2,5v. Mikä näistä olisi paras
mahanahkasi ei välttämättä palaudu millään muulla kuin leikkauksella.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja bokka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli raskaus kiloja jäänyt noin 5 ja maha vieläkin iso ja nyt haluisin päästä entisiin vaatteihin vihdoinkin kun kuopus on 1v ja esikoinen 2,5v. Mikä näistä olisi paras
mahanahkasi ei välttämättä palaudu millään muulla kuin leikkauksella.
Kiitos kannustuksesta, mut jos ees vatsalihakset suht kunnossa ni toiv löllö mahanahka ei näy niin hyvin :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilijaharmaa:
No voi, sit kyllä suosittelen zumbaa ja venyttelet hyvin kotona/ teet pilates liikkeitä..
Pilates just kiinnostais kun se olis vähän erinlaista kun perus jumppa :) Ja jotkut vielä kehuu sitä tehokkaaksikin
 
kokeillut pilatesta
Pilates on tooosi rauhallista verrattuna noihin tanssilajeihin. Tykkäätkö vauhdikkaammasta menosta vai rauhallisesta?

Itse en erityisemmin tykännyt pilateksesta. Mun makuuni liian verkkaista, rauhallista. Joskus tuli ihan vilu niillä pilates-tunneilla.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut pilatesta:
Pilates on tooosi rauhallista verrattuna noihin tanssilajeihin. Tykkäätkö vauhdikkaammasta menosta vai rauhallisesta?

Itse en erityisemmin tykännyt pilateksesta. Mun makuuni liian verkkaista, rauhallista. Joskus tuli ihan vilu niillä pilates-tunneilla.
Kyllä se vauhdikasta saa olla jos lähtee johonkin!
 
moikka, mä oon löytäny aivan mahtavan ja tehokkaan urheilumuodon synnytettyäni 4 lasta- pilates. Ja loistopaikka, Studio Yin, pieni ja sympaattinen mesta aivan Kauniaisten keskustassa. Kannattaa kokeilla! mä ihan fiiliksissä kun tuntuu tehoavan ja ohjaaja hyvin tajusi tilanteeni ja olen saanut yksilöllistä ohjausta vaikka ryhmätunti. Pienet ryhmät siellä.
 
"vieras"
Meilläpäin bailatino menee nimellä latinos, mutta yhtäkaikki, sama asia, ja se on mut koukuttanut ja varmaankaan ei ole noin täysiä salejakaan kuin zumbassa, koska ei ole niin IN nyt kuin tuo zumba. Ja siellä ainakin saa hien pintaa hyvin, olen tosin harrastanut latinosta hiukan yli puoli vuotta, joten meno on hieman menevämpää kuin ihan aloittelijalla.
 
"vieras"
moikka, mä oon löytäny aivan mahtavan ja tehokkaan urheilumuodon synnytettyäni 4 lasta- pilates. Ja loistopaikka, Studio Yin, pieni ja sympaattinen mesta aivan Kauniaisten keskustassa. Kannattaa kokeilla! mä ihan fiiliksissä kun tuntuu tehoavan ja ohjaaja hyvin tajusi tilanteeni ja olen saanut yksilöllistä ohjausta vaikka ryhmätunti. Pienet ryhmät siellä.
No hui kamala kui kauheet hinnat :O Ei mul olis kyl varaa..
 
plm
Mä en tykkää mistään noista. Bailatinon ja zumban tyyliset lanteiden ketkuttelut ei ole mun juttuni eikä pilates koska se on todella hankalaa ja verkkaista.
Mä käyn body combatissa ja nyt aloitin myös body balancen jossa toki on aineksia pilateksesta mutta ei ihan samanlaista.
 

Yhteistyössä