bb ja hermot menee!!!

siis inhottaa oikee et otin ton 24/7...aikasemmat vuodet niin paljon parempia..meneekö muilla hermot noihin mantaan,nikoon ja andreakseen???siis voi luoja voiko ihminen olla noin sokea itselleen...kiroo sitä et muut läyhää paskaa ja ite jauhaa koko ajan...perkule..hope ne laitetaan koville kun ulos tulee ja joutuu kohtaa oman käytösensä...jos olis mun sukulaisia tai ystäviä ni nyt hävettäis ja kovaa!!!
 
ja siis en tarkota et olis kiva kattoo jos tuol olis jotain tylsiä hissukoita mut jotai rajaa..olis niin hyvä et niitä rangaistais niistä rikkeistä nyt niin et koko porukka tv ääreen talossa ja kooste tän porukan paskan "läyhämisestä"suoraan päin niiden naamaan ni vois tulla pieni itse tutkiskelun paikka heille...ja muutkin näkis talossa paljon heistä jauhetaan...aikuiset ihmiset!!
 
ööö
Mua niin ärsyttää kun ei ne muuta tee kun puhuu toisistaan. Niillä ei oo mitään hauskoja juttuja eikä ne keksi itse mitään. Eikö niillä itselläänkin ole tosi tylsää?! ei jaksa kattoo...
 
Venla
Maanantaina tulee rangaistusta Nikolle, Adella, Mantalle, Mialle ja Harrille. Tosin Manta, toivottavasti ainakin, on jo siinä vaiheessa poissa talosta. Rangaistuksesta ei oo vielä tietoa. Mutta siis tuo kolmen kopla (Manta, Niko, Ade) joka koko ajan jauhaa p.askaa muista sais painua hiiteen. Ei tommosta jaksa kattoa.

Mariannan lähdöstä selviää lisää huomenna suorassa lähetyksessä.

Zipa ja Antti on aika sulosia tuolla nyt kun lähes sylikkäin istuvat..
 
vieras
Tuo Maria joutais kyllä lähteen ja Niko sitten, tosi ärsyttäviä. Manta yhtä paljon miesmäinen kuin Niko naismainen :)

Cheryll ja Antti ovat kyllä söpöjä yhdessä. Tuo Cheryl on hupsun hauska.
 

Yhteistyössä