BB Minna!!

  • Viestiketjun aloittaja Katsoja
  • Ensimmäinen viesti
sorry
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mä oon helppo, mutta en oo koskaan, ikinä, tyrkyttäny itteeni noin kenellekään.
no tuo ei ollut yllätys, kävi nimittäin mielessä kunalotit sen audi ketjun. tiesitkö muuten et helpot jää helposti rannalle ruikuttaan kun miehet tarvii haastetta...
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja tykkään:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No sitä mieltä, että hänelle kelpaa ja että ratsastustaito on vissiin hallussa. Ei mua hänessä ainakaan ärsytä mikään ;)

Ei muakaan ja kauniskin on. Esa on ihan myyty.
Mun mielestä Esa ei anna tarpeeks "respectiä" Minnalle.
Ei niin, vaikka sillä on tosi iso respecti :|

 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla meni maku koko akkaan sillon kun tuolla julkisesti selitti kahesta abortistaan. En ole mikään abortivastustaja, mutta ei se nyt mun mielestä kuitenkaan sellainen asia ole, mitä rupeaisin selittämään jossain kaiken kansan kuullen. Tulee vähän Jasmin Mäntylä mieleen...
Katotaan niin ämmä pamahtaa Esalle paksuksi, ku kortsut loppuu ja tulee eka BB kilpailija joka lähtee talosta sen takia ku tekee abortin.. Eiks kortsuja ollu vaan 3 ja aikaa aika paljon vielä :whistle:
 
oho
Siis Minna on harrastanut seksiä YHDEN miehen kanssa siellä talossa ja se tekee siitä hirvittävän ***? :whistle: Suurin osa palstalaisista varmaan kuuluu sitten samaan kategoriaan jos yhden miehen paneminen *** tekee =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla meni maku koko akkaan sillon kun tuolla julkisesti selitti kahesta abortistaan. En ole mikään abortivastustaja, mutta ei se nyt mun mielestä kuitenkaan sellainen asia ole, mitä rupeaisin selittämään jossain kaiken kansan kuullen. Tulee vähän Jasmin Mäntylä mieleen...
Katotaan niin ämmä pamahtaa Esalle paksuksi, ku kortsut loppuu ja tulee eka BB kilpailija joka lähtee talosta sen takia ku tekee abortin.. Eiks kortsuja ollu vaan 3 ja aikaa aika paljon vielä :whistle:
mä käsitin että BB antoi ne kolme kondomia - eiköhän se anna lisää tarvittaessa.
 
en horottele ketään
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Siis Minna on harrastanut seksiä YHDEN miehen kanssa siellä talossa ja se tekee siitä hirvittävän ***? :whistle: Suurin osa palstalaisista varmaan kuuluu sitten samaan kategoriaan jos yhden miehen paneminen ***i tekee =)
Kyse ei ole siitä monenko kanssa on tai montako kertaa on harrastanut seksiä vaan siitä,miten asian ilmaisee ympäristölleen.Mun mielestä on täysin tarpeetonta selittää joka kameralle mitä on touhunnut esan kanssa.Pieni hienotunteisuus tässäkin asiassa olisi ihan tervetullutta etenkin jo tuon ikäiseltä naiselta.
 
Minnan käytöstä tai puheita sen enempää kommentoimatta ihmettelen miten voitte vetää johtopäätöksen että jakaa kaikille ja on ***??? Ja kai sitä työnsä voi hoitaa moitteettomasti vaikka vapaa-aikanaan tekis ihan mitä tykkää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla meni maku koko akkaan sillon kun tuolla julkisesti selitti kahesta abortistaan. En ole mikään abortivastustaja, mutta ei se nyt mun mielestä kuitenkaan sellainen asia ole, mitä rupeaisin selittämään jossain kaiken kansan kuullen. Tulee vähän Jasmin Mäntylä mieleen...
Katotaan niin ämmä pamahtaa Esalle paksuksi, ku kortsut loppuu ja tulee eka BB kilpailija joka lähtee talosta sen takia ku tekee abortin.. Eiks kortsuja ollu vaan 3 ja aikaa aika paljon vielä :whistle:
mä käsitin että BB antoi ne kolme kondomia - eiköhän se anna lisää tarvittaessa.
Siellä sviitissä oli 3 kondomia valmiina ja ne on talon puolesta. Kyllähän se BB niitä jakelee jos tarve vaatii..
 
nöppäri
Jotenkin vaan tuntuu, että täytyy tehdä mitätahansa, jotta pysyisi talossa mahdollisimman pitkään.
Tuskimpa ihan heti äänestetään ulos ihmistä joka käyttäytyy noin ko paikassa, siitähän niitä jutunaiheita saadaan.
Minusta ikäisekseen suhteellisen pöntösti käyttäytyvä nainen, noin kokonaisvaltaisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Noh, minkäs teet jos panettaa? :D Sanoisin, että oma on asiansa ja itsehän ratkaisujensa kanssa sitten elää niin talossa kuin talon ulkopuolellakin.. Ei ole multa pois.
Eihän siinä panemisessa mikään haittaakaan, vaan siitä miten kertoo siitä kameroille ja muille talon asukkaille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Noh, minkäs teet jos panettaa? :D Sanoisin, että oma on asiansa ja itsehän ratkaisujensa kanssa sitten elää niin talossa kuin talon ulkopuolellakin.. Ei ole multa pois.
Eihän siinä panemisessa mikään haittaakaan, vaan siitä miten kertoo siitä kameroille ja muille talon asukkaille.
Aivan. Pankoon jos panettaa ja on joku kenen kanssa panee, mut miusta tuo kaikille kertominen on ku jonkun teinipojan puuhaa...
 
heh
Mun mielestä on säälittävää nimittää kyseistä naista lutkaksi, horoksi tms. Kyseinen henkilö aloittanut seksin harrastamisen 21-vuotiaana ja joo, vaikka niitä miehiä sit oliskin ollut 130 (? vai oliko joku muu luku?) tässä matkan varrella, niin eipä se vuotta kohti montaa miestä tee. Ja joo, harrastaa talossa seksiä; so what???? Ei se sitä Esaa raiskannut ole, ihan yhtä lailla kyseinen mies siinä hommassa on mukana ollut.

Ainoa, mikä sen Minnan jutuissa mua rassaa, on se, että se puhuu liikaa ja liian yksityiskohtaisesti noista jutuista. Ihan kun sillä Esalla ei olisi mitään arvoa, että se olisi niin kuin esine, jonka ominaisuuksista tehdään yksityiskohtaisesti selkoa.
 
vieras
Ettekö te oo huomannu miten vaikeena minna on selittäny niitä tapahtumia pk-huoneessa. BB ihan selvästi kyselee siltä niin et sen on kerrottava yksityiskohtia. Ykski ilta Minna kysy kahteen otteeseen "saako mennä jo" (pois sieltä päikystä)...
 
No
eiköhän se Minna oo siellä pelaamassa ja pienillä aivoillaan päätellyt, että harrastamalla ja puhumalla seksistä saa jäädä taloon (?). Eli tod.näk. paljon tuollaista naisen seksuaalisuutta luvassa =)
 
huh
Ärsyttää tollaset "ei ole multa pois"...no eikai kukaan niin väitäkään!!!!?!?
On se vaan outoa, että joku haluaa ehdoin tahdoin kameroiden eteen harrastamaan seksiä! Mun mielestä se on niin yksityinen ja kahden ihmisen välinen asia, että siksi vaikea käsittää sen toimintaa...
 
Aika kaksi piippuista
Kun toisaalta se Minna on jotenkin vaitonainen ja toisinaan kikattelee.. Mutta musta se Esa on käyttäytynyt fiksusti tilasteissa kun on kyselty yms. Mä toki näen vaan koosteet.
Mua hävettää suunnattomasti niiden puolesta kun nitä peitonheilumisia näytetään :S
 
näinpä
Useinkaan nuo peitonheiluttajat eivät ole saaneet jäädä taloon, täytyy olla muutakin tarjota, kuin paneskelut. Luulen, ettei Minnalla ole muuta. Onko Esa J:lläkään.. Sama oli eka vuonna Timolla ja Hannalla. Tänä vuonna pitkälle tulee pötkimään Esa A ja Tuija, katsotaan vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
no tuo ei ollut yllätys, kävi nimittäin mielessä kunalotit sen audi ketjun. tiesitkö muuten et helpot jää helposti rannalle ruikuttaan kun miehet tarvii haastetta...
Mä haluunkin vaan seksiä, en muuta. Ja jos on pelkkää panoa vailla, ei kannata liian haasteelliseksi heittäytyä. Muut hoitakoon parisuhdepuolen :D
 

Yhteistyössä