Bemfola

Moi!
Nopeaa vastausta etsin niin siksi uusi aloitus.

Onko kenelläkään ollut käytössä bemfola nimiset pistokset? Montako seurantaultraa vaatii?

Minulle tarkoitus ottaa käyttöön bemfola kahdeksi päiväksi viiden letrozol päivän jälkeen mahdollisesti tähän tai seuraavaan kiertoon. Mietin kumpana kiertona aloittaisi että vaatiiko kuinka paljon seurantaa..
 
Mulla ollu viimesimmässä ivf:ssä, ja sama määrä, muistaakseni 2 ultraa ennen punktioo, kuten muissakin..en tiä auttoko yhtään jos ei oo sama hoito kyseessä. Mut eikös toi oo samaa ainetta kun gonal, vaan hiukan halvempaa?
 
Jos pistät sitä kahtena päivänä, niin ensin varmaan lääkäri haluaa nähdä tilanteen juuri ennen pistoksia ja sitten niiden pistosten jälkeen. Kannattaa kysyä lääkäriltä.

Minulla Letrozol heitettiin romukoppaan muutaman yrityskierron jälkeen, kun se ei toiminut, ja käskettiin piikittämään Bemfolaa 5 päivää ja sitten ultraan. Ultrassa follikkeli ei kuitenkaan ollut riittävän iso, joten käskettiin piikittämään kolme päivää lisää, ja sitten tulla ultraan katsomaan, voiko inseminaation jo tehdä. Ei voinut, ja käsky oli piikittää vielä kaksi päivää lisää, ja sitten Pregnyl ja inseminaatio. Tuosta kierrosta raskaus alkoi, joten hyvin toimi.
 
kiitos vastauksestasi :)

miulla tosiaan ehti olla 6kk pelkillä letroilla ja nyt oli eka kierto jossa letrojen lisäksi myös pistoja ja pregnyl. vain yksi seuranta oli tässä kierrossa, kp 13 muistaakseni, lisäohjeeksi silloin sain vielä piikit kahdelle päivälle (yhteensä 4 päivää) ja yhden taukopäivän jälkeen pregnyl.

piinapäivät vielä menossa, loppuviikkona ratkeaa varmaan tilanne.

oli sen verran jo puhe ens kierrosta että silloinkin jatketaan samalla suunnitelmalla mutta aloitan letrot päivää myöhemmin jolloin ehkä ei tarvita piikkejä kuin pari päivää..
 

Yhteistyössä