BMW

  • Viestiketjun aloittaja Bemukuski
  • Ensimmäinen viesti
Mun täytyy muuten sanoa, et oli auto minkä merkkinen tahansa, niin vanha on aina rumaa ja paljon huonopilaatuista kun uusi.
Mut hitto just noita 90-luvun "tykkejä" eli ämfemmoja sun muita kun näkee ja omistaja on niin ylpeä rotiskostaan :LOL:
Ei minkään merkkinen auto ole hyvä jos se 4v vanhempi.
 
tiedän
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bemukuski:
Ihanko tosissasi heität näitä kommentteja, vai kai sulla sentään on näissä takana jotain huumoria kuitenkin...? :eek:
Tällaista mä en ymmärrä, että jotkut ottavat ihan helkkarin tosissaan tietyt automerkit tai olettamukset niiden kuskeista, siis vaikka "munanjatke" -vitsi naurattaa ihan meitä bemaristejakin. :D
Niinpä, varsinkin tuolla btcf:n sivuilla tää on ihan yleinen vitsi :D

Óltiin tuossa pari kuukautta sitten kaverilla istumassa iltaa, tuli sitten autoista puhetta siellä oli sitten toinenkin pariskunta jonka nais puolinen haukkui bemareita sitten vaikka kuinka kun kuuli että meillä on bemari.

Jälkeen päin kaveri kertoi mulle kuinka tämän haukkujan mies oli sanonut, että tahtoo ihan hirveesti bemarin mutta kun ei oo varaa ostaa :LOL:
Hyvä jos keskituloisia.
 
Christina
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
En ikinä ostais,varaosatkin maksaa ihan liikaa siihen rotteloon :eek:
Äläs viitsi, ei ne sen enempää maksa kuin muihinkaan autoihin.
Kyllä on mukava ajella bemarilla ;)

Eikä ne kovin kalliita oo. Jos ei nyt sitte ole ihan uutta ostamassa. Meille kelpaa vanhempikin malli.
 
MissBMW
Ei meillä enää tuosta merkki vaihdu. Meillä on ollut jos minkä merkkisiä autoja, mutta ei noista voi ajo-ominaisuuksiltaan edes puhua samana päivänä, niin hyväajoinen auto tuo bemu on. Ja ne jotka haukkuu, eivät ole luullakseni koskaan bemarilla ajaneetkaan. Itsekkin eka ajattelin että ei, ei bemaria meille...mutta mites kävikään :D ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bemukuski:
Ihanko tosissasi heität näitä kommentteja, vai kai sulla sentään on näissä takana jotain huumoria kuitenkin...? :eek:
Tällaista mä en ymmärrä, että jotkut ottavat ihan helkkarin tosissaan tietyt automerkit tai olettamukset niiden kuskeista, siis vaikka "munanjatke" -vitsi naurattaa ihan meitä bemaristejakin. :D
Niinpä, varsinkin tuolla btcf:n sivuilla tää on ihan yleinen vitsi :D

Óltiin tuossa pari kuukautta sitten kaverilla istumassa iltaa, tuli sitten autoista puhetta siellä oli sitten toinenkin pariskunta jonka nais puolinen haukkui bemareita sitten vaikka kuinka kun kuuli että meillä on bemari.

Jälkeen päin kaveri kertoi mulle kuinka tämän haukkujan mies oli sanonut, että tahtoo ihan hirveesti bemarin mutta kun ei oo varaa ostaa :LOL:
Hyvä jos keskituloisia.
Oho, poistin vahingossa äskeisen.

Mutta missä kohtaa mä sanoin olevani itse jotenkin rikas? :whistle:
Ja kertoisitko samalla kuka olet kun oikein noin tiedät meidän tulomme. =)
Sulla ei oikeen huumori vissiin nappaa, kun et ymmärtänyt mitä ajoin takaa tuolla kirjoituksellani.
Ja vastaappa nyt ihan sillä nikilläsi tähän, kerta faktana täällä lauot, niin pokkaa on varmasti sanoa mustanakin. Ja vielä sen verran että miten se varakkuus/rikkaus nyt liittyy yhtään mihinkään mun tai kenenkään muun osalta kuin kertomani henkilön? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bmw harkinnassa:
Onkohan vajaa 20v vanha bemari mistään kotoisin?
Aatellaan vaikka joku -91 - 92 - 93 ?
Meillä on ollut -93 300-sarjalainen. Jos kolmossataa aattelit niin 91 ei kannate ostaa koska ne on ensimmäisiä e36 eli "harjotus kappaleita".

Muista malleista kun tuosta 300sarjasta mulla ei oo kokemusta.

Jos et kaipaa 520 vm-84 tietoa :D :LOL:
 
bmw harkinnassa
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja bmw harkinnassa:
Onkohan vajaa 20v vanha bemari mistään kotoisin?
Aatellaan vaikka joku -91 - 92 - 93 ?
Meillä on ollut -93 300-sarjalainen. Jos kolmossataa aattelit niin 91 ei kannate ostaa koska ne on ensimmäisiä e36 eli "harjotus kappaleita".

Muista malleista kun tuosta 300sarjasta mulla ei oo kokemusta.

Jos et kaipaa 520 vm-84 tietoa :D :LOL:
300-sarjalaista ajattelin, mahdollisesti -92 kun niitä saa halvalla ja muutama kaveri kehunut.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja bmw harkinnassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja bmw harkinnassa:
Onkohan vajaa 20v vanha bemari mistään kotoisin?
Aatellaan vaikka joku -91 - 92 - 93 ?
Meillä on ollut -93 300-sarjalainen. Jos kolmossataa aattelit niin 91 ei kannate ostaa koska ne on ensimmäisiä e36 eli "harjotus kappaleita".

Muista malleista kun tuosta 300sarjasta mulla ei oo kokemusta.

Jos et kaipaa 520 vm-84 tietoa :D :LOL:
300-sarjalaista ajattelin, mahdollisesti -92 kun niitä saa halvalla ja muutama kaveri kehunut.

Jos saa mielipiteen tähän väliin ilmasta niin tossa ikäluokassa mä ite kallisutisin joko 500 tai 700 sarjaseen ennen ku 300 sarjaseen.
Itelläni on -89 735 iA sekä -90 325 cabrio.

 
Hei kertokaa mulle, mikä bemarissa on muka niin hyvää, ihanaa ja erikoista?
Meillä tosiaan nyt toinen auto on BMW ja mä en kyllä saa siitä mitään kiksejä. Kuten aiemmin tähän ketjuun kirjoitin, olen itse Audi-ihminen, mutta olosuhteiden pakosta meillä on nyt toi bemari :|
Eli kertokaa mulle, mitä niin ihanaa tossa autossa on, niin ehkä mäkin saan jotain fiiliksiä siitä!
 
Ajan bemulla ja muuta en tahtois, mut tietty jos uutta katotaan niin rahatilanne ratkaseen paljon. Bmw aina listalla ekana, maasturia haluavalle bemarin maasturi on vain aikas hintava, varsinkin kun en mitää montaa vuotta vanhaa rotiskoo halua. Bmw on autoista paras! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bmw harkinnassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja bmw harkinnassa:
Onkohan vajaa 20v vanha bemari mistään kotoisin?
Aatellaan vaikka joku -91 - 92 - 93 ?
Meillä on ollut -93 300-sarjalainen. Jos kolmossataa aattelit niin 91 ei kannate ostaa koska ne on ensimmäisiä e36 eli "harjotus kappaleita".

Muista malleista kun tuosta 300sarjasta mulla ei oo kokemusta.

Jos et kaipaa 520 vm-84 tietoa :D :LOL:
300-sarjalaista ajattelin, mahdollisesti -92 kun niitä saa halvalla ja muutama kaveri kehunut.
Isukki luopui 91 vuoden 525:staan jokunen vuosi sitten. Hyvin pelitti, paremmin varmasti kuin mikään pieni perheauto. Se oli kyllä ihana, automaatti ja kaikki. Melkein paras auto, mitä olen ajanut. Paras on ehkä maastoautosafarilla ollut Land Rover Freelander ihan kaikilla herkuilla. Ei tuossa vaiheessa ollut vielä paljonkaan ongelmia tai osia erityisesti vaihdettavana, kilsoja alla 250000 tai jotain? Pakoputket oli kyllä vaihdettu useampaan kertaan ja jotain pissapoikaa. Toki kannattaa olla selvillä, missä korjaamolla on tietokoneenpurkulaitteet, yms.

Vähän silloin mietin, että ostanko tuon auton itselleni, mutta en sitten ostanut. Priorisoin ne rahat vanhaan omakotitaloon ja ajan bussilla.

 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hei kertokaa mulle, mikä bemarissa on muka niin hyvää, ihanaa ja erikoista?
Meillä tosiaan nyt toinen auto on BMW ja mä en kyllä saa siitä mitään kiksejä. Kuten aiemmin tähän ketjuun kirjoitin, olen itse Audi-ihminen, mutta olosuhteiden pakosta meillä on nyt toi bemari :|
Eli kertokaa mulle, mitä niin ihanaa tossa autossa on, niin ehkä mäkin saan jotain fiiliksiä siitä!
Mulle se on ku tehty siis mun kropalle ja mä tykkään isosta autosta ja siitä et siitä löytyy tehoa tarvittaessa kans.

Toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä niin se vaan on.

Mä en alennu niin lapselliselle tasolle että nimittelisin ketään sen perusteella minkämerkkisellä autolla hän ajaa, niin ku tässä ketjussa sai lukea et tällä merkillä ajavat ei nyt ainakaan mitään älykköjä ole :D :D :D
Enkä nyt tarkottanu sua tällä viimisellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hei kertokaa mulle, mikä bemarissa on muka niin hyvää, ihanaa ja erikoista?
Meillä tosiaan nyt toinen auto on BMW ja mä en kyllä saa siitä mitään kiksejä. Kuten aiemmin tähän ketjuun kirjoitin, olen itse Audi-ihminen, mutta olosuhteiden pakosta meillä on nyt toi bemari :|
Eli kertokaa mulle, mitä niin ihanaa tossa autossa on, niin ehkä mäkin saan jotain fiiliksiä siitä!
No mikä niissä Audeissa viehättää? :D

No niih, Mä tykkään ajaa bemarilla, on helppo ja mukava, verrattuna merkkeihin millä olen muuten ajanut. Tykkään ulkonäöstä, miten auto on muotoiltu, muissa merkeissä en ole tätä huomannut.

Ainut miinus mikä tuossa meidän bemarissa on, kun se vie niin paljon bensaa, 2.8litran kone kun on.
 
Christina
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hei kertokaa mulle, mikä bemarissa on muka niin hyvää, ihanaa ja erikoista?
Meillä tosiaan nyt toinen auto on BMW ja mä en kyllä saa siitä mitään kiksejä. Kuten aiemmin tähän ketjuun kirjoitin, olen itse Audi-ihminen, mutta olosuhteiden pakosta meillä on nyt toi bemari :|
Eli kertokaa mulle, mitä niin ihanaa tossa autossa on, niin ehkä mäkin saan jotain fiiliksiä siitä!
Vaikea vastata....Se vaan tuntuu niin mukavalta alla :D
Hyvä ajaa, hyvännäköinen eikä sitä bensaakaan nyt niin kamalasti mene ( meillä 2,5litrainen), noin 9litraa/satku.
Ei ole ollut yhtään vikoja, vain näitä joka autossa kuluvia osia on jouduttu vaihtamaa. Se on vaan niin hieno ;)
 
Audissa mua viehättää mukavuus. Mikään auto ei ole yhtä mukava, vakaa, näppärä, tehokas ja hyvännäköinen kun Audi.
Ja siis nimenomaan Audin Quattro.

BMW on ihan ok, en mä sitä voi haukkuakaa, kun ei siinä varsinaisesti mitään vikaa ole.

Kai se vaan on kuten Borkku sanoi, että toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.

Jos meillä ei olisi ollut koskaan Audi, veikkaan että bemari olisi vienyt sydämeni, jotain pientä samaa tuntua niissä kahdessa on. Kai se on se laatu mikä tuntuu. Ei nitise ja pauku kun ajaa, menee kun jyrä.
 

Yhteistyössä