Boikotoin Stockmannia!!!

Siis tänään menin Helsingin keskustan Stockmannille. :( Ajoin hölmönä Stockkan omaan parkkihalliin mihin oli vaikea ajaa kun oli paljon jalankulkijoita ja sitten tietenkin se parkkihalli oli täys. :eek:
No, sitten ajoin Forumin parkkiin ja jätin auton sellaiseen paikkaan tietämättäni että portaita pitkin piti rattaat kantaa minun reumaattisilla polvillani että pääsin sieltä parkkialueelta. :'(
Moniin kassoihin oli pitkät jonot ja kangas osastolla liian vähän myyjiä.
Lopuksi kun lähdin parkkimaksu oli 12 euroa ja minun piti kipeillä polvilla mennä niitten rattaitten ja ostoksien kanssa portaita alas autolle.
AUTS, EI KIVAA. |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
mut eikös foorumin parkista ole yhdyskäytävä stoccalle ja siellä liuskat eikä rappusia? ja hissitkin on?
on yhdyskäytävä..ja sitten niitä rappuja joista pääsee muuten ulos,postitalon taakse,metrikselle jne.

ja voihan sen auton jättää vaikka espalle jos siellä on tilaa
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mutta siis kannoitko sä rattaita Stockalla vai Forumin parkissa? :|
No, mä ajoin sinne alas mistä pääsee siihen käytävään ja sieltä Stockkan elektroniikkaosastolle. Ajoin sinne alimpaan kerrokseen missä menee ne portaat. |O |O
En ole mennyt vuosiin Stockkalle enkä rattaitten kanssa niin enhän mä voinnut tietää että 2009 ei voi mennä siitä mitään ratas hissiäkään. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
mut eikös foorumin parkista ole yhdyskäytävä stoccalle ja siellä liuskat eikä rappusia? ja hissitkin on?
on yhdyskäytävä..ja sitten niitä rappuja joista pääsee muuten ulos,postitalon taakse,metrikselle jne.

ja voihans en auton jättää vaikka espalle jos siellä on tilaa
:D
Juu, ja tästä lähtien mun auto ei jää lähellekkään keskustan Stockkaa. :kieh:
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Heinämamma:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mutta siis kannoitko sä rattaita Stockalla vai Forumin parkissa? :|
No, mä ajoin sinne alas mistä pääsee siihen käytävään ja sieltä Stockkan elektroniikkaosastolle. Ajoin sinne alimpaan kerrokseen missä menee ne portaat. |O |O
En ole mennyt vuosiin Stockkalle enkä rattaitten kanssa niin enhän mä voinnut tietää että 2009 ei voi mennä siitä mitään ratas hissiäkään. |O
siis juuri se kerros missä on sen yhdyskäytävän alussa se vanha auto ja niitä vempeleitä lapsille.. ?en tajua missä kohti siinä on portaita ja ei pääse rattaiden kanssa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja Heinämamma:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mutta siis kannoitko sä rattaita Stockalla vai Forumin parkissa? :|
No, mä ajoin sinne alas mistä pääsee siihen käytävään ja sieltä Stockkan elektroniikkaosastolle. Ajoin sinne alimpaan kerrokseen missä menee ne portaat. |O |O
En ole mennyt vuosiin Stockkalle enkä rattaitten kanssa niin enhän mä voinnut tietää että 2009 ei voi mennä siitä mitään ratas hissiäkään. |O
siis juuri se kerros missä on sen yhdyskäytävän alussa se vanha auto ja niitä vempeleitä lapsille.. ?en tajua missä kohti siinä on portaita ja ei pääse rattaiden kanssa?
Ne vanhat amerikanraudat vai? Ne oli jossain toisessa käytävässä. :D
 
Noh, onneks mä kuljin aina rattaiden kanssa bussilla niin ei ollut moisia ongelmia. Kyllä muakin varmaan ottais päähän jos parkkeeraisin väärään paikkaan ja tulis ongelmia kulkemisessa. Hassua jos tosiaan on parkkihallissa paikka josta ei pääse rattailla pois. Eihän sieltä sit pääse pyörätuolillakaan. :| :hug:
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Heinämamma:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja Heinämamma:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mutta siis kannoitko sä rattaita Stockalla vai Forumin parkissa? :|
No, mä ajoin sinne alas mistä pääsee siihen käytävään ja sieltä Stockkan elektroniikkaosastolle. Ajoin sinne alimpaan kerrokseen missä menee ne portaat. |O |O
En ole mennyt vuosiin Stockkalle enkä rattaitten kanssa niin enhän mä voinnut tietää että 2009 ei voi mennä siitä mitään ratas hissiäkään. |O
siis juuri se kerros missä on sen yhdyskäytävän alussa se vanha auto ja niitä vempeleitä lapsille.. ?en tajua missä kohti siinä on portaita ja ei pääse rattaiden kanssa?
Ne vanhat amerikanraudat vai? Ne oli jossain toisessa käytävässä. :D
niin se yksi vanha ford tai joku ja sit niitä ilmaishäkkyröitä lapsille. siis se taso juuri mistä pääsee sinne stoccan electroniikkaosastolle ja foorumin alakertaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heinämamma:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mutta siis kannoitko sä rattaita Stockalla vai Forumin parkissa? :|
No, mä ajoin sinne alas mistä pääsee siihen käytävään ja sieltä Stockkan elektroniikkaosastolle. Ajoin sinne alimpaan kerrokseen missä menee ne portaat. |O |O
En ole mennyt vuosiin Stockkalle enkä rattaitten kanssa niin enhän mä voinnut tietää että 2009 ei voi mennä siitä mitään ratas hissiäkään. |O
On siellä hissikin, mutta se on siinä kohdassa mistä pääsee Forumiin =)
eli forumin parkin alemmalla tasolla Stockan yhdyskäytävän kohdalla on tosiaan vaan rappuset, mutta kun menee forumin yhdyskäytävän kohdalle, siinä on hissi jolla pääsee ylemmälle parkkitasolle, jossa sitten suuntaa Forumiin tai Stockalle :D
 
velma
No tämän ketjun luettuani olen onnellinen, että pysyt kaupasta poissa. Parempi pysyäkin, jos ei kykene edes yksinkertaiseen kulkemiseen ja jaksaa hämmästellä, että lauantaina on paljon ihmisiä liikkeellä. Normaaliälyisten tiellä vain olisit.

Keskity nettiostosten tekoon, jos nyt edes löydät näppäimistöltäsi kaikki tarvittavat painikkeet...



 
Alkuperäinen kirjoittaja velma:
No tämän ketjun luettuani olen onnellinen, että pysyt kaupasta poissa. Parempi pysyäkin, jos ei kykene edes yksinkertaiseen kulkemiseen ja jaksaa hämmästellä, että lauantaina on paljon ihmisiä liikkeellä. Normaaliälyisten tiellä vain olisit.

Keskity nettiostosten tekoon, jos nyt edes löydät näppäimistöltäsi kaikki tarvittavat painikkeet...

velma ei taida liikkua rattaitten kanssa?
Oletko Stockkan työntekijä ja meinaat että en ole kovinkaan hyvä Stockkan asiakas? :snotty:
 
mä vaan
Oot aloittanut asian kirjoittamisen klo 1:19 tänään, joten suuresti ihmettelen mitä olet tehnyt siellä tuohon aikaan yöstä... Kun kerroit että olet ollut siellä tänään ruuhkassa niin en oikein jaksa uskoa..
 

Yhteistyössä