Brownie in a jar -ohjeen kaakaojauheesta

"Anne"
Koska sokeria on myös noin paljon ja jauhe näyttää tummalta ja tosi hienolta, niin veikkaan että on tummaa kaakaojauhetta, eikä mitään kaakaojuomajauhetta. Se ei mielestäni sopisi tuohon ja varmaan aika äitelä makea tulisi tuon sokerin yms, kanssa.
 
Kyllä toi tarkoittaa tavallista, tummaa kaakaojauhetta, mutta yleensä sitä riittää varsin suklaiseen kuivakakkuunkin 1 dl. Jospa ton on tarkoitus olla sitten mutakakkumainen, ja toi sokerin määrä kompensoi hieman.

Mut ei siitä hirveen makeeta varmaan tule tuolla suhdeluvulla, kun usein kaakaojauhetta on max puolet sokerin määrästä.

Ehtisitkö tehdä testierän?
 
Tarvii varmaan tehdä tosiaan testierä. Joululahjaksi meinasin tuollaisia pöniköitä antaa ja mä en itse leivo "ikinä" (mitä nyt kolme kertaa vuodessa synttärikakkuja) niin olen hiukkasen epävarma kaikesta leipomiseen liittyvästä.

Tummaa suklaajauhetta arvelen kyllä tuon itsekin olevan.
 
Mä kokeilisin varmaan ensin sillä pelkällä desillä ja jos tulis hyvää niin se ois siin :p

kun miten monta desia tummaa kaakaojauhetta sellasesta pienestä pahvipurkista ees tulee? ei kyl montaa.

Mut voihan toi sit olla jotenkin hienostuneempi ja erikoisempi tai jotain....
 

Yhteistyössä