Bubble witch saga

Ekaa kertaa nyt tylsyyttäni pelaan mitään feisbuukissa ja musta tuntuu että oon ymmärtänyt jotakin väärin.

Oon nyt ansainnu tarpeeksi tähtiä ostaakseni lisää elämiä ja kun menee kauppaan niin se kysyy et haluatko ostaa kredittejä visalla vai masterilla. Siis onko nuo krediitit oikeesti oikealla rahalla maksettavia? Mää luulin et mää jotenkin tienaan niitä palaamalla tai jotain.. :0
 
:D
Et sä pysty siellä mitään elämiä ostamaan. Niillä tähdillä saa ostettua niitä "apuvälineitä" sit kun oot tarpeeksi pitkällä.

Lisää elämiä saat kavereiltas laittamalla niille pyyntöjä.

nimim. 162 kenttää kyseistä peliä takana :D
 
"vieras"
Se on "elämän vetovoima" mitä tarkoitan.

Entä ku mulla elämät loppuu, mitä sitten tapahtuu?
Juu ne vetovoimat on maksullisia. Kun elämät loppuu niin sit täytyy odottaa että niitä tulee lisää tai kaverit "antaa" puolen tunnin välein tulee yksi. Sit tulee niitä vakielämiänkin lisää niit on vissiin alussa 5 - mul on 320 tähteä ja 8 elämää sit ku ne on täynnä (161 tasoa pelattuna) on muuten aika koukuttavaa ;)
 
"bertta"
Mä kans siellä loppumattomilla saarilla 6 kentässä :/ En ymmärrä miten muka niitä pisteitä voi saada tarpeeks, kun en pääse ku hyvällä tuurilla puoleen vaadittavista.
 
"pelaaja"
Auttakaa mua, olen kerta kaikkiaan jumissa tasossa 9, aivan nolottaa kun lukee, että toiset jo tasolla 50 jne., mutta nyt ei kyl järki enää riitä...auttakee tyhmää!!
 
yks witch
On kyllä koukuttava vaikka inhoonkin koko peliä kun ei eteenpäin pääse millään. Sit jos onnistuu saamaan kentän tyhjäks ni ei saa edes sitä yhtä tähteä, ärsyttää. Julmettu tuuri tos pitää olla ja jonkin verran "biljardihaita".
-54
 
Loppuun päässyt
Pitää kerätä rahaa 17 tasolta niin kauan että saa tarpeeksi rahaa. Sitten ostetaan ne vetovoimat niin sitten menee läpi. Kurjinta on, että koko peli loppuu siihen kymppiin loppumattomilla saarilla.
 
"mie"
Mäkin oon jumissa siinä 6 (161) tasolla prkl.. katoin joo juutuupista ^^ onko siinä jotain kikkaa, mut ei siinä mitään muuta ollu ku et sillä kaverilla oli käytössä just noita lisäapuja ja sattumalta pallotki oli asettunu oikein :) Miks hitossa siinä pitää niitä pisteitä saada niin paljon o_O Mitäköhän apuja kannattais sitä käyttää? Oon päättäny et niihin maksullisiin en sorru, mut taitaa se kohta edessä olla =D Tosin en mä sitä tasoa oo hakannu ku muutaman päivän, mut muut on kyllä aina päivässä menny läpi vaikka vaikeilta on tuntunukki.. Mitä apuja kannattais käyttää? Pitäis ainaki vissiin saada aina osuttua johonkin rykelmään jottei tuu "huteja".. huoh
 
"typerä peli"
Osaako joku kertoa millä periaatteella ne kultaiset hämähäkit syntyy? Ja millä periaateella kertyy pisteitä
Ts vaikka jäisi 25 palloa käyttämättä ja kaikki kuplat poksahtaisi alas niin ei tule täysiä pisteitä eikä taso mene läpi.
Kai tässä(kin) pelissä pitäisi jokin logiikka ja ohjeet olla? Vai eikö?
 
"mamma"
185kenttä menty 3kertaa läpi ja kolmen tähden tuloksella ja siitä huolimatta ei jatku polku seuraavaan kenttään,missä vika ja mikä mättää..luulis että jatkus kiun läpi päässy van ei vaan mitään tapahdu..ärsyttävää..
 
"Mary"
Kannattaa p+aukutella pieniä 2-3 pallorykelmiä jotta saa hämähäkkejä kerättyä, sillä niiden määrästä syntyy putoavien pallojen pisteet. Ei kannata räjäyttää suuria ryhmiä vaan yrittää pommittaa niitä piteleviä palloja. Kannattaa kokeilla ei juttuja ja katsoa minkälaisia pisteitä mistäkin tulee. Mä kerään muutamat hämähäkit ja pyrin sitten pudottamaan suurempia rykelmiä alas, mutta kaikista tasoista ei saa kolmea tähteä vaikka olisi kuinka hyvä. Olen tasolla 195, olen hankkinut turnauksilla apuvälineitä ja tähtäin on kaikkein paras, sillä näkee mihin pallo osuu. Mutta ei hätää, jumitin minäkin joitakin tasoja viikkotolkulla ja jotkut niistä meni läpi ihan pelkällä tuurilla.
 
"pelaaja"
Ite oon pelannut pelin loppuun, sekä saarissa , että muuten. Ärsyttää se, että joutuu oottamaan seuraavaa jaksoa väliin useamman viikon. Tässä taas pari päivää ootellu....
 
simba70
kaverit antanut apua kirouksen purkamiseen vaikka kuinka useasti,,,niin ei tule minulle niitä kuitenkaan!kaksi tulee muttei kolmatta!vit,,,mitä paskaa,,,koittavat et ostasin kultaharkkoja,,,,ja toinen ,,,sait kultaa 50 harkkoa,,,mut kuiteskaan niitä ei ikinä tule!
 

Yhteistyössä