cerazetet ja raskaus

  • Viestiketjun aloittaja d
  • Ensimmäinen viesti
nappimaha
Joillakin tulee vahvat raskausoireet johtuen Cerazeteistä, mutta minulle ainakin on parin kuukauden päästä syntymässä Cerazette-tyttö. Joillekkin nuo ei vain riitä ja monia, monia tarinoita on, kun nainen on tullut raskaaksi niiden aikana. Kannattaa varmuudeksi tehdä testi ja ostaa pari jemmaan. :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nappimaha:
Joillakin tulee vahvat raskausoireet johtuen Cerazeteistä, mutta minulle ainakin on parin kuukauden päästä syntymässä Cerazette-tyttö. Joillekkin nuo ei vain riitä ja monia, monia tarinoita on, kun nainen on tullut raskaaksi niiden aikana. Kannattaa varmuudeksi tehdä testi ja ostaa pari jemmaan. :)
ehditkö syömään pitkään pillereitä tietämättä raskaudesta? Onkohan kuinka haitallista? Tein äsken ovulaatiotestillä haamun kun ei raskaustestuä ole. Eikös näiden pillereiden pitäisi nimenomaan estää ovulaatio..
 
nappimaha
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ehditkö syömään pitkään pillereitä tietämättä raskaudesta? Onkohan kuinka haitallista? Tein äsken ovulaatiotestillä haamun kun ei raskaustestuä ole. Eikös näiden pillereiden pitäisi nimenomaan estää ovulaatio..
Nimenomaan pitäisi. :D Tuossahan on miljoona juttua, jotka heikentävät tehoa, esim. antibiootit ja tupakointi. Joista minä en kyllä tiennyt eikä lääkärikään suvainnut mainita.
En ehtinyt syömään pillereitä kuin kuukauden (?) raskauden aikana, koska minulla oli pillereistä huolimatta säännölliset "kuukautiset" ja silloin jäi pois, raskaustestin tein ja plussaa näytti.

En tiedä kuinka haitallista sikiölle on nuo Cerazetet, mutta ainakin pakkausselosteessa sanotaa, että pitää heti lopettaa valmisteen käyttö jos epäilee olevansa raskaana ja ottaa yhteys lääkäriin.
 

Yhteistyössä