Cerazette-pillerit..

Kuinka moni täällä käyttää niitä, ovatko sopineet teille?
Mulla on vuotoja jatkunut koko kuukauden mitä niitä olen syönytkin |O
Välillä oli 2pv ilman vuotoa, ja taas jatkuu ja jatkuu, menee hermot.
Lisäksi tuntuu, että seksihalut ovat hävinneet jonnekkin kauas, ei nappaa ei pätkääkään, ei vuodonkaan takia eikä muutenkaan :/
Imetän, siksi jouduin noihin tyytymään, kun ennen oli mercilon-merkkiset jotka sopi mainiosti.
Lisäksi paino lopetti putoamisen, kun alotin nuo pillerit ja raskauskiloja siis jäi ja syön + liikun terveellisesti. :xmas:
 
vierailija
Söin cerazetteja 2 vuotta ja olisko 2 kertaa tullu kuukautiset koko aikana. Tosin vuotoa kesti 3 viikkoa(siis ei koko ajan ihan valumalla vaan tuhrua). Nyt oon raskaana ja luultavasti synnytyksen jälkeen jatkan cerazetteilla.
 
auringonkukka-75
Mulla taas katosi kuukautiset noilla pillereillä kokonaan. Kuitenkin on alavatsassa usein sellainen menkka-jomotus. Jos en imettäisi, niin tuskin söisin noita pillereitä.
Painoon ei ole vaikuttaneet mitenkään.
 
vieras
mulla ne pillerit oli ok siihen asti ku imetin, mut imetyksen lopettamisen jälkeen alko ongelmat!:(menkat kesti 2vkoa, välillä pari pvää ilman vuotoa, sitten alkoi taas.Sinnittelin 3kk, ajattelin että tasottuvat, mutta sitten meni hermot!Aloitin ehkäisyrenkaan käytön ja ei huolen häivää:)Mutta imetysaikana ei taida muut käydä ku cerazettet:(
 
Anu-78
täällä syödään kans noita, nyt on toinen liuska menossa joka loppuu parin päivän päästä ja ovat ainakin nyt sopineet, ja normaalit menkat on nyt tulleet mutta oonkin vasta noin vähän aikaa niitä syönyt et katotaan nyt kuis käy
 
Ket
Minulle nuo sopivat oikein hyvin, käytin jotain vajaa puoli vuotta. Menkat jäivät kokonaan pois, ah sitä vapautta :) eikä muutenkaan mitään vaivoja. Vaihdoin noihin Harmonetista, kokeiltiin josko migreenit helpottaisivat. Ehkä hieman..
Nyt on siis vauva tulossa, katsotaan mitä sitten kun on taas ehkäisyn aika.
 
Ei sopinut, söin niitä n.4kk ja kokoajan tuli verta, ehkä 1-2 päivää saattoi olla vuotamatta, seksihalut katos, paino nousi vaikka ruokatottumukset/liikunnan määrä ei muuttunut... Enää en ikinä niihin koske :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Ei sopinut, söin niitä n.4kk ja kokoajan tuli verta, ehkä 1-2 päivää saattoi olla vuotamatta, seksihalut katos, paino nousi vaikka ruokatottumukset/liikunnan määrä ei muuttunut... Enää en ikinä niihin koske :)
No just tätä samaa mä käyn läpi nyt tässä, odottelen vaan josko helpottas vuoto yms olot ja halut palais mutta tuntuu kaukaiselta haaveelta |O
Parempi lähtee kumikauppaan ja sählätä niiden kans, prkl. :x
 
minäpinkki
mulla oli alkuun varmaan 3kk jatkuvaa tuhrua, kun aloitin cerazetteja syömään ja sen jälkeen ei niin minkäänlaista vuotoa koko 2 vuoden aikana, minkä niitä söin. paino ei niistä johtuen noussut ja mielikin oli tasaisen tyyni, ainoastaan mies aika ajoin valitti mun liiallisesta halukkuudesta.
nyt vaan jännityksellä odottelen ekoja menkkoja.
kaipaan kokemuksia, että kauanko on kestänyt että tullut menkat lopettamisen jälkeen ja kuinka pian on raskautunut? olen ehkä hieman huolissani kun kokoajan alamahaa "nipistelee" ja selkäkin on kipeä, myös itku-potku-raivareita saan aivan kuin olis menkat tulollaan, mutta niitä vaan ei näy. nyt jo 22 päivää syömättä ja raskaustesti odottamassa jos ei kohta menkkoja kuulu.
 
vieras
Mä söin reilun puoli vuotta. Ensin tiputteli vähän väliä, sitten oli pari kuukautta väliä ja sitten taas tiputteli parin viikon välein ja taas pidempää taukoa. Muuta miinusta ei ollut.
 

Yhteistyössä