Cerazette..

Laitan tämän myös tänne, josko täällä kävisi aktiivisemmin porukkaa ja liittyy vauvakuumeeseen....



Niiin....

Itse syönyt kyseistä pilleri merkkiä noin 10 vuotta ja nyt olisi vauva haaveet mielessä, mutta mutta......Valmistun toukokuussa uuteen ammattiin ja sen varjolla tässä mietin, että kuinkahan pian menkat normalisoituu? Lähinnä ajattelen tässä nyt sitä, että ehtisi valmistumisen jälkeen olla jonkun aikaa töissä ennen jos tärppää ja jää äippä lomalle? No tähän liittyen sellainen asia, että mitenkähän mahtaa olla, jos sattus niin onnekkaasti että tärppäis piankin ja valmistun ja enkä ehstis kun vaikka kuvitellaan kesän olla töissä, niin mitenköhän mahtaa olla sitten tilanne kun on töihin paluun aika...Vaikuttaako se työnantajiin kun katsovat sen että heti valmistumisen jälkeen ollut muutaman kk töissä ja äippä lomalle...Ei sellaista pitäs ees ajatella......Ikää on 35 ja biologinen kello tikittää.....EI malttas kyllä odottaa sitten millään))))))))) Vai pitäskö vaan rohkeesti jättää pillerit nyt pois ja katsoa tilanne. Kesäksi on kuitenkin jo työpaikka tiedossa. Kävi miten kävi niin kesän ainakin ehdin töissä olla....

Mutta oma aavistus on että ei se kyllä varmaan niin pian tärppää, nuorempana oli muutenkin menkkojen kanssa onglemia. Nyt ei ole cerazeten aikaan tullut ollenkaan vuotoja.(((((((

Ja yksi asia...Miten mahdetaan tuo äitiyspäivä raha laskea kun olen ollut opintovapaalla vuoden 2013 alusta ja saanut koulutusrahaston myöntämää aikuiskoulutus tukea? Eikös nyt ole vasta valmistunut vuoden 2012 verotus ja jos sattuis niin onnekkaasti, että lisäystä tulisi jo vuoden lopussa niin laskeeko ne sen tuon 2012 verotuksen mukaan vai? Sen olen ymmärtänyt että se voidaan laskea myös puolen vuoden tuloista.....

Sori jos joistakin nämä kyssärit tuntuu tyhmiltä, mutta kun ei vaan tiiä..Ensimmäinen lapsi siis nyt suunnitteilla..

Ja vielä yksi kyssäri...Kun kävin outojen vatsakipujen takia gynellä viime keväänä ihan yksityisellä ja katselin tuossa kertomusta niin siinä oli että molemmat munasarjat inaktiivisia, tarkoittaako se sitä että nämä pillerit ovat sen tehneet toimimttomiksi ja menkat voivat tulla normaalisti pillerin lopettamisen jälkeen?
 

Yhteistyössä