Clearblue ja haamuko?

oon käsittäny et ohut viiva on nega, plussassa viivojen pitää olla yhtä vahvat vaikka haamu oiski. clearblue taitaa just tommosia vääriä plussia antaa helposti.liuskatestit tuntuu olevan kaik luotettavampia.
 
An
Lukemani perusteella sanon, että voi tarkoittaa plussaa, mutta useammin kyllä negaa. Ohjeissakin sanotaan, että viivojen tulee olla yhtä paksut. Testaa jollakin toisella testillä, jos kuukautiset kerran ovat myöhässä :)
 
Voi olla plus, voi olla nega, ite oon saanu yhden tollaisen joka oli plus (tarkistin toisella testillä) ja olen saanut tuollaisen myös ihan puhtaasti negana..Noi testit on ihan hanurista, suosittelen et ostat jonkun toisen jolla varmistat tuloksen.

Mutta kuten edellä mainittiin, ohjeessakin lukee että viivojen on oltava yhtä paksut.
 
joo en mäkään luota tohon, en pätkääkää! esim. olen testannut ihan huvikseen sillä oviksen aikoihin ja ihan selvä haamu tuli.. ja mulla tulee melkein aina tuo ohut sininen viiva ja ihan testiajalla, oli mikä päivä tahansa kierrosta :kieh: mä en enää koskaan osta noita testejä! ärsyttää ihan toden teolla..

mutta, toivotaan, että sinulla se tarkoittaa plussaa :)onhan niitä muitakin kokemuksi kuin minun!
 
Koska tästä testistä on ollut paljon puhetta, niin päätin käyttää kaapin perälle jääneen testin nyt kun olen täysin varma, etten ole raskaana. Ja hieno haamuhan sieltä tuli! Samanlainen kuin AP:n kuva, pystyviivan toinen reuna tummempi, mutta silti siitä voi erottaa leveän viivan. Toinen laita tosiaan vaan tummempi.

Sitten kun alan testailla mahdollista raskautta, niin en missään nimessä tule käyttämään näitä testejä!
 

Yhteistyössä