Clomeista kysymyksiä

Hei te jotka syötte clomeja!

Olen pian menossa taas suunnittelukäynnille klinikalle ja mietin että kannattasiko minun pyytää clomiresepti, jos niistä olisi apua.

Taustasta sen verran että yritystä on meillä takana reippaasti yli vuosi tällä hetkellä ja inssejä on tehty luomukiertoon ilman tulosta. Ovuloinnissa ei ole todettu mitään häikkää, mutta tuntuu että monelle on kuitenkin kokeiltu clomeja vaikka ovuloisi. Onko tälläisiä täällä?

Onko clomeihin yhdistetty jotain muita lääkkeitä kuten lugeja? Mulla on melko lyhyt luteaalivaihe ja aina tuhruttaa pari päivää aikaisemmin, joten ajattelin että josko siihen tarvitsisi jotain tukea myös.

Kiitos teille jotka jaksatte vastata ja kertoa kokemuksistanne! Tietäisin hieman ennen kun menen taas lääkärin juttusille :)
 
zazie
Minule määrättiin jo monta vuotta sitten ensimmäisten tutkimusten jälkeen clomeja, vaikkei ovuloinnista löytynyt mitään ongelmaa. Ja inssissä käytettiin tukena myös (+puregon).
Mutta jos niistä ei apua ala saada niin ei kannata "turhaan" kovin kauaa syödä..
 
Minulle myös kirjoitettiin Clomit yhden tuloksettoman inseminaation jälkeen, vaikkei ovuloinnissa ole ongelmia todettu. Lääkäri sanoi, että saan Clomit "vahvistamaan ovulaatiota". Syön 50 mgx 2 /vrk. Keskiviikkona oli toinen yritys, yksi johtorakkula näkyi ultrassa.
 

Yhteistyössä