Clomeista..

Minulla on PCO ja sain siihen clomit+terot. Nyt olen yhden kierron syönyt nuita pillereitä ja menkat alkoi pettymykseksi. En bongannut ovista ollenkaan, hiukan viiva vahvistui kp17. Clomeja otin 1tabl/pvä kp5-9, voiko olla mahdollista että tuo yksi ei riitä minun tapauksessa?

Esikoisen kohdalla myös otin clomeja, jolloin tunsin ovulaation ja tulin raskaaksi heti.
 
apila Mäkin sain aikoinani clomit (1tbl/pv kp:t 4-8), tulin raskaaksi toisella kierrolla. Sit kun oltais haluttu lisää lapsia, kuvittelin, että clomit "toimii" silloinkin. Toisin kuitenkin kävi. Aluksi söin 4kiertoa tolla samalla annoksella ja sit 2x2 kiertoa annoksella 2tbl/pv. Viimeisestä kierrosta sain km:n rv6 eli aivan alussa. Lapsettomuusklinikalla todettiin ton jälkeen, että mun osalta clomit on testattu eikä ne auta. Yhden purkillisen syöminen olisi kuulemma jo osoittanut asian.

Mua ei myöskään ikinä seurattu ultralla, mitä pidän näin jälkikäteen tosi outona. Silloin en edes ymmärtänyt sitä vaatia eikä lääkäri sitä "määrännyt".

Olen kuullut myös sanottavan, että ensimmäisen clomikierron aikana clomit vasta ikään kuin tasaavat kierron ja raskaaksi tulemisen mahdollisuus on vielä aika pieni (lääkäri itse sanoi, että älä odota raskautta vielä ekasta kierrosta). Tsemppiä sulle seuraavaan kiertoon!
 

Yhteistyössä