Clomittaret 2015

Kuumeisesti miettinyt aloitanko terot tänään jos en saa uusinta ultraa.. vai oottasko vaan ovis+..
Tänään kp15 ja ultran varmaan saisin kp18.

Jos follit ei näyttänyt siltä että ovis ois tulossa niin tuskin ihan heti olussaa testissä ois.
Äh.
 
Eilen ovistesti näytti melko vahvaa viivaa illalla ja nyt aamulla oli haaleampi. Että mahtoko se mun huippu olla sit siinä. No ainakin on varuiks hommailtu ja teenpä noita testejäkin nyt vielä kuitenkin jonkun aikaa. Toisaalta harmittaa kun ei ole sitä ultraa niin ei tiedä yhtään vaikuttaako letrot, oon niin pessimisti ettei tosikaan ja ihan varma että mitään ei tapahdu :D
 
kirpsakka, noi ovistestailut on mun mielestä kyllä niin sanonko mistä... Siis oikeesti, ei voi lasten teko olla viivojen kyttäystä, vaikka itekki kyllä oon himotestaaja sit raskaustesteillä. Nyt siihenkin tän tahkoomisen myötä kyllästynyt kylläkin.
Miehen kanssa puhutiin, että enskierto mikä on taukokierto, niin otetaan kp8 alkaen joka toinen päivä... Jos tekee mieli niin sit enemmän, mut yhtäkään kusta ei tikkuun tai purkkiin panna, pelkästään pöntöstä alas.
Sori avautuminen, mut laskin et vuoden aikana mula on mennyt erinäkösiin testeihin melkeen 150e rahaa!

Käsittämätöntä...


Täälä eilen ovis, tuntui painetta alavattalla, et toivottavasti se oli puhjennu ja paine tuli nesteestä vatsaontelossa. Siltä se ainakin tuntui. Mulla on kysta puhjennu muutamaan otteeseen ja se on toki huomattavasti kipeämpi, mutta paine oli oikealla suunnalla. Ja aamulla seksi ei sattunut, mutta illalla otti vähä kipeää alakertaan...

Hyvää viikonloppua kaikille!

Ihaa82
 
Minäkin vielä ens kierron testailen jos saisin ne letrot kokeiluun.. mutta ootan kesää, pidetään taukoa lääkkeistä ja testailuista..

Joo testailu on kallista, mutta ite ainakin tykkään jonkinverran olla kartalla mitä tapahtuu ja missä vaiheessa alkaa vihjailla miehelle hommailuja..

Uusinta ultra maanantaina.. tuskinpa siellä mikään kasvaa..
 
No joo ihan kiitettävästi noihin testeihin saa rahaa menemään. Tänäänkin ennen töihin menoa mietin että täytyykö mennä kaupan kautta jos testailis miltä päivällä näyttäis mutta onneks sain itseni pidettyä enkä ostanut. Käytän nuo nyt mitä kotona on ja testaan illalla vasta. Mut kyllä sitä itseään niin tarkkailee ja heti jos ei samanlaista oiretta ole kun edellisellä kerralla niin toivo on menetetty.

Toivottavasti pisamapeikkokin saa asioihin selvyyden ja letrot :)
 
Ultra ohi ja tulos lääkärin mukaan hyvä. Pienemmällä annoksella saatiin nyt yksi johtofollikkeli kasvamaan, tänään kokoa 16,5 mm. Muut olivat sitten alle kympin. Viimeiset kolme kiertoa kp 13 (tänään) on ollut jo kaksi suurempaa ja yksi niistä aina 20mm. Toivotaan että hidas kasvu tarkoittaisi että tässä kierrossa olisi paremmat mahdollisuudet. En tosin odota mitään, päivä kerrallaan.
Miten muilla?
Hyvät viikonloput kaikille!
 
Maaliskuun aurinko :hug:

Täällä kp15 ja ovistestit näyttää jo neljättä päivää vahvaa viivaa mutta ei muita ovisoireita paitsi nippailua molemmin puolin välillä. Viime kierrosta oli niin selkeitä negoja ja sitten yhtenä päivä plussa ja sen jälkeen alkoi haalistua. Nyt ärsyttää kun ei ole sitä ultraakaan että tapahtuuko siellä mitään. No ei kai auta kun tikutella ja katsoa kuin käy.

Mites muilla :)
 
Kaikkea hyvää sinulle maaliskuun aurinko

Täällä oon tikutellu viime keskiviikosta ja ke&to oli semivahvoja viivoja mutta pe-> ihan selviä negoja.. Ensimmäinen kerta kuin näin on käynyt. Tänään pitäisi pregnyl pistää joten luomuplussa jää siis näkemättä. Toivon että tärppäisi mutta tämä vähennetty lääkitys on sekoittanut rytmin ihan täysin joten saas nähdä kuinka nopeasti täti tulee vastaan..
 
Mulla oli tänään folliultra kp 14. Sieltä löytyi 20 mm kooltaan oleva munasulu. Kuulemma pitäisi irrota ihan vuorokauden sisällä(?)

Sain käskyn tikutella tänään illalla sekä huomenna vielä aamulla ja illalla. Jos ei ole plussaa niin pregnylin pistoon viimeistään huomenna illalla. Alkoi jo ihan hirvittää! :O :D Menossa siis eka lääkkeellinen kiertoni.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka moi.
Piti tulla pitkästä aikaa katteleen et mitä tänne kuuluu...
Mulla loppu tosiaan ne clomit viime vuoden lopulla ja nyt vain on oltu...
Keskussairaalaan aika tän kuun 10.päivä,saa nähdä miten tästä nyt jatketaan ku päästään "oikealle" lääkärille. Clomit siis määräs terveyskeskuslääkäri. Loppuvuodesta pyysinki että laittaa lähetteen lapsettomuuslääkärille ja sinne siis pian :)
Muutamaan kuukauteen ei oo edes stressannu näillä asioilla ku melkein jo tietää ettei tuu normaalisti raskaaksi...

Oliko muita plussanneita viime vuoden loppipuolelta kuin kengumamma?
Onnea muuten plussasta!!! :)
 
Tiistaita vaan kaikille...

Nyt Nuttunen sit vaan korkkarit kattoon :) Toivottavasti palkinto odottaa parin viikon päästä.

Pisamapeikko, varmasti turhauttavaa, jos ei kerran oo mitään millä yrittää(eli ikinä ei munista löydy), niin sit vielä pitää syödä turhia kierroksia clomeja.

Täälä on dpojotain... Oisko 5. En tikuttanu ovista, enkä aio tikuttaa raskaustestejäkään... Mä oon niinku aiemmin puhuin niin niin tympääntyny tohon tikkuiluun. 1 testi pitää tehä ku pitää tietää et saa lopettaa luget, mut siihen se sit jää. Plussaan en usko, mut pitää koittaa pitää mieli avoinna. Katkeruus ja negatiivisuus ei oo ikinä auttanu ketään, eikä varmasti auta muakaan. Marttyyriksi en rupea, siinä menee avioliitto, joten vaihtikset on vähän vähissä. Näillä mennään mitä on annettu.
Olipa filosofista, mut tää on tän hetken flow!

Ihaa82
 
Kiitos Ihaa :)
Jotenkin ihanaa, kun muitakin on samassa tilanteessa... vaikkei nyt ihanaa olekaan!

Tulinpa kertoilemaan omia kuulumisiani ja kyselemään neuvoja myös. En siis saanut bongattua ovista eilen illalla, tänään aamulla, enkä äskenkään iltapäivällä. Voiko siis oikeasti olla, ettei tuo eilen 20mm kokoinen rakkula irtoakaan?? :O Oisko tää siis mun ongelmakin, että munasolu ei irtoa. Mitä sille sitten oikein tapahtuu... surkastuu?

No joka tapauksessa ratkaisin nyt tilanteen siten, että laitoin pregnylin äsken. En eilen ennen folliultraan menoa edes tajunnut, että voin joutua piikittelemäänkin!

Nyt siis pregnyl laitettu, mutta voinko vielä bongata ovulaation tikuttamalla vai oliko tämä nyt sitten herran haltuun? Auttakaahan viisaammat. Luget pitää aloittaa parin päivän kuluttua. Et näin tämä kierto nyt sitten meni.
 
Viimeksi muokattu:
Mä toivon että ovis olis tänään. Eilen ja tänään juilinut selkä ja muniksia molemmin puolin ja ainoan kerran havaittu jotain limantynkää, muuten ollut kuivaa ku saharassa. Tein testin ja viiva on nyt haalistunut. Katoin tuota mun kokoelmaa ja kp13-14 on vahvimmat viivat. Jos huomen aamulla on taas tummempi niin heitän noi testit kuuseen ja odotan alkaako kahden viikon päästä vuoto vai ei :D

Nuttuselle ja ihaalle peukkuja :)
 
Nuttunen
Nythän ovistesti näyttää kyllä varmasti positiivista, kun olet pregnylin tuikannu. Samoin raskaustesti. Pregnylin sanottiin mulle ainakin varmistavan munasolun irtoamisen, ja loppuun kypsyttämisen.

Ihaa82
 
Kiitos Ihaa vastauksestasi. Näin tosiaan tapahtui! :)

Kirpsakka: Sitä tosiaan haluaisi tietää mitä tapahtuu! Kallistahan yksityisellä käynti on, mutta joskus taas tulosta voi tulla nopeammin. Itselläni tämän kuun hommelit kustansivat yhteensä noin 160€ (sis.letrot, folliultra + pregnyl ja luget). Tässä kohtaa ei vielä paha, mutta alkututkimuksiin on mennyt noin 700€ tätä ennen.

Itsekin haluaisin tietää, mitä kropassa oikein tapahtuu tällä hetkellä. Pregnylistä ei ole mitään oireita. Ja totta, sain eilen 6 tuntia pregnylin pistosta plussan ovistestiin. En malttanut olla kokeilematta tehoaako pregnyl ;-) Ainakin se sai plussan tikkuun, paitsi olisihan se voinut tulla sinne ilman pregnyliäkin. No joka tapauksessa...

Minulle loppujen lopuksi olisi aivan sama, miten monta kiertoa pitää tässä työstää tätä vauva-asiaa, kun tietäisi lopputuloksen jo tässä kohtaa. Mutta sepäs se onkin kun ei tiedä. Pitkäänhän tätä on jo toivottu....nykyistä toivomista ennenkin.
 
Viimeksi muokattu:
kirpsakka: ai soitit! No niin. Jos ensi kiertoa tulee niin sitten sinne!

pisamapeikko: jotenkin luulen että haluavat ainakin ensikäynnille ennen ja tehdä jotain kartoitusta. Melkeinpä ultraus kuuluu käyntiin? Eikös jotkut ole terveyskeskuksestakin tai gyneltä saaneet clomeja / letroja käyttöön? Ja sullahan jo onkin. En tiedä taustaasi...mutta mistä ne on sinulle määrätty? :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä