Color kids -toppahaalarit -- kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Onko kenelläkään kokemuksia Color kids -merkkisistä toppahaalareista? Näin tänään Tokmannilla ja hinta oli ihan ok. Pitäisi olla vedenpitävä, mutta pitääkö paikkansa? Entä kuinka kestävät haalarit ovat? Olin ajatellut ostaa 5 veelle Lassietecit, mutta en ole täältä meidän tuppukylästä löytänyt niitä mistään. Ajaisivatkohan nuo Color kidsit saman asian? Toinen vaihtoehto olisi sitten Lassien G-tecit; ne kai kestäisivät, vaikka eivät pidäkään vettä yhtä hyvin kuin Lassietecit... Onko kenelläkään siis mitään kokemuksia noista Color kidseistä noihin Lassien haalareihin verrattuna, tai ihan yleensä?

Kiitos jo etukäteen :)

t: Haalariviidakkoon eksynyt
 
"mä"
Ei ole kokemusta, mutta hypistelin samaa pukua tänään. Kaikki saumat eivät ole teipattu, osa vain. Pilariarvo oli muistaakseni 3000 eli ei ole ihan täysin vedenpitävä ymmärtääkseni?
 
minä vieläkin
Nostelen vielä, jos jollakin olisi kokemuksia. Tai jotain tietoa noista haalareista, kun etiketistä en löytänyt oikein mitään sellaisia tietoja, joiden avulla vertailla Lassietecin tai G-tecin kanssa.
 
"mä"
[QUOTE="mä";22336614]Ei ole kokemusta, mutta hypistelin samaa pukua tänään. Kaikki saumat eivät ole teipattu, osa vain. Pilariarvo oli muistaakseni 3000 eli ei ole ihan täysin vedenpitävä ymmärtääkseni?[/QUOTE]

3000 on se alin arvon jonka perusteella saa sanoa että tuote on vedenpitävä.
Oman kokemuksen mukaan kun arvo on yli 8000 voidaan puhua todellakin vedenpitävästä kankaasta.
 

Yhteistyössä