Colour B4 -hiusvärinpoistoaine

Ok, ei ketään. Mutta aion silti raportoida mahtavan onnistumiseni/kurjan epäonnistumiseni tänne.
Tässä lähtötilanne:

Vuosi sitten mulla oli oma väri+joitakin raitoja. Sittemmin oon värjäillyt lähinnä kirkkaan tumman punasella, pari kertaa ruskeella ja viimesen kerran violetilla värillä. Hiukset kasvaa n. 1cm/kk. Huomaa nyt 1-2cm juurikasvu. Oma väri siis perinteinen maantien harmaa-ruskea.

Ostin tänään Colour B4-värinpoistokamaa, extra-laatua joka "sopii täydellisesti kasaantuneiden värjäysten poistoon tai erittäin tumman värin poistoon."

Luottamus ei oo korkeella, mutta tästä lähtee! ->
 
Ok, ei ketään. Mutta aion silti raportoida mahtavan onnistumiseni/kurjan epäonnistumiseni tänne.
Tässä lähtötilanne:

Vuosi sitten mulla oli oma väri+joitakin raitoja. Sittemmin oon värjäillyt lähinnä kirkkaan tumman punasella, pari kertaa ruskeella ja viimesen kerran violetilla värillä. Hiukset kasvaa n. 1cm/kk. Huomaa nyt 1-2cm juurikasvu. Oma väri siis perinteinen maantien harmaa-ruskea.

Ostin tänään Colour B4-värinpoistokamaa, extra-laatua joka "sopii täydellisesti kasaantuneiden värjäysten poistoon tai erittäin tumman värin poistoon."

Luottamus ei oo korkeella, mutta tästä lähtee! ->
Saiskohan tolla ihan tummanruskeen hiusvärinkin pois. Tämän hiusvärikohun seurauksena ajattelin kasvattaa oman värin, mutta se juurikasvu :( Jään innolla odottamaan koekaniiniin tuloksia :D Josko sitä uskaltaisi itsekin kokoeilla.

Kauniit hiukset sinulla muuten :) Ja juurikasvu näyttää kyllä blondilta, eikä maantienharmaalta...
 
Joo-o, kama on päässä nyt. Haju on tosiaan aika karu. Sellainen makeahko-uloste-vanha biojäteroskis -tyyppinen, mut onneks sen verran mieto, et sen voi jättää oikeestan huomiotta.

Paketin sisällä on ihan huippuhyvät ohjeet ja lisäksi sellanen U.K.K.-palsta. Sieltä opin, että tää voi mennä monesta syystä pieleen. Jännittävää. Toi violetti hiusväri on yks joka voi pilata koko jutun, mutta josko vaikka se ei mulla vaikuttais ku väri on käytännössä haalistunut ihan ruskeeksi... *toiveajattelua*

Kiitos LauhkeaLehmä hiusten kehusta. :) Muutenhan näissä ei mitään vikaa ois, mut ohuet ku hiirenhäntä. :ashamed: Ehkä toi juurikasvu näyttää kuvassa vaaleammalta kuin onkaan, vaikka aika realistisen kuvan luulin saaneeni....
 
Niinjoo, väreistä joiden poisto voi olla hankalaa/mahdotonta: voimakkaat vaalennukset ja valkaisut, musta, sinimusta, punainen, liila, vihreä yms., hennavärit sekä yrtti- ja kasvipohjaiset värit. Tässä on selitys siitä, kuinka jotkut - mutta ei kaikki - näistä väreistä värjää koko hiuksen suomukerroksen, ja sitä nimenomaan on jopa mahdoton poistaa. Lisäks jos on käyttänyt paljon silikonia sisältäviä tuotteita ja esim. suoristusraudalla polttanut sen hiukseen kiinni, värinpoisto ei ehkä onnistu.

Ja paljon puhetta siitä, että hiuksista saattaa tulla punertavat, jopa kupariset... Näyttää vakavasti siltä, että mulle on käymässä näin. Tätä tuotetta saisi käyttää kolme kertaa peräkkäin, mut mä ostin hätävaraksi toisen hiusvärin. Värjääminen heti värinpoiston jälkeen on kuulemma ok.

Huuhtelun aikana kama haisi aivan ihmisulosteelta :x Mut nyt tuoksu on ihan miellyttyvä. Hiukset tuntuu aika nihkeiltä ja vähän kumimaisilta.
 
Ja tällainen tästä päästä tuli:

Vielä on hiukset vähän kosteat, mutta tommonen vaalea kuparinpunainen väri! Mun tekee yhtä paljon mieli hakea huomenna uusi samanlainen aine, laittaa uusi väri päähän ja jättää tällaiseksi. :D Väri on hieno, mut juurikasvu on pysynyt muuttumattomana.
Ehkä harkitsen yön yli miten toimin, ehdotuksia vastaanotetaan! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25144043:
Eihän tuo näytä pahalta lainkaan. Pitäisiköhän tuota kokeilla. Saako tuota värinpoistajaa ihan kaupasta, vai pitääkö asiaoida kampaajalla?
Kaupoista saa. Ite kävin lähicittarista hakemasta, tuolla sivustolla luki että "isoimmat Prismat" myy kans.
 
Ainiin ja mikä tärkeintä: Kuontalo tuntuu noin satatuhatta kertaa paremmalta kuin valkaisun jälkeen :heart:
(joskus valkaisin hiukseni 6 kertaa kahden päivän sisällä, eli tulos oli jotain paljon tätä hirveämpää. Sit vielä jouduin kampaajallakin käymään, prkl.)
 
[QUOTE="vieras";25158094]Aivan mahtava tulos! Vitsit ku haluttais kokeilla, mutta enpä tiiä uskallanko. Oliko muuten kirvelevä aine, kun päähän laitto?[/QUOTE]
Ei kirvellyt yhtään! Mä oon vähän perusjuntti, en oo koskaan tehnyt allergiatestiä hiusvärien kanssa. Jotkut hiusvärit on kutitellut päässä ja etenkin se vetyperoksidi oli aika kauheeta. Olen kyl tosi positiivisesti yllättynyt tästä..! =)
 
nuranura
Cool, tän mäkin haluan! ihan uskomattoman hyvä lopputulos. mä itekin pähkäillyt, et miten hitossa saan vaalennettua lähemmäs omaa väriäni, kun blondaus on niin tylsää hommaa :( oon siis kyllä kuullut näistä ja käyttänytkin tällaista koulussa ollessani asiakkaalle, mutta silloin näitä oli vain kampaamoissa. mutta että nyt näitä saa ihan perusmarketeista?! AAAH pyyntöihini on vastattu! iso kiitos sulle, kun laitoit kuvat ja kaikki <3 pus.
ps. maksoiko muuten paljonko?
 
"vieras"
Mä olen myös luullut, että noita aineita on vain kampaamoissa ammattilaisten käytössä! Tosi kiva juttu, että saa jo marketista. Mun tukkaan tosin on kerrostunut varsinkin latvoihin niin monta kerrosta jo ja käytän muotoilurautaa, ettei ehkä lähde, mutta voisi kokeilla sitten kun leikkautan noita käsitellyimpiä latvoja pois. Mulla on tummanruskeat hiukset ja jossain välissä niissä oli myös vaaleita raitoja, joiden päälle värjäsin taas ruskealla...
 
tukkataika
Oioi.. Kannattaisikohan kokeilla! Tuo siis ei vaikuta omaan luonnolliseen väriin? Minä kun tahtoisin kasvattaa oman värin takaisin ja juurikasvua onkin jo muutama sentti, en tahtoisi kadottaa sitä.
Värjätty hiusosuuteni on saman sävyinen kuin sinulla, jonkin verran tummempi vain. Mulla on puanista ja riskeaa kestöväriä kerrostunut tukkaan jo niin paljon ettei tämä haalistu "kotikonstein". Värin poistia en aio tehdä, mutta tuo vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta saada värjätty osuus lähemmäs oman hiusjuuren sävyä! Taidan kokeilla! En ole ennen moisesta kuullutkaan!
 
tukkataika
Riittikö Titi-Uu yksi pakkaus sun hiuksiin vai tarvitko useamman? Itsellä hiukset vyötärölle.. Ehkä kaksi voisi varmuuden vuoksi ottaa. Taidanpa tässä lähipäivinä hakea ja jos muistan niin laitan tänne kommenttia tuloksista! :)
 
Yksi riitti tosi reilusti, oli paljon riittosampaa ku mitkään hiusväripaketit.
Hirmu pitkät hiukset sulla, ehkä kaksi parempi varmuuden vuoksi joo. :)
Aattelin ehkä käydä hakemassa itelleni kans toisen paketin, jos vaikka tämä tästä vielä vaalentuisi. Pitää kattoo koska kerkee. :)
 
vakkari harmailee
Kokeillaans laittaa viesti uudelleen kun puoli tuntia sitten ei hyväksynyt..

***

Kannattaa sitten kanssa istua siellä suihkussa se 10 min niinkuin ohjeessa käsketään.

Se on yks tärkeimmistä vaiheista. Tuo on ollut paras ja tejhokkain värinpoisto mitä on ollut. Se tavallaan "kuorii" niitä värikerroksia pois. vaikka hinta on suolainen, se 15e per purkki, suosittelen kuitenkin ehdottomasti.
 
Kannattaa sitten kanssa istua siellä suihkussa se 10 min niinkuin ohjeessa käsketään.

Se on yks tärkeimmistä vaiheista. Tuo on ollut paras ja tejhokkain värinpoisto mitä on ollut. Se tavallaan "kuorii" niitä värikerroksia pois. vaikka hinta on suolainen, se 15e per purkki, suosittelen kuitenkin ehdottomasti.
Mun mielestä hinta ei oo ees paha, välillä maksanu niistä hiusväreistä saman.. Kampaajakäynneistä puhumattakaan!
Mut joo, vaikka aika tuntu pitkältä suihkussa kököttäessä, niin tunnollisesti huuhtelin maksimiajat.
 
vakkari harmailee
Mun mielestä hinta ei oo ees paha, välillä maksanu niistä hiusväreistä saman.. Kampaajakäynneistä puhumattakaan!
Mut joo, vaikka aika tuntu pitkältä suihkussa kököttäessä, niin tunnollisesti huuhtelin maksimiajat.
On toi kotivärjäysrintamalla hintava. Moon tässä vuosien aikaan käyttänyt kaikkia värinpoistoja 5-15e väliltä, ja on toi B4 ehdottomasti paras.
 
Hmm, huomasin et mun hiukset tummui hieman pari päivää tän käytön jälkeen.

Ja suunnitelman mukaisesti käytin toisen paketin, joka vaalensi ainoastaan samaan tulokseen kuin mitä heti ensimmäisen käytön jälkeen (onko tässä lauseessa edes mitään järkeä?).

Eli loppujen lopuksi ei ollutkaan aivan niin ihmeaine kun toivoin, mut aika hyvä silti. Tosiaan oon käyttänyt juuri niitä värejä, joiden poistaminen on hankalaa - - joten uskon että toimii toisilla varmasti paremmin.

Tänään värjäsin hiukset suht luonnollisen värisiksi, tuntuu hyvältä. :)
 

Yhteistyössä