D-vitamiinit ulkomailta?

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarppi:
Itse olen 5kk syönyt 100-200ug D-vitamiinia päivässä ja en ole kyseisenä aikana ollut kertaakaan kipeä. Normaalisti aina flunssassa syksyllä/talvella, ehkä D-vitamiinilla on osuutensa...tottakai pitää myös syödä terveellisesti, kokonaisuus ratkaisee.
Tähän on vielä pakko tarttua. Itse kanssa syönyt n. 120µg päivässä enkä tosiaan kertaakaan ole ollut kipeä 5:n kuukauden aikana.
Ennen nostoa olin poikkeuksetta kerran parissa kuukaudessa sairaslomalla.
Minulla aleni kolesterolit ja verenpaine PELKÄLLÄ Deellä! 145/92> 125/82. Annos yli kuukauden 260µg/päivässä. Annostus menee painon mukaan. En ole mikään keijukainen. Kävin mittauttamassa Dee tasot eilen, tulos tulee ens viikolla.
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Netistä ei kannata tilailla. Voi saada kukkaravinteesta sementtiin vitamiineina.
Niin jos tilaa pimeitä lääkkeitä. Johan sen järkikin sanoo ettei saa tilata mitään laitonta. Tulli näitä on tutkinut ahkerasti ja sitä on tullut mitän on luvattukin, ja oikeat annostuksetkin.
 
NEV744
Itse tein toisen tilaukseni iHerbiin ja kaikki meni taas todella hyvin. 10 päivän sisällä tilauksesta postista oli tullut lappu, että tuotteet voi noutaa lähimmästä postista. Tällä kertaa haaviin tarttui: magnesiumsitraattia, d-vitamiinia 2000IU, Adam monivitamiinia ja vihreää teetä.

Yli 60$ ostoksesta sai vielä 5% alennusta loppusummasta, johon sitten päälle vielä 4$ postikulut. Kun tähtää loppuhinnaksi tuohon pikkasen yli 60$ niin ei pitäisi olla pelkoa että joutuu maksaa tullissa verot. Riippuu tietenkin päivän valuuttakursseista.

Koodilla NEV744 ensitilaaja saa vielä 5$ alennuksen tuotteidensa loppusummasta. Tällä siis käytännössä saa postituksen ilmaiseksi ja jää vielä dollari alennuksiin :)
 
Murmeli
Carlson labsin d-vitamiineja on tullut tilattua. Noissa öljynä on käytetty auringonkukkaöljyä, toisin kuin Healthy origins tai Now foods -tuotteissa, joissa on oliiviöljyä. Hieman kalliimpia ovat nuo carlsonin 2000 iu napit.

Täällä ainakin käytetään tuota valmistetta:
http://www.trackyourplaque.com/supplements/f_vitamin-d3_vs_cl-1819.asp

Ensitilaajille 5 $ alennuskoodi: PAS837
 
-Jonttu-
Eikö d-vitamiini ole rasvaliukoista? Aika epäilyttävää, jos pitää vetää sellaisella maksaa turpaan.
Allekirjoitin tuossa taannoin elinluovutuskortin, mutta minun maksaani ei anneta sellaisille jotka ovat sen itse tuhonneet.
 
kummastuttaa
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Eikö d-vitamiini ole rasvaliukoista? Aika epäilyttävää, jos pitää vetää sellaisella maksaa turpaan.
Allekirjoitin tuossa taannoin elinluovutuskortin, mutta minun maksaani ei anneta sellaisille jotka ovat sen itse tuhonneet.
Voitko selventää ja perustella miten maksa muka tuhoutuu D-vitamiinista?
 
tai
Multa saa myös alekoodin jolla uusi tilaaja saa sen 5 taalan alen: LAK671

Olen tilaillut megapaljon vitamiineja ja kosmetiikkaa, kaikki on ollut hyvälaatuista ja toimitukset ovat sujuneet ongelmitta, suosittelen!
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Multa saa myös alekoodin jolla uusi tilaaja saa sen 5 taalan alen: LAK671

Olen tilaillut megapaljon vitamiineja ja kosmetiikkaa, kaikki on ollut hyvälaatuista ja toimitukset ovat sujuneet ongelmitta, suosittelen!
Toloselta on tullut 50µg kapseleita myyntiin. Tosin ne on viety käsistä kuulemma Helsingistä, eikä tänne tuppukylän luontaistuotekauppaan riittänyt :( Ostan heti kun niitä saa. Suosin Suomalaista!
 
vieras
iHerbistä saa tilattua turvallisesti ja tosi halvalla kaikkia mahdollisia vitamiineja ja lisäravinteita, myös muita kuin D:tä. Ensimmäistä kertaa tilaavat saavat 5 dollarin alennuksen käyttämällä koodia: IKA825
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Multa saa myös alekoodin jolla uusi tilaaja saa sen 5 taalan alen: LAK671

Olen tilaillut megapaljon vitamiineja ja kosmetiikkaa, kaikki on ollut hyvälaatuista ja toimitukset ovat sujuneet ongelmitta, suosittelen!
Toloselta on tullut 50µg kapseleita myyntiin. Tosin ne on viety käsistä kuulemma Helsingistä, eikä tänne tuppukylän luontaistuotekauppaan riittänyt :( Ostan heti kun niitä saa. Suosin Suomalaista!
Päivitys: Tilasin Imatralta Terveys Apilasta reilu 10e/ pkt. 60kpl 50µg kapseleita!
 
NEV744
Itse olen tilannut monta kertaa iHerbistä ja voin todellakin suositella paikkaa. Tuotteet on laadukkaita ja halpoja.

Koodilla NEV744 ensitilaaja saa vielä 5$ alennuksen tilauksen loppusummasta.
 

Yhteistyössä