:D

  • Viestiketjun aloittaja köj
  • Ensimmäinen viesti
köj
Mun poikani, vähän yli 2v., syö pitsaa aamupalaksi. No taitaa jo masu olla täynnä, kun poika kantaa pitsan palaa, lennättää sitä ku lentokonetta ja työntää mun suuhun :D
 
ap
Melkeen arvasin, että joku tulee sanomaan ettei ole terveellinen :D Mitä väliä sillä on, mihin vuorokaudenaikaan pizzaa syö? Illalla itselleni uunissa lämmitin ja loput sai poika nyt. Voi että toinen oli onnellinen ku sai ipsaa. Se on niin huono syömään aamupalaa niin ajattelin kerranki antaa jotain, mikä maistuu.
 
tötterö
Miun 10 vee poju vetää puuroa aamupalax just nyt.Aprikoosi-pellava-kaurapuuroa ja on kuulemma sikaoutoa...Ja on maistunu aamupalax hampurilaisetkin sekä pizzat.Terve on ja kasvaa kohinalla.Ite söin pienenä varmaan 5 vuotta putkeen aamupalax weetabixia.Kovin oli yksipuolista se...Isi laitto aina mulle valamiiksi ja unenpöpperössä vetäisin sen naamaani.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tötterö:
Miun 10 vee poju vetää puuroa aamupalax just nyt.Aprikoosi-pellava-kaurapuuroa ja on kuulemma sikaoutoa...Ja on maistunu aamupalax hampurilaisetkin sekä pizzat.Terve on ja kasvaa kohinalla.Ite söin pienenä varmaan 5 vuotta putkeen aamupalax weetabixia.Kovin oli yksipuolista se...Isi laitto aina mulle valamiiksi ja unenpöpperössä vetäisin sen naamaani.
Jep. Kyllä meilläki normaalisti on tarjolla puuro, jogurtti, hedelmää tai leipää. Tänään vaan tollanen poikkeusaamiainen. Ja ketjun aloitin siks vaan ku mua nauratti et toinen syöttää äitiä ja viel lentokonetta leikkii, ihan ku en muuten pitsaa söis :p
 

Yhteistyössä