deittailuapuja?!?

  • Viestiketjun aloittaja apuvaaaa
  • Ensimmäinen viesti
apuvaaaa
Miten se menikään, voiks muija soittaa miehelle? Vai nieleekö ylpeytensä ja
odottaa vaan soittoa? Kovasti kiinnostava mies olis mut en muista enää näitä kun edellisestä kerrasta on 10v aikaa.
 
ap kiitollisena
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
kyllä nainen voi soittaa miehelle mutta riippuu siitä montako päivää siitä on kun viimeksi puhuitte/kävitte treffillä....3 päivää pitää vissiin ainakin odottaa...
korjatkaa jos olen väärässä.[/quote

Tattis, jatkan siis samaa linjaa. Odotan ja onhan hällä käyntikorttini jos kiinnostaa...
tosin tuntuu että jään lehdelle soittelemaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:
Mitä ihmeen kolme päivää??
Jos on kyse aikuisista ihmisistä, ihan tyhmää pelata jotain peliä. Tilanteen mukaan ja niin miltä itsestä tuntuu.
niin no munkin mielestä se on vähän hassua, mutta näin mulle on sanottu. Ja näin monet tekee...

niin ja pakko vielä lisätä että kyllä se on mun mielestä parempi odottaa vähän kun heti seuraavana päivänä ottaa yhteyttä.
 
ap
Hän on eronnut mulla tää homma vielä kesken(siis ero) ja kuitenkin kemiat natsas täysillä heti...sovittiin et soitellaan ja en haluis tehdä itsestäni tyhmää. Toisaalta niin kiinnostava tyyppi et pakko jotenkin selvittää onks jutulla mahis jatkoon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hän on eronnut mulla tää homma vielä kesken(siis ero) ja kuitenkin kemiat natsas täysillä heti...sovittiin et soitellaan ja en haluis tehdä itsestäni tyhmää. Toisaalta niin kiinnostava tyyppi et pakko jotenkin selvittää onks jutulla mahis jatkoon...
Ehkä kannattaisi sitten viedä eroaminen ensin loppuun ja aloittaa uudet jutut vasta sitten? Muuten mies saattaa saada sinusta jonkin verran epäluotettavan kuvan...
 
riippuu
Mutta jos ei kuulu niin en välttämättä jättäis siihen. Mies saattaa myös ajatella että antaa sulle aikaa ja tilaa koskaa oot vasta eroamassa. Kyllä miehetkin osaa ajatella ja olla myös epävarmoja joskus.
 
gtyj
Hö, soita jos siltä tuntuu. Kyllä ns. sen oikean kanssa pitää voida tehä just sitä mikä hyvältä tuntuu, soittaa vaikka 100 kertaa päivässä jos on ikävä eikä pelailla mitään ihme pelejä. Jos ei voi tehdä noin, niin sithän se on väärä tyyppi sulle.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:
Mutta jos ei kuulu niin en välttämättä jättäis siihen. Mies saattaa myös ajatella että antaa sulle aikaa ja tilaa koskaa oot vasta eroamassa. Kyllä miehetkin osaa ajatella ja olla myös epävarmoja joskus.
NÄin mäkin luulen, tosi fiksu ja mukava mies on. Varmasti otan vielä yhteyttä viimeistään kun oma ero on selvä.
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Tietenkin, seksiä eka kerralla ja pidä kovaa ääntä, siitä mies tykkää, ole aktiivinen sängyssä, tsemppiä, anna ilman kortsua.
kiitti myös v***uilijoille...
Et sitten ajatellut että teillä seksiä olisi, no mies tuskin kauaa aikaa kanssasi viihtyy jos ei ole homppeli.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Tietenkin, seksiä eka kerralla ja pidä kovaa ääntä, siitä mies tykkää, ole aktiivinen sängyssä, tsemppiä, anna ilman kortsua.
kiitti myös v***uilijoille...
Et sitten ajatellut että teillä seksiä olisi, no mies tuskin kauaa aikaa kanssasi viihtyy jos ei ole homppeli.
Joo ei oo homo ei...sen voin taata
 
riippuu
Alkuperäinen kirjoittaja gtyj:
Hö, soita jos siltä tuntuu. Kyllä ns. sen oikean kanssa pitää voida tehä just sitä mikä hyvältä tuntuu, soittaa vaikka 100 kertaa päivässä jos on ikävä eikä pelailla mitään ihme pelejä. Jos ei voi tehdä noin, niin sithän se on väärä tyyppi sulle.
Täysin samaa mieltä. Aikusiahan tässä ollaan.
 

Yhteistyössä