Demarit ja Susanne Päivärinta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauva av:lla on yli 700 puolesta ja vastaan kommenttia ketjussa, jonka aiheena on Susannen paljastuskirja.
(Lue maalituskirja.)

Vierailija
724/769|
15.05.2024 | 21:52
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Eikö muita puolueita ole kuin demarit ja persut? kokoajan maalitat vain persuja, muistaakseni maassamme on yli 10 puoluetta.ja ne ei todellakaan fanita demareita.
Muut puolueet ei kirjoita tuollaista törkyä - siitä tunnistaa pervopersut aina.
Sitä paitsi, Soinihan sen jo paljasti, että persut trollaa somessa vihapuhetta säännöllisesti - puoluetoimisto on palkannut noita örkkejä öyhöttämään.
Siksi aina ennen vaaleja tai kun kannatus laskee, alkaa tämä Marinin maalitus. Sinänsä huvittavaa kun hän ei enää edes ole mukana politiikassa. Silti samat vihapuheet jatkuu jo viidettä vuotta.
 
vierailija
Kopio IS:n kommenttiketjusta:


MummoihminenIlmoita asiaton viesti
15.5. 9:34
Täytyy ihmetellä,kuinka vaikea pala Sanna Marin on monelle.Edelleen lähes päivittäin näitä juttuja.
Pidin aikoinaan Päivärintaa ihan pätevänä toimittajana,mutta nyt kun olen kuunnellut häntä eduskunnassa,niin olen ihmetellyt sitä hyökkäävä puhetyyliä.
Jos Päivärinta haluaa luoda menestyksekkään kansainvälisen uran( kuten Sanna Marin),niin kannattaa keskittyä omiin tekemisiin eikä muiden mollaamiseen.
Kyllä näitä"elämäkertoja"ilmestyy kuin sieniä sateella.Ilmeisesti ne myyvät hyvin.Sivistävät
kirjat jäävät hyllyyn.Se kyllä näkyy tässä Suomen meiningissä tällä hetkellä.
Hyvin sanottu (47)
 
vierailija
Kopio IS:n kommenttiketjusta:


MummoihminenIlmoita asiaton viesti
15.5. 9:34
Täytyy ihmetellä,kuinka vaikea pala Sanna Marin on monelle.Edelleen lähes päivittäin näitä juttuja.
Pidin aikoinaan Päivärintaa ihan pätevänä toimittajana,mutta nyt kun olen kuunnellut häntä eduskunnassa,niin olen ihmetellyt sitä hyökkäävä puhetyyliä.
Jos Päivärinta haluaa luoda menestyksekkään kansainvälisen uran( kuten Sanna Marin),niin kannattaa keskittyä omiin tekemisiin eikä muiden mollaamiseen.
Kyllä näitä"elämäkertoja"ilmestyy kuin sieniä sateella.Ilmeisesti ne myyvät hyvin.Sivistävät
kirjat jäävät hyllyyn.Se kyllä näkyy tässä Suomen meiningissä tällä hetkellä.
Hyvin sanottu (47)
Kappas. Alepa trollaa pitkin keskustelu- ja kommenttipalstoja.
 
vierailija
Kopio IS:n kommenttiketjusta:


MummoihminenIlmoita asiaton viesti
15.5. 9:34
Täytyy ihmetellä,kuinka vaikea pala Sanna Marin on monelle.Edelleen lähes päivittäin näitä juttuja.
Pidin aikoinaan Päivärintaa ihan pätevänä toimittajana,mutta nyt kun olen kuunnellut häntä eduskunnassa,niin olen ihmetellyt sitä hyökkäävä puhetyyliä.
Jos Päivärinta haluaa luoda menestyksekkään kansainvälisen uran( kuten Sanna Marin),niin kannattaa keskittyä omiin tekemisiin eikä muiden mollaamiseen.
Kyllä näitä"elämäkertoja"ilmestyy kuin sieniä sateella.Ilmeisesti ne myyvät hyvin.Sivistävät
kirjat jäävät hyllyyn.Se kyllä näkyy tässä Suomen meiningissä tällä hetkellä.
Hyvin sanottu (47)
Päivärinta on kokoomuslainen, se kertonee kaiken oleellisen.
 
vierailija
Sitä odotellessa päätit maalittaa kaikki demarit?
Eikö Susanne maalittanut demarit kirjassaan? Ainakin roskalehden otsikosta päätellen Tarja Halonen saa kirjassa lokaämpärin niskaansa. Toivotaan, että Susanne pääsee Brysseliin. Sitten hänellä ja varjotoimittajalla on enemmän muisteltavaa Elämänkerta Ii:een. Kirjan painosmääräksi voi ottaa reippaasti puoli tusinaa. Setä (ei tämän palstä se setä), täti ja kumminkaima ja joku tämän palstan lukija saavat ne ilmaiseksi tai puoleen hintaan.
 
vierailija
Susannea taitaa harmittaa nyt oikein kunnolla :)

"Sanna Marin ihastutti Puolassa – ”Hänen esiintymisensä täällä oli yksi pääsyy, miksi tulin tänne”, sanoo osanottaja
Marin esiintyi Michelle Obaman ohella talous- ja teknologiatapahtumassa Puolan Poznanissa torstaina.

Juuri Marin on nostettu tapahtuman kasvoiksi ympäri Puolaa. Tapahtuman sivuilla Marin on nostettu kärkipuhujaksi – hänen edellään vain Michelle Obama.
Tapahtumassa Mariniin liittyvän innostuksen voi aistia.
– Marinin esiintyminen täällä oli yksi pääsyy, miksi tulin tänne. Hän on erittäin inspiroiva, sanoo tapahtumaan saapunut Agata Kalisz.
Kaliszin ystävä Hania Nykowska on samaa mieltä.
– On mahtavaa nähdä hänen intohimonsa. Hän inspiroi muuttamaan maailmaa, ja puskee meitä kaikkia tekemään osamme, Nykowska sanoo."


 
vierailija
”Marinilta kysyttiin myös, aikooko hän vielä takaisin politiikkaan.
– En sanoisi ”ei koskaan”. Mutta tällä hetkellä minulla ei ole siihen intohimoa, Marin vastasi.
Yleisössä löytyi ymmärrystä Marinin valinnalle.
– Olen vakuuttunut, että hän teki oikean päätöksen. Nyt hän voi inspiroida naisia maailmalla vielä enemmän, hän ei ole enää niin rajoittunut, Magdalena Hołowińska sanoo.”

Ihminen pysyy freesinä politiikan ulkopuolella.

Kuuntelin Yle Areena, radio 1, Ruben Stiller, puheenaiheena Sanna Marin.
Ps. En reagoi teidän kohuihin, joita viestini tällä palstalla aina aiheuttavat.
 

Yhteistyössä