deodoranttikysymys (sis.lisäkysymyksiä)

eli mitä deodoranttia te käytätte ja miksi? millainen hikoilija olet?


mä olen käyttänyt adidaksen roll-oneja varmaan kaks vuotta ja alkaa jo tympiin,mut tuntuu et ne on ainoita mitkä pitää kainalot kuivana ja tuoksun hyvänä.. on mulla sit ihan apteekin absolutt torriakin,mut sitä nyt ei ihan jatkuvasti viitsis käyttää..
mä en hikoile jatkuvasti,mut sit kun hikoon niin hikoon kanssa isolla hoolla.. ja kainalot on aina märät :( :ashamed:
 
Ihan näitä kaupan dödöjä käytän. Rexonaa tai mitä milloinkin.
Nyt raskauden aikana tää hienhaju on jotain ihan kamalaa :ashamed: Illallakin pakko laittaa suihkun jälkeen jotain, muuten haisen jo nukkumaan mennessä :/
 
Lancomen dödöä. Se on ainoa, joka ei ärsytä kainaloita, mutta mukana myös mieto tuoksu. Aikaisemmin käytin Revlonin jo lopetettua dödöä. En hikoile voimakkaasti, mutta kainalot ärtyvät helposti.
 
Käytän ihan marketti -tuotteita. Tällä hetkellä käytössä Palmolive. Olen nykyisin ihan tyytyväinen hikoiluuni ja tyytyväinen noihin marketin tuotteisiin. Vielä pari vuotta sitten minulla oli aivan järkyttävä hiki -ongelma. Vaikka kainalot eivät kastuneetkaan niin silti hiki haisi todella pahalta. En tiedä mistä johtui, mutta pari vuotta kärsin todella, kun kainalot haisivat vaikka vasta oli suihkussa käynyt.
 

Yhteistyössä