<<< DISKO disko JOULUN DISKO >>>

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22740340:
luulis että tällä pakkasella siniseks muuttuu :O
Pitää kohta joko lopettaa koko helvetin palstailu tai rekisteröityä, tässähän saa tehdä tripla työn takoessa jotain helvetin näppäimiä kaiket yöt ja lainatessa omia höpinöitään yhä uudestaan ja uudestaan.

Oletko AC/DC:n nähnyt koskaan livenä, päätön? Päntiönäänhän ne täällä juoksee. Kohta varmaan tulevat taas. Vanhat horiskot ukot. Vaikka kyllä ne ihan ok shown vetivät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740354:
Pitää kohta joko lopettaa koko helvetin palstailu tai rekisteröityä, tässähän saa tehdä tripla työn takoessa jotain helvetin näppäimiä kaiket yöt ja lainatessa omia höpinöitään yhä uudestaan ja uudestaan.

Oletko AC/DC:n nähnyt koskaan livenä, päätön? Päntiönäänhän ne täällä juoksee. Kohta varmaan tulevat taas. Vanhat horiskot ukot. Vaikka kyllä ne ihan ok shown vetivät.
suosittelen tuota vaihtoehtoa.

olen nähny ihan livenä, mutta siitä on niin kauan että en vuosilukua muista, saattaa olla muutakin syytä huonoon muistiin tälläkertaa :D
 
Viimeksi muokattu:
äiti 44 v
Vai että Doorsiin jo siirryit, kaikki aikanaan.

Mutta tämä biisi ja video ovat JÄRISYTTÄVIÄ! Olen aina tykännyt lentokoneista, helikoptereista ja maskuliinisista miehistä ja tässä on nyt kaikki elementit sekä videon että musiikin puolella napakymppiin!!!! Tosin tämä video on jonkun vaan tyypin tekemä, ei virallinen. On se virallinenkin hyvä.

AC/DC - Thunderstruck

http://www.youtube.com/watch?v=-f1cwycSWq0&feature=related

Minä en linkkiä saa tietenkään läpi mutta kai sinä keinot keksit.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740362:
Vai että Doorsiin jo siirryit, kaikki aikanaan.

Mutta tämä biisi ja video ovat JÄRISYTTÄVIÄ! Olen aina tykännyt lentokoneista, helikoptereista ja maskuliinisista miehistä ja tässä on nyt kaikki elementit sekä videon että musiikin puolella napakymppiin!!!! Tosin tämä video on jonkun vaan tyypin tekemä, ei virallinen. On se virallinenkin hyvä.

AC/DC - Thunderstruck

YouTube - AC DC Thunderstruck

Minä en linkkiä saa tietenkään läpi mutta kai sinä keinot keksit.
.
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22740359:
suosittelen tuota vaihtoehtoa.

olen nähny ihan livenä, mutta siitä on niin kauana että en vuosilukua muista, saattaa olla muutakin syytä huonoon muistiin tälläkertaa :D
Oletko ehkä pienessä sievässä?

Minä en harrasta alkoholia. Minä voisin niistä vielä joistakin (kuten punaviinistä) tykätäkin, mutta ne eivät tykkää minusta :(

Joudun pidättäytymään viinaksista. Onneksi laulu ja miehet vielä jäävät sallittuina jäljelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740366:
Oletko ehkä pienessä sievässä?

Minä en harrasta alkoholia. Minä voisin niistä vielä joistakin (kuten punaviinistä) tykätäkin, mutta ne eivät tykkää minusta :(

Joudun pidättäytymään viinaksista. Onneksi laulu ja miehet vielä jäävät sallittuina jäljelle.
olin, nykyään olen jättäny tollaset viihdykkeet lähes kokonaan..
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22740370:
olin, nykyään olen jättäny tollaset viihdykkeet lähes kokonaan..
Siis olit aiemmin tänään pienessä sievässä?

Ja olet sittemmin jättänyt kokonaan laulun ja miehet?

Just just, asia selvä... ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740373:
Siis olit aiemmin tänään pienessä sievässä?

Ja olet sittemmin jättänyt kokonaan laulun ja miehet?

Just just, asia selvä... ?
asia ei näytä olevan selvä mutta minä olen. :D

alana katteleen elokuvia, ei jaksa enää musiikkia..
 
äiti 44 v
Metallica - of Wolf and Man

http://www.youtube.com/watch?v=guTTGJ_PK2Q

Tokihan jokusen kerran olet Metallican konsertissa ollut kun äitikin kerta on!? Lippujen hankkiminen näihin konsertteihin on aina varsin mukavaa! Onneksi olen härskiotteinen nainen, minä SAAN haluamani!! Teinipojat eivät aina osaa olla varuillaan kuinka liukasliikkeinen täti minä lopulta olenkaan :D
 

Yhteistyössä