Dna vai saunalahti

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja MV, 04.03.2012.

1. MV

MV Vieras

Mulla on tällähetkellä DNA puhelinliittymä, tuli vaihdettus puhelimessa se Saunalahteen. Kysymys kuuluukin että kannattaakohan se edes??? Vielä ei ole pitänyt sim-korttia vaihtaa ja olen miettinyt että pitäisinkö vanhan :-

2. marabou

marabou Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla oli ennen ja kauan DNA . No nyt on Saunalahti. Kannatti. Esim DNA laskuttaa jokaisesta alkavasta minuutista puhelinaikaa, kun saunalahti vaan puhutuista sekunneista . Sellanen esimerkki tuli mieleen.

3. "vieras"

"vieras" Vieras

saunalahden asiakaspalvelu perseestä, olin iki onnellinen muutenkin kun pääsin siitä eroon ja sain Dna

4. Chala

Chala Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.06.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mä en ikinä enää ala Saunalahden asiakkaaksi. Olen vuosikausia ollut ja on pissitty silmään ihan käsittämättömän monessa asiassa. Asiakaspalvelu on myöskin täysin olematon. Dna:han vaihdoin ja tähän saakka olen ollut erittäin tyytyväinen. En voi ikävä kyllä suositella Saunalahtea kenellekään ennenkuin politiikkansa asiakaspalvelun ja rehellisyyden suhteen muuttuu radikaalisti.

5. päätön

päätön Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.07.2009
    Saadut tykkäykset:
    53
    dna ainaki koittaa kusettaa joka ikisessä laskussa, kannattaa olla tarkkana. saunalahtea ei ole koskaan ollukaan eikä tule.

6. saunalahti on paras DNA netti ei toimi , verkko varattu, kalliit hinnat, huonot paketit, huonot tarjoukset
    OTA SAUNALAHTI JA HOMMA PELAA!

7. .,.

.,. Vieras

Saunalahti,ehdottomasti, kokemuksen syvällä rintaäänellä!

• Tykkään Tykkään x 1
  8. mittaaja

mittaaja Vieras

Ulkona:
    Dna 21m/21m nopeus 1m viive 500ms
    Saunalahti 21m/21m nopeus 11m viive 50ms
    Sisällä (esim koulu)
    Dna 21m/21m nopeus 0,03 (2G gprs)
    Saunalahti 21m/21m nopeus 11m (3,5G/3G Hsdpa (plus)

Eli saunalahti.

9. oikea valinta

oikea valinta Vieras

10. ASeb

ASeb Vieras

Myyjä kovasti kehui DNA;paketteja, tosi asia se, että Saunalahti ei veloita kun sekunneista, dna alkavista minuuteista. DNA laskut kusee, yrittäävät kusettaa koko ajan. Kuuluvuus ja netti parempi s.lahdel.

Jaa tämä sivu