Doomoo vai Mollavauva imetystyyny? Kokemuksia?

Hei, ensikertalainen täällä imetystyynyostoksilla, olen saanut valikoiman supistettua kahteen merkkiin ja kysyisin onko teillä kokemuksia tai suosituksia jommastakummasta?

Mollavauvan mallissa kiinnostaisi että sen saa selän taakse kiinni, joten kuulemma voi käyttää esim samalla kun itse istuu ruokapöydässä tai käyttää nettiä tms (ei pelkästään sohvalla). Lisäksi siinä voisi lisätä ja vähentää täytettä tarpeen mukaan.

Doomoo taas on kovin kehuttu ja sillä olisi ilmeisesti enemmän käyttöä myös muuhun kuin imetykseen. Siinä olisi kaksi eri kokoa, en tiedä kumpi olisi meille parempi... kyllä meillä toisaalta tyynyjä riittää muutoinkin että ei sen niin hirveän monikäyttöinen tarvitsisi olla. Buddy kiinnostaisi kun näyttää niin isolta ja mukavalta, mutta onko siinä kova homma asetella se sopivaan imetysasentoon?
 
Hei vaan!

Mulla on tuo Mollavauva ja onhan se melko tuhti tyyny. Ite en oo viittiny ottaa täytteitä pois, kun sitten saa niitten styroksipallojen kans pelleillä ja nehän menee joka paikkaan. Doomoo on tuttavalla, se on semmonen lättänäksi menny nopeesti mut toisaalta ollut ihan selkeesti enemmän käytössä. Ja nimenomaan se on ollut paljon käyttössä ihan telkkaria katsoessa jne. Mollavauvassa oli positiivista tuo, että sen sai selän taakse sidottua..mutta nyt myöhemmin taas sitä piirrettä ei enää kaipaa kun sitä ei enää tarvitse vauvan alle tueksi vaan lähinnä oman kyynärpään alle tueksi (tai näin itselläni). Tota Mollavauvaa en kyllä käyttäis ruokapöydässä istuessa, se on aika iso se tyyny jos ei poista sieltä mitään ja en tiedä tulisko sittenkään käytettyä...

Ehkä nyt jälkikäteen saattaisin sittenkin ottaa jonkun toisen merkin, ehkä mielellään jopa sellaisen missä ei ole styroksia vaan vanua. Mut noihan on niin makukysymyksiä, kun toiset tykkää et sitä styroksia saa lisättyä/poistettua helposti (mut saa toki vanuakin, kun alkaa ratkomaan). Aika lyhyt käyttöikä tuli meillä kyllä tolle Mollavauvalle, mutta oli kyllä ekat 2kk kovassa käytössä.
 
Hei!

Mulla on Mollavauva. Edullisesti huusin huutonetistä melkein uutena :) ja olen ollut tosi tyytyväinen! Nytkin olen koneella ja poika köllii tissillä tyynyn päällä. 4 kuukautta on ollut nyt ahkerassa käytössä. Kokemusta mulla ei ole muista merkeistä, joten tietty vähän yksipuolinen näkemys. Mutta Mollavauva on musta juuri sen takia kätevä, että sen saa selän taakse kiinni ja on tosi tukeva.
 
Kiitos vastauksista. Alan itsekin kallistua kuitenkin tuohon mollavauvaan, jotenkin se tukevuus kyllä houkuttaa (ja se että siitä saa halutessaan myös pehmeämmän). Ihan ensi kuukausille sitä lähinnä ajattelinkin käyttöön, silloin ne niskavaivat kai pahimmillaan ovat (jos niitä on tullakseen), kun jatkuvasti saa olla imettämässä...?
 

Yhteistyössä