Dyson pussiton imuri - kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarvitsisin uuden tehokkaan imurin, jotenkin Dysonista on ollut sellainen mielikuva että olisi tehokas ja hyvä...kävin katsomassa ja pyörittelemässä ja ihmettelen että eihän se mahdu edes siivouskomeroon kunnolla. Kun ei siinä ollut mitään systeemiä miten saisi pystyyn?

Enkö vaan hiffannut hommaa vai onko se oikeasti niin kolho? Kertokaas ja kehukaas nyt imureitanne, jookos.
 
Meillä on ollu useemman vuoden ja tykätään, on tehokas, hyvä,kestävä, helppo kun ei tarvii ehtiä pusseja, helppo tyhjentää ja puhdistaa. Ei osteta muita pölyimureita enää. Ai ni ja suutin mahtuu hyvin sohvan,pöydän,kirjahyllyn alle.
 
vierailija
Meillä ollu dyson 5 vuotta, ei mitään moitittavaa. Todella tehokas imuri näin koiraperheessäkin. Hintansa veroinen, ehdottomasti parhain imuri joka meillä on koskaa ollu, en vaihtais pois
 
Meillä oli dyson joku animal pro malli ja oli aivan surkea. Suulakkeet ei mahdu mihinkään kaappien tai sohvan alle ja meni karvoista helposti tukkoon. Pitää hirveetä meteliä mutta imuteho oli huono. Kun sotkua riittää niin säiliötä saa tyhjentää vähän väliä. Tosi huono ostis. Äitini osti itselkeen, antoi mulle ja minä myin pois kun en itekkään tykännyt.

Harvinaisen yliarvostettu vehje, en suosittele. Miele tekee 100× parempia.
 
On se tehokas ja hyvä, kun saa tyhjennettyä helposti, jolloin ei ala haisemaan kuten pussilliset imurit. Huonona puolena on kömpelyys käytettäessä ja säilytettäessä. Kaatuu helposti, jos vaan vetää perässä mutkissa ja ei tosiaan meinaa mahtua siivouskomeroon. Ja hirveän kova ääni siinä on myös.
 
vierailija
On se tehokas ja hyvä, kun saa tyhjennettyä helposti, jolloin ei ala haisemaan kuten pussilliset imurit. Huonona puolena on kömpelyys käytettäessä ja säilytettäessä. Kaatuu helposti, jos vaan vetää perässä mutkissa ja ei tosiaan meinaa mahtua siivouskomeroon. Ja hirveän kova ääni siinä on myös.
Täh? Ei ole vielä yksikään pussillinen imuri alkanut meillä haisemaan ja kokemusta on imuroinnista yli 40 vuotta.
 
vierailija
Mä ole ymmärtänyt tuota pussittomuuden ideaa. Meillä yksi pölypussi kestää helposti puoli vuotta. Että jos nyt sitten ei tarvitse vaihtaa sitä, niin paljonko siinä säästää vaivaa? Ei mun mielestä nyt ihan hirveästi.
 
laaman nöyhtä
En oikein ymmärrä miksi olisi elukkaperheeseen hyvä. Pitää niin kamalaa meteliä että lähtee naapurinkin lehmät karkuun navetasta. Elecktroluxit on hyviä. Hyvät imut hiljaisesti.
 
vierailija
Meillä oli pari vuotta Dyson käytössä kunnes kyllästyin ja vaihdoin Electroluxin pölypussittomaan. Dyson on kovaääninen, suulake ei mahdu sohvan alle, imutehoa ei voi säätää, kömpelö, lyhyt toimintasäde. Suulakkeen seisomapidike murtui muutaman kuukauden käytön jälkeen. Electrolux pesee Dysonin mennen tullen.
 
vierailija
Kiitos vastauksista. Tuota kokoa ja muotoa ihmettelin tosiaan kun näytti siltä ettei mahtuisi siivouskomeroomme. Vai onko se tarkoitettukin katseenkiinnittäjäksi olohuoneen nurkkaan ;D

Täytyy käydä vielä uudelleen testaamassa, en oikein lämmennyt tuolle merkille vielä.
 
Lkoi
Mä en oo koskaan ymmärtäny, mitä autuasta on pölypussittomuudessa? Vaihdan 100 kertaa mielummin sen siistin pölypussin, jonka voi napasta nopsaan roskikseen, kun lähden tyhjentämään säiliötä, jolloin ne pölyt pölisee pitkin ja poikin ja toimenpiteen jälkeen joutuu heti imuroimaan...
 

Yhteistyössä