Echo miksi olet niin pahansuopainen ihminen?

  • Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
Blue
[QUOTE="kumpikampi";30207658]En oikeastaan. On se oikeastikin vähän ärsyttävää (eikä teidän vika), kun sekoitan teidät. Tiedän ihan hyvin, että olette kaksi eri henkilöä, mutten mitenkään voi muistaa mitä mieltä olette mistäkin asioista vaan sekoitan teidät. Sinä sentään otat huumorilla, Blue ei. Se on selkeä ero kyllä :)[/QUOTE]

No niin, eli halusit vain leikkiä tyhmää.
 
Blue
[QUOTE="kumpikampi";30207670]Heh :D Puhalla ulos vaan, niin se tulee ulos.[/QUOTE]

Ihan ilman sun neuvojakin se mielipide sieltä tuli, kiitos vaan. :) Nyt ei olekaan sitten enää mitään uutta sanottavaa sinulle.
 
tyktyk
Jaa, mä olen Echon kanssa jankannut paljonkin mm. uskonnosta ja abortista ja ollut usein valmis kuristamaan rouvan, mutta en silti pidä häntä pahansuopana. Välillä olis kyllä helppo pitää joitakin Echon kivikautisia ajatuksia pahansuopuutena, mutta arvostan sitä että Echo jaksaa ainakin yrittää perustella mielipiteitään, ja sana on hallussa. Yksi harvoista palstalaisista joihin haluaisin oikeasti tutustua. Älykkään huumorin ja hihhuliuden ristiriita kiehtoo ;)

Ainoat näkemäni rimanalitukset ovat kohdistuneet ykkösmieheen, mutta Echon purkaukset tuolle palstamaskotille eivät ole edes pahimmasta päästä. Köhpeyoteköh
 
Peyote
Ei Echo ole pahansuopa, hän on vain hiukan tunteeton ilmaisija. Ja minusta lisäksi siinä "kohuviestissään" ihan oikeassa. Anteeksi nyt vain.

Moni sanoo paljon paljon pahemmin ja ilman perusteita, mutta se on ilmeisesti ok, koska ne ei oo uskovaisia.
 
Peyote
Jaa, mä olen Echon kanssa jankannut paljonkin mm. uskonnosta ja abortista ja ollut usein valmis kuristamaan rouvan, mutta en silti pidä häntä pahansuopana. Välillä olis kyllä helppo pitää joitakin Echon kivikautisia ajatuksia pahansuopuutena, mutta arvostan sitä että Echo jaksaa ainakin yrittää perustella mielipiteitään, ja sana on hallussa. Yksi harvoista palstalaisista joihin haluaisin oikeasti tutustua. Älykkään huumorin ja hihhuliuden ristiriita kiehtoo ;)

Ainoat näkemäni rimanalitukset ovat kohdistuneet ykkösmieheen, mutta Echon purkaukset tuolle palstamaskotille eivät ole edes pahimmasta päästä. Köhpeyoteköh
Joo mä voin ihan myöntää että mun kommentit miesykköselle on aina törkeitä. Ihan vaan, koska niin hänkin on kaikille törkeä kaikenaikaa.
 
Jaa, mä olen Echon kanssa jankannut paljonkin mm. uskonnosta ja abortista ja ollut usein valmis kuristamaan rouvan, mutta en silti pidä häntä pahansuopana. Välillä olis kyllä helppo pitää joitakin Echon kivikautisia ajatuksia pahansuopuutena, mutta arvostan sitä että Echo jaksaa ainakin yrittää perustella mielipiteitään, ja sana on hallussa. Yksi harvoista palstalaisista joihin haluaisin oikeasti tutustua. Älykkään huumorin ja hihhuliuden ristiriita kiehtoo ;)

Ainoat näkemäni rimanalitukset ovat kohdistuneet ykkösmieheen, mutta Echon purkaukset tuolle palstamaskotille eivät ole edes pahimmasta päästä. Köhpeyoteköh
:LOL:

Sori mies1 jos luet tätä mutta uskon että huumorintajusi kestää:

 
Ohce-
Eniten mua ainakin järkyttää Echon uskomaton tyhmyys.

Usein koen aivan järkyttävää myötähäpeää, kun luen kyseisen nimimerkin aivopieruja ja "päätelmiä". Enkä tarkoita vain uskovaisuutta ja kommentteja, jotka kumpuavat uskovaisen ajatusmaailmasta, vaan muutenkin tyypin ajatuksenjuoksu on jotain aivan helvetin aivotonta. Ihan "maailmallisissa" ja normaaliin elämään liittyvissä jutuissakin. Huh huh.

Mua ainakin hävettäisi aivan helvetisti laukoa suusta samanlaista sontaa kuin Echo. Ihme, ettei hän ole jo vaihtanut nimimerkkiä. Tosin tuntuu siltä, että tyhmyys on sitä luokkaa, ettei Echo osaa itse sitä edes hävetä. Tai ehkä hän luulee olevansa fiksu. Korkeakoulutuskin löytyy ja niin edelleen...

Ja joo, onhan tällä palstalla muitakin tyhmiä ja tietyllä tavalla tyhmempiäkin keskustelijoita, mutta omassa luokassaan Echo on aivan ehdoton ykkönen.
 
Eniten mua ainakin järkyttää Echon uskomaton tyhmyys.

Usein koen aivan järkyttävää myötähäpeää, kun luen kyseisen nimimerkin aivopieruja ja "päätelmiä". Enkä tarkoita vain uskovaisuutta ja kommentteja, jotka kumpuavat uskovaisen ajatusmaailmasta, vaan muutenkin tyypin ajatuksenjuoksu on jotain aivan helvetin aivotonta. Ihan "maailmallisissa" ja normaaliin elämään liittyvissä jutuissakin. Huh huh.

Mua ainakin hävettäisi aivan helvetisti laukoa suusta samanlaista sontaa kuin Echo. Ihme, ettei hän ole jo vaihtanut nimimerkkiä. Tosin tuntuu siltä, että tyhmyys on sitä luokkaa, ettei Echo osaa itse sitä edes hävetä. Tai ehkä hän luulee olevansa fiksu. Korkeakoulutuskin löytyy ja niin edelleen...

Ja joo, onhan tällä palstalla muitakin tyhmiä ja tietyllä tavalla tyhmempiäkin keskustelijoita, mutta omassa luokassaan Echo on aivan ehdoton ykkönen.
Esimerkkejä, kiitos.
 
vieras-
Ei Echo ole pahansuopa, hän on vain hiukan tunteeton ilmaisija. Ja minusta lisäksi siinä "kohuviestissään" ihan oikeassa. Anteeksi nyt vain.

Moni sanoo paljon paljon pahemmin ja ilman perusteita, mutta se on ilmeisesti ok, koska ne ei oo uskovaisia.
No mun mielestä on tosi typerää vetää yksityiskohdin vuosia vanhoja juttuja esiin, kun toinen ei niistä enää ole puhunut mitään. Vähän sama, kuin sinua aina muistutettaisiin palstaromanssistasi ja siitä, miten toit toisen miehen parisuhteeseenne, kotiinne ja nöyryytit miestäsi myös täällä palstalla, kun flirttailit avoimesti poikaystävällesi ja jopa ikävöit häntä vielä äsken.
 
tyktyk
:LOL:

Sori mies1 jos luet tätä mutta uskon että huumorintajusi kestää:

Eiköhän järjestetä suunnittelukilpailu.

Palstamaskotille avatar!

Kuvasta pitää ilmetä henkilön adonismainen, spartalaisen treenauksen aikaansaama vartalo, ylivertainen oppineisuus (painotus täytekurssina suoritetussa filosofisessa logiikassa, kaariutriolaisen feminismin etäältä-tutkimuksessa sekä yleisessä henrylaasasmututieteessä) sekä epämääräinen ranskalaistyyppinen kultivoituneisuus ja miehekkyys (huom! Ei kokovartalokarvoitusta).

Voittaneen avatarin tekijä pääsee miesykkösen kanssa viikon oppimatkalle Ulkomaille. (Säännöt: Vain alle 25-vuotiaille naisille. Kananpersetukkaiset hylätään.)
 
Eiköhän järjestetä suunnittelukilpailu.

Palstamaskotille avatar!

Kuvasta pitää ilmetä henkilön adonismainen, spartalaisen treenauksen aikaansaama vartalo, ylivertainen oppineisuus (painotus täytekurssina suoritetussa filosofisessa logiikassa, kaariutriolaisen feminismin etäältä-tutkimuksessa sekä yleisessä henrylaasasmututieteessä) sekä epämääräinen ranskalaistyyppinen kultivoituneisuus ja miehekkyys (huom! Ei kokovartalokarvoitusta).

Voittaneen avatarin tekijä pääsee miesykkösen kanssa viikon oppimatkalle Ulkomaille. (Säännöt: Vain alle 25-vuotiaille naisille. Kananpersetukkaiset hylätään.)
Jaahas, sitä on palstaa luettu ahkeraan. :D
 
Poikkesin tänne pienen hiljaisuuden jälkeen. Ei minust Echo pahansuopa ole. Ehkä joskus hivenen kärkäs sanoissaan ja ehkä joskus omanäkökulmasidonnainen. Mutta siinä samalla mielestäni tinkimätön sanojensa takana seisoja, humoristinen, vaikkei se kaikille aukeakaan.
 
Mä en pidä Echoa enkä Blueta pahantahtoosena. Toki meillä mielipiteet on välillä eriäviä, mutta en kyllä tajua ymmärrä tätä heidän haukkumista mitä täski ketjus on.

Näin me ihmiset nähdään asiat niin eri tavalla. Kyllähän mäki saan lukia ittestäni ties mitä ittestäni täältä palstalta enkä todellakaa tunnista itteäni niistä oletuksista. Täällä palstalla oletetaan aiva liikaa toisista ihmisistä ja jotkut levittää suorastaan paskaa tietoa toisista kuten ap tekee.
 
Kiitos nyt kehuista. Mutta kyllä mä yrmympi olen ollut tässä viime aikoina.

Palstailussa pätee yksi sääntö:ei kannata kirjoittaa nopeasti kiireen lomassa ja peitset tanassa, vaan kun tulee palstalle, pitää lukea muiden tekstejä ensin varttitunnin ja päästä tähän ilmapiiriin. Rentoutua siis ensin itse.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä