Ehdotelkaas lapsiperheeseen sopivaa koirarotua!!

  • Viestiketjun aloittaja "Malla"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24462934:
Mä olen henkeen ja vereen koiraihminen ja mun mielestä tosi moni koira on ruma.

Ja ulkonäöllisestikin sen näköisiä on tosi paljon, mitä en oman kattoni alle päästäisi asumaan. Sen lisäksi rotuominaisuudet lisättynä ulkonäkökriteereihin jäljelle jää kymmenkunta rotua, jotka "huolisin" kanssani asumaan.
Rotuominaisuuksia kannattaakin kaikkien miettiä. Itse saatan ajatella koirasta, että ei niin kivan tai söpön näköinen. Rumaksi en halua haukkua ketään. En tosin osaa ajatellakaan eläimiä rumina, harvemmin ihmisiäkään. Luonne voi kyllä olla hyvinkin ruma.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24462961]Millainen koira on rotuna kääpiösnautseri? Ihmisrakas, miellyttämisenhalu,energisyys?[/QUOTE]

Ihmisrakas, mielestäni juu. Energinen, kyllä. Miellyttämisenhalunen, ei niinkään.
 
"Malla"
Joskus luin keltaisen pörssin koirailmoituksia... sanokaas, miksi niin moni on kirjoitettu niin ihmeellisesti? Aivan kuin huonolla suomella... uskaltaako sieltä ylipäätään mitään katsella??
 
Please osta tunnetulta kasvattajalta jos rotukoiraa ostat! Tai ainakin tutki tarkkaan myyjä! Yksi vaihtoehto tietty on ostaa jo vanhempi koira, jos joku joutuu luopumaan. Mutta on niin ikäviä juttuja että hanki mahdollisimman paljon tietoa koiran myyjästä.
 
[QUOTE="Malla";24463056]Joskus luin keltaisen pörssin koirailmoituksia... sanokaas, miksi niin moni on kirjoitettu niin ihmeellisesti? Aivan kuin huonolla suomella... uskaltaako sieltä ylipäätään mitään katsella??[/QUOTE]

Ne on huijareilta. Käy apulasta ja rotuyhdistyksien sivuilta löytyy pentuvälityssivut sitten, kun alkaa joku rotu kiinnostaa.

Tervetuloa Apulaan!
 

Yhteistyössä