Ehdotuksia mitä suolaista tarjottavaa synttäreille?

  • Viestiketjun aloittaja synttäritarjottavaa
  • Ensimmäinen viesti
"minä vaan"
jotain salaatteja ainakin vois olla. vaikka ihan tavis vihersalaatti. siitä saa myös helposti esim. kreikkalaisen lisäämällä fetaa, punasipulia ja oliiveja. kana-riisi-salaatti currymajolla, persikalla ja herne-maissi-paprikalla tekee meillä aina kauppansa. samoin makaroni-kinkkusalaatti.
 
ap.
[QUOTE="minä vaan";29161577]jotain salaatteja ainakin vois olla. vaikka ihan tavis vihersalaatti. siitä saa myös helposti esim. kreikkalaisen lisäämällä fetaa, punasipulia ja oliiveja. kana-riisi-salaatti currymajolla, persikalla ja herne-maissi-paprikalla tekee meillä aina kauppansa. samoin makaroni-kinkkusalaatti.[/QUOTE]

Enempi jotain kahvipöytään sopivampaa. 3-vuotissynttäritarjoilustaa on siis kyse, mutta lapsia ei omien lisäksi tule kuin 4.
 
"vieras"
Mun suosikit on sarvet, pizza tai ne niin tylsät cocktailpiirakat. Voileipäkakut on mun mielestä kamalia, samoin tosi rasvaiset voitaikinaleivonnaiset. Tai sitten esim. pieniä lihapullia, juustoa ym tikkuihin?
 
Ruissipsi, päälle oreganon lehti ja siihen päälle kylmäsavuporo tuorejuustoa. Tee itse naturell juustosta ja kylmäsavurouheesta. Oreganon lehti siinä välissä koska muuten menee ruissipsi veteläksi.

Paahdettu ruisleipäpala, pieni vaikka pyöreällä muotilla, päälle piparjuurituorejuustoa ja nätille pienelle rullalle kylmäsavulohta.

Sushia? Makirullat helppo tehdä, vaihtelun vuoksi voisi laittaa lohen päällimmäiseksi.
Tuohon tapaan:


Täytetyt kirsikkatomaatit, jollain sopivalla tuorejuustolla
 
Viimeksi muokattu:
"herkuttelija"
http://www.kinuskikissa.fi/texmex-kanapiirakka/

Tämä on sellainen mikä meillä käy kaupaksi, aina tarvii tehdä vähintään kaksi vaikkei vieraita paljoa olekaan :D
 
Rieskarullia olisin itekkin ehdottanut. Ja sitten tänään tein torttutaikinapohjille ns. lämpimiä leipiä, eli sipaisin vähän chili-tuorejuustoa pintaan, sitten kinkku/meetvurstisiivu, tomaattisiivu, aurajuustoa ja ihan tavallista edamia päällimmäiseksi. Hyvejä olivat :)
 

Yhteistyössä