Ei hitto mitä rasvaa sitä pitääs ruveta käyttämään, että naama ei kuivaasi niin kovaa

Kiva laittaa meikkivoidetta, kun on kuivia kohtia. :kieh: :kieh: Nyt laitan naamaan niveaa, sitä sinisessä pullossa olevaa. Yleensä se auttaa kun laitan sitä 2-3 kerrosta ja sitten vastan meikkaan, mutta joskus on sitten iho niin kuiva, että ei auta joka kohtaan tuo. :snotty:
 
Lumenen...
Lumenen sitä pellavasta tehtyä rasvaa. Se on siitä "allergia"-sarjasta ja ei sisällä mitään lisäaineita, säilööntäaineita jne. Todella hyvä ja toimiva. Mulla jopa couperosa tasoittunut niin, ettei aina tarvitse edes meikkivoidetta käyttää =)
 
!!
baby oil & vaseliini sisältää suurimmaksi osaksi mineraaliöljyä joka vain tukkii ihon pinnan. Iho ei hengitä, eikä se varsinkaan saa kosteutta. Näitä tulee käyttää vain kovalla pakkasella kun iho tarvitsee suojaa. Mä en kyllä käyttäis koskaan, varsinkaan lapseeni pistäis!
Vichyn tuotteet sisältää todella paljon silikonia. Silikonikin tukkii ihon/muodostaa suojaavan kalvon, muttei näin ollen kosteuta.

Itse tykkään todella paljon Pirkan lastenvoiteesta. Mikäli iho ei ole tosi tosi kuiva, suosittelen ehdottomasti kokeilemaan! Saunan tai kovan pakkaspäivän jälkeen käytän lumenen kosteuttavaa naamiota. Rauhoittaa ihanasti.
 

Yhteistyössä