ei hitto mun kaveri ottaa mua päähän!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
asia nro yksi:
mun puhelin soi, tää ko.kaveri (sovitaan vaikka "maija" ) soittaa..

minä: moro
maija: moro, lähde mun kans sonisphereen?
minä: no en kyl lähde, vähän lyhyt varotusaika (2pv)
maija: eiku lähe vaan kun sun lapsikin on isällään!
minä: sä tiedät, et mä en tykkää tollasesta raskaasta musiikista..
maija: no mut mun takia, pliis, lähe nyt.
minä: oikeesti mua ei kiinnosta, mä mieluummin maksan jostain sellasesta sit josta mäkin tykkään, ei huvita maksaa koko reissua kun ei oo mun juttu.
maija: sä et koskaan tee mun kans mitään.
minä: just oltiin shoppailemassa ja kävin teillä viime kuussa kahdesti (välimatkaa 50km) ja oltiin kesäkuussa viihteellä.
maija: niin mut sä et ikinä tee mitään mitä mä ehdotan.
minä: no teenhän.
maija: no lähe sit mun kans sonisphereen.
minä: en lähde.
sit tuli riita jota en tähän jaksa eritellä.

asia numero 2:
sanoin erään puhelun yhteydessä et soitellaanko illemmalla lisää kun saan ton uhmailijani nukkumaan?
maija: siis toi uhma on niin kamala sana, joku ihme sana millä selitellään lapsen tottelemattomuutta.
minä: no sovitaan sitten vaikka niin.
maija: ei meidän poika uhmaa ikinä, se on 2v ja osaa kyllä sanoa kun harmittaa.
minä: no sepä kiva.
taas puhelu jatkui ja aikanaan loppui. sit tää kaveri laitto facebookiin seinälleen että ei ymmärrä äitejä jotka käyttää sanaa uhma kun ei pärjää lastensa kanssa. ja saikin kyllä aika paskaryöpyn siitä niskaansa.

hitto soikoon, näitä esimerkkejä olis miljoona. hajurako alkaa NYT.
 
Anna
Jees tuttu tunne.

Mun kaveri haukkuu mua huonoksi äidiksi, koska en kuunteluta lapselle klassista musiikki (lapsi 2kk), ja jos silloin tällöin otan yhden siiderin, annan lisämaitoa koska oma maito ei riitä, annan lapsen välillä vähän huutaa koska tiedän ettei sil oo mikää hätä.
Parasta tässä on se ettei mun kaverilla itellä ole lasta :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lapsettaako?:
Ja sulla ikää oli...?
mitä mun ikä tähän liittyy?

joo kyl nyt alko hajurako, ei jaksa...
kerran se suuttu mulle kun kirjoitin facebookiin lähteväni tän kaverin kotikaupunkiin eräälle toiselle ystävälle jota en ollu nähny vuosiin. mun olis pitäny sen kaverin kans mennä niille, koska kerran olin sielä, niin mun olis pitäny nähdä tämä "maijakin". ja me kuitenkin nähdään muutenkin. huhhuh.
 

Yhteistyössä