Ei juma tota mun miestäni!!Siis jatkoa sille kun oon kertonu sen oudosta käytöksestä(uniongelmat)

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
..nyt on saanu lääkityksen verenpaineeseen.Ottaa kuitenki lääkkeen vaan kun tuntuu sitä tarvitsevan..Nyt tuohon sen"outoon käytökseen"on taas tullu mun holhoominen?!Kuulostaa kummalta tai ehkä ihan normilta,mut ei oo kun kyseessä mun mies.Yleensä soittaa esim.töistä kerran jos sitäkään-muistaa..Siis kuulumisia kyselee yms.Nyt tulee soitto jo heti melkein töihin mentyään ja pari ketraa työvuoronsa aikana,on erityisen herkkä..Joku ihme sitä vaivaaa,mut mikä?!Sanoo aina ite et'kevään odotus ja kevättä rinnassa?!?En osaa selittää tätä,pitäis saada jutella ja kertoa,mut jos jollain saman tapasesta kokemusta,niin kerro onko hoitokeinoa??Että taas olis normi tavallinen itsensä=)Auttaisko terapia tai lääkäri tms.?
 
BeeBee
Olisiko jotain mielenterveysongelmaa, itte ainakin huomannu et tässä vaiheessa jo alkanu tulla esiin "kevätvouhotusta" .. mulla tulee kevät- ja syksykaudella ahistusta ja käsittämätöntä levottomuutta .. melkein maniaa.

Mies jo eilen mainitsi ku puhuin ku papupata ja raahasin lautapelejä toisensa perään tohon pelattavaksi enkä meinannu pysyy aloillani, et on kevät tulossa.. :/ oikeesti ei mikään hauska olotila pidemmän päälle

ainoo plussa on tässä et ruoka ei maistu, mut sit tupakkaa ja joskus alkoakin menee sitäkin enemmän :(
 
mim
sitähän voisi edes jollain tavalla yrittää estää, jos esim aloittaja tai joku muu läheinen veisi hoitoon miehen ennenkuin hänen tilansa pahenee. Mitä pidemmälle tila menee, sitä pidempi hoitojakso. Ei ehkä kannattaisi odotella enää!!!!!
 
Puhuuhan se outoja ja miettii ihan ihme juttuja..Tänäänki jotain naapurin ukosta ja sen tatskoista ja sitä että millasiakohan kavereita sillä IHAN OIKEESTI on??Siis ku miehelläni itellä tatskoja,ni kummastelin sen mietteitä!!??Ja ollaan oltu tekemisissä naapurien kanssa ja ihan mukavia tyyppejä ovat,eikä aiemmin oo tollasesta puhunuJa miettii työasioita,että sielä olis jotain juonittelua selän takana yms.Ja kun ei saa unta,ni kiroilee ja höpisee mm."jotain vitun vinku intiaaneja","voi,vittu mä oon hullu.."Eli OUTOJA puhuu ja ajattelee!!!
 
ex-vaimo
Meillä se psykoosi johtui amfetamiinin käytöstä...mä en ollut huomannut mitään kun salasi sen niin hyvin, ihmettelin vaan kun valvoi kaikki yöt ja alkoi sekoilemaan :(
 
mim
no hei ap, voitko ottaa nyt heti yhteyttä terveydenhoitoviranomaisiin, ja viedä miehesi hoitoon!! Eihän nyt tollases oo järkee. Psykoosissa olevat voivat olla vaarallisia läheisilleen, ehkä sun ei sitä kannata odotella!!
 
BeeBee
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ja röökiä kyllä palaa tiuhaan tahtiin juu!!!!
No mulla ei tollasta epäilevää käytöstä ole, päinvastoin, KAIKKI on mun kavereita ja jos oon juhlimassa (mitä tietenkin vältän parhaani mukaan tänä jaksona koska seurauksia tulee melkein aina... ) niin KAIKKI on ihania ja minne vaan voi mennä jatkoille ja eletään viimestä päivää jne. :(
 
Oon kyllä sanonu sille suoraan että menee lääkäriin,viimeks tänään,mut eihän tollasta isoa miestä sinne saa...Olettaa vaan et'kaikki kunnossa-mukamas!Ja että kyllä se tästä...Tossa kun soitteli ni oli jotenki niinku"pieni lapsi"ja valitti kun huimaa töissä!?Olin ihan et'no lähe kotiin sieltä jos sellanen olo tai seuraa vointias ja tuu sit jos tuntuu siltä...En mä tajuu sitä.
Tota huumeitten käyttöä epäilen että ei.Mutta eihän sitä koskaan tiiä.On joitakin vuosia aiemmin poltellu pilveä-multa salassa!!-ja käytös hiukan samanlainen..
 
ex-vaimo
Jos pilveä polttaa, silloin ei valvo kaiket yöt..mutta pidäppä silmällä muuta käytöstä. Juoko paljon nestettä? Syökö harvemmin? Katso pupillit päivänvalossa, näyttääkö laajemmilta? Hikooko?
 

Yhteistyössä