Ei kai nää ole oireita jostain vakavasta?

  • Viestiketjun aloittaja Luulosairasko?
  • Ensimmäinen viesti
Luulosairasko?
Vasempaan kulmakarvaan on tulut viime aikoina usein tosi vilkas elohiiri. Ihan koko kulmakarvan pituudelta siis. Tuntuu niin kuin siinä kulkisi sähköä.

Käsissä ja jaloissa lihakset kramppailee jotenkin kummasti ja niitä vihloo usein kipeästi ja ne sykkivät joskus kummasti. Joskus kun pidän jotain painavaa kädessä, koko kädestä tuntuu katoavan kaikki voima ja se valahtaa suoraksi. Kerran olen pudottanut tämän takia 2v pyllyn pesulaisen. :eek:

Vasta viimeisen vuoden aikana olen alkanut kärsiä päänsäryistä ja nykyisin niitä tuleekin tosi herkästi ja tosi erilaisia. Eniten huolestuttaa sellainen särky joka tuntuu kuin joku pistäisi suurella neulalla pään läpi takaraivoon tai otsaan. Siis aivoissa tuntuu siltä. Ja usein on sellaista särkyä kuin jokin puristaisi päätä. Joskus tulee sellaista päänsärkyä, että menee kuin pieni, kivulias sähköinen salama pään läpi.

Kaulan alueeni on tosi kipuherkkä nykyisin. Myös silloin kun en ole flunssassa.

Sairastan nykyisin kerran kuussa flunssaa/korvatulehdusta. Aiemmin olen ollut terve kuin pukki.

Ennen olin todella laiha, vaikka söin ihan hulluna. Nykyisin syön ihan olemattomasti ja silti en laihdu. Luulen, että syön silti tarpeeksi kaloreita. Ei pitäisi olla säästöliekillä.

Lisäksi minulla on ollu mahavaivoja lisääntyvästi jo vuosia. Niiden takia otettiin jotain verikokeita vähän aikaa sitten eikä mitään löytynyt. Tutkimukset jäi siihen. Mitään ei kuvattu.

Psyykkisinä oireina voisi mainita lyhentyneen pinnan ja haluttomuuden vähän kaikkeen. Ennen olin tyyneyden perikuva. Nykyisin voin huutaa lapsilleni kurkku suorana pienestäkin asiasta. Saatan unohtaa kesken lauseen mistä puhun.
 
Miten on sinun magnesiumin saanti? Minun piti ottaa jatkuvasti sitä purkista, kun esim. kielessä oli elohiiri.
Jos urheilee paljon, sitä pitää ottaa reilusti.
 

Yhteistyössä