Ei ketään kelle soittaa :(

  • Viestiketjun aloittaja "Yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti
"Yksinäinen"
Ahdistaa, surettaa, kiukuttaa. Haluis vaan jutella jonku kanssa, mut ei niin ketään kelle soittaa. Kellään ei kiinnosta eikä mulle soita muut ku anoppi pari kertaa kk.

Mies tehny koko viikon 12-13h työpäiviä (+matkat) ja lapset ollu ihan mahdottomia tappelijoita.

Joo, tarvis vähän muutaki sisältöä elämään ku nää lapset :/
 
"vieras"
Älä huoli, mä just mietin et soittelen eniten vanhempieni ja sukulaisten kanssa. Kavereita näen silloin tälloin, mut ei niillekään soitella ja jutella niitä näitä.
 
Mulla sama juttu. Mulla on yks ystävä, jonka näen puistossa ja kaikki tekeminen on sitä et lapset on mukana. Kummankin mies tekee yhtä hullua vuorotyötä ,joten sillai ymmärrämme toisiamme ja sitä, että todellakaan ei istuta kahviloissa tai edes puhelimessa iltoja... Mutta joo, mulla oli vuosia ettei ollut ketään.
Anoppi ei soita mulle vaan pojalleen ja mun mutsi nyt on puusta pudonnu, joten sille en soittele kuin "pakolliset".
Eipä tällä arjella muuta elämää oikein hommata : /
Mutta olis joo kiva, jos olis joku jota oikeasti kiinnostais mun elämä.
 
"Kiira"
Ei mullakaan ole kuin mieheni kenelle voin huoleni purkaa. Soittaa voin sisarelleni mutta huoliani en hänelle enää kerro, saan kuulla niistä piikittelyä seuraavalla kerralla kun riitelemme.

En kuitenkaan ole mitenkään sosiaalinen ihminen että haluaisin kahvitella ja tapailla kahviloissa/ yms ajan viettoa, kotona on hommaa tarpeeksi ja lemmikkieni seura riittää vallan mainiosti :)
 
"xxxx"
Oli juuri tuore ohjelma yksinäisyydestä YLE Radio 1, Eve Mantu, Yh-äiti:

"Jo noin 40 % suomalaisista elää yhden hengen talouksissa. Vaikka internet ja sosiaalinen media ovat mahdollistaneet nopean ja laajan kanssakäymisen ihmisten välillä, on yksinäisyys iso ongelma. Ihmisen kaipuu ei välttämättä tapa, mutta riekaleiksi se repii. Eve Mantu pohtii tänään yksinäisyyden syitä ja seurauksia."

http://areena.yle.fi/audio/1324980294950
 
Tiedän tunteen.

Tai no, onhan mulla ihmisiä joille soittaa, mutta sit se ois taas vaan sitä "ihihihih on ihanaa ja kivaa"-sontaa puolin ja toisin.
Todella, todella harvassa on ne ihmiset joiden kanssa voi oikeasti puhua asioista ja se keskustelu oikeasti antaa jotain.
 
  • Tykkää
Reactions: moekoe
"yksinäinen"
Ei oo mulla ainakaan ketään. Exälle en viitti soittaa kun ei oo asiaa eikä äitini tai isäni kanssa olla muuten läheisiä. Varsinkin viikonloppuisin ja lasten ollessa isällään ahdistaa
 
"Yksinäinen"
Kiva että ymmärrätte, onneksi voi edes tänne purkaa.

Oon yrittäny tuossa puistossa tutustua muihin äiteihin, mutta ollaan jotenkin niin eri aaltopituudella ettei väkisinkää viiti...

Surullista, miten ennen niin energisestä, sosiaalisesta ja menevästä ihmisestä on tullut tällainen erakko. Ja se, että ne kenet on oikeasti luokitellut ystäviksi, ovat osottautuneet joksikin aivan muuksi :/
 
"jojo"
[QUOTE="Yksinäinen";25331005]Kiva että ymmärrätte, onneksi voi edes tänne purkaa.

Oon yrittäny tuossa puistossa tutustua muihin äiteihin, mutta ollaan jotenkin niin eri aaltopituudella ettei väkisinkää viiti...

Surullista, miten ennen niin energisestä, sosiaalisesta ja menevästä ihmisestä on tullut tällainen erakko. Ja se, että ne kenet on oikeasti luokitellut ystäviksi, ovat osottautuneet joksikin aivan muuksi :/[/QUOTE]

Sekaan vaan, keskustelupalstalle mahtuu aina :) Mulla itsellä kävi satumainen tuuri, kun otin ja rekkauduin yhdelle palstalle, jossain vaiheessa tuli jostakin asiasta laitetua toiselle jäsenelle yyveetä ja siitä kehkeytyi pikku hiljaa keskustelu. Tutustuttiin sähköpostitse, lopulta siitä kehkeytyi ystävyyssuhde. Toivottavasti sinullakin tärppää. :)

Mä olen myös onnistunut löytämään ihmisiä, joiden kanssa ei ole yhtään mitään yhteistä, mutta onneksi joukossa on niitä helmiäkin, niin tätä kotona kökkimistä jaksaa edes jotenkin.
 
[QUOTE="Yksinäinen";25331409]Facea käytän.. Voisin laittaa sulle yv:tä illemmalla paremmalla ajalla jos vaan tunnukseni muistan...

Katoin sun profiilista että oot Vantaalta, itse asun pohjois-Helsingissä :)[/QUOTE]

Juu mielellään :) Joskus voisi törmätäkkin :) Hih
 
"vieras"
Hei, mä asun myös pohjois-helsingissä, eikä kukaan ystävistäni asu tällä puolen kaupunkia, joten jos kiinnostaa tutustua samalta alueelta olevaan äitiin niin täällä olisi yksi :) Minulla ei tosin ole tunnuksia tänne, mutta helpostihan ne saa luotua tietysti.
 
"Yksinäinen"
[QUOTE="vieras";25331510]Hei, mä asun myös pohjois-helsingissä, eikä kukaan ystävistäni asu tällä puolen kaupunkia, joten jos kiinnostaa tutustua samalta alueelta olevaan äitiin niin täällä olisi yksi :) Minulla ei tosin ole tunnuksia tänne, mutta helpostihan ne saa luotua tietysti.[/QUOTE]

Jee, luo tunnukset niin laitan sullekin yv:tä :)
Missäpäin asut? Me asutaan Tapanilassa
 

Yhteistyössä