Ei kovin hyviä uutisia tänään.

Sinä pieni :hug: :hug:...

Voimia tulevaan...mä en edes tiedä mitä sanoa, jotain tekisi mieli kuitenkin, jotenkin lohduttaa ja tuoda sitä jaksamista...kuulostaahan tuo jo aika lohduttomalta ja niin rankalta jo ihan isällesikin..teistä läheisistä nyt puhumattakaan...

Mutta tiedän olosi, tiedän tuntosi. Mä itse olen niin monta kertaa joutunut sanomaan jäähyväisiä... Olette kaikki ajatuksissani.
 
Nyt tulee rankka ja ikävä kommentti muta isäsi rupeaa olemaan jo ilmeisesti niin sairas että parempi olisi hänelle nukkua rauhallisesti pois mkuin kärsiä jo pelkästään keuhkoahtauman aiheuttamasta hitaasta tukehtumisesta ja nyt mahdollisesti aivovaurioista ja sänkyyn sidottuna olemisesta..voimia paljon ja pitäkää ghuolta itsestänne. itse menetin isäni 19 vuotiaana kun hän oli sairastellut 2 vuotta ..kuoliu 46 vuotiaana ja hitaasti pois kituminen, jatkuvat kokeet ym ovat oikeasti mielestäni ankempia kuin se että toinen saa nukkua rauhassa pois eikä joudu kitumaan vain koska omaisilla on ikävä :/. Rak
astaka ahäntä ja kunnioittakaa ..muistelkaa nuoruutta , juhlia , kommellkusia
j apuhukaa niistä hänelle ja sanokaa että ette unohda ja tapaatte vieläjoskus :)
Ehkä olet oikeassa, ehkä isälle olisi parasta nukkua pois. Tiedostamme kyllä että voi menehtyä koska tahansa, mutta rakkaasta läheisestä on vaikea päästää irti.
Ja kuitenkin verenvuodon syytå ei tiedetä eikä aivovauriota ole tullut eikä isä ole viellä sänkyynsidottu.

paljon riippuu tuosta vuodon syystä, pari päivää tai viikkoa ovat kriittisiä, mihin suuntaan isän vointi menee.
 
Sinä pieni :hug: :hug:...

Voimia tulevaan...mä en edes tiedä mitä sanoa, jotain tekisi mieli kuitenkin, jotenkin lohduttaa ja tuoda sitä jaksamista...kuulostaahan tuo jo aika lohduttomalta ja niin rankalta jo ihan isällesikin..teistä läheisistä nyt puhumattakaan.


Mutta tiedän olosi, tiedän tuntosi. Mä itse olen niin monta kertaa joutunut sanomaan jäähyväisiä... Olette kaikki ajatuksissani.
Kiitos, pelkkä halauskin on riittävä. Onhan tämä raskasta koko perheelle ja isällekkin.
Isä kun viellä inhoaa sairaalassa oloa.
kai jokainen meistä on ajatuksissaan jo hyvästellyt isän,vaikka toivotaankin isän viellä pysyvän luonamme.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="jojo";26352606]Muistathan edelleen huolehtia itsestäsikin?


:hug:[/QUOTE]

Kiitos halauksesta !
Muistan huolehtia, ihana mieskin on pitämässä huolta. :)
 
Tänään oli isä kuulostanut ihan järkevältä, eikä ollut puhelimessa sekava, kun oli äitini
kanssa puhunut.
Isä oli kuulema tajunut itsekkin, että tarvitsee hoitoa ja suostuu sytostaattihoitoihin
uudestaan.

Onneksi isä on vierkeä ja pystyy liikkumaan ja puhumaan,vaikka onkin väsynyt ja nukkuu paljon.

Voi olla että isä pääsee huomenna vähäksi aikaa kotiin, toivotaan niin.
Vielläkään ei tiedetä mistä verenvuoto aivoissa johtui.
 
"vieras"
Tänään oli isä kuulostanut ihan järkevältä, eikä ollut puhelimessa sekava, kun oli äitini
kanssa puhunut.
Isä oli kuulema tajunut itsekkin, että tarvitsee hoitoa ja suostuu sytostaattihoitoihin
uudestaan.

Onneksi isä on vierkeä ja pystyy liikkumaan ja puhumaan,vaikka onkin väsynyt ja nukkuu paljon.

Voi olla että isä pääsee huomenna vähäksi aikaa kotiin, toivotaan niin.
Vielläkään ei tiedetä mistä verenvuoto aivoissa johtui.
Hienoa, että isäsi on itsekin tajunnut tarvitsevansa hoitoa. Jaksamista koko perheelle!
 
[QUOTE="vieras";26367281]Hienoa, että isäsi on itsekin tajunnut tarvitsevansa hoitoa. Jaksamista koko perheelle![/QUOTE]

Kiitos !
Onneksi isän lääkkeitä on vaihdettu ja ei ollut enää niin sekava kuin sunnuntaina ja maanantaina oli ollut.

Tosiaan hyvä, että isä ymmärsi hoitojen tarpeellisuuden.

Tänä iltana isä pääsi kotiin sairaalasta, oli väsynyt ja lepäilee paljon.
Tiistaina pitää varata uusi aika sairaalaan ja jos ei ole enää hyytymiä aivoissa, sytostaattihoidot aloitetaan.

Viellä ei tiedetä oliko sekavuus ja verenvuoto aivoissa verenohennuslääkkeen syytä vai onko syöpä levinnyt aivoihin. :|
Tämä epätietoisuus on pahinta.
 
:hug:

On teillä hurja tilanne! :(

:heart: Kovasti voimia sekä isällesi että koko lähipiirille. Ja toivotaan että kaikki vielä muuttuisi hyväksi. :heart:
Kyllä tämä tuntuu aika hirveältä koko tilanne, pari kuukautta sitten vasta todettiin isän keuhkosyöpä ja nyt tuntuu olevan aika toivoton tilanne. :(

Ensin oltiin kaikki toiveikkaita, mutta alkaa jo viimeinenkin toivo hiipua, vaikka yritetään ajatella positiivisesti.

Kiitos Blue ! :heart: Voimia tarvitaan tässä kaikki.
 
Ihmettelen muuten miksi himskatissa kyssin lääkärit ei ole kertonut isälle mitään millainen
sairaus tuo keuhkosyöpä on, eikä mitään siitä elinennusteesta tai miten vakava isän tila on. :O

Kun hoitajat ottaa kokeita, niin eivät kerro mitä tekevät eivätkä ole kertoneet milloin pääsee
kotiin sairaalasta.:|
 
Käytiin tänään isää katsomassa kotona, oli taas tosi väsyny, lepäili sängyssä melkein
koko vierailun ajan.

Halattiin ja juteltiin ja isä piti kädestä kiini ehkä 10- 15 minuuttia, sydäntä lämmitti, sekä minun ja miun miehen,
kun isä sanoi mieheni olevan hyvä mies. :heart:
Oli niin raskasta nähdä isä
niin sairaana. :(

Kasvot on turvonneet, ei jaksa itse pestä itseään ja muisti ei palaa kunnolla, päivät menee
sekaisin.
Muistiongelmat voi johtua verihyytymistä aivoissa tai syövän leviämisestä, palautuuko
isän muisti ennalleen, riiippuu nyt sitten siitä, kumpi on verenvuodon syy ollut.

Tiistaina isä menee taas kyssiin, kai ottavat verikokeita, kuvaavat pään ja lääkäri keskustelee
isän kanssa. Kaipa sitä tietää sitten lisää isän tilanteesta.
Saa nähdä aloittavatko sytostaattihoidot taas.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26387483:
:hug: Ihanaa kun olette niin läheisiä ja rakastavia ihmisiä. Jaksamisia!
Kiitos ! :heart:
Juu, ollaan sekä isän, äidin ja sisarusten kanssa aika läheisiä, he ovat rakkaita ihmisiä minulle. :) :heart:
 
Blue
Mulla on tänään ollut niin tunteet pinnassa että nyt mä itken täällä... :'(

Olen niin pahoillani puolestanne. Mutta silti niin tyytyväinen että teidän perheenne on on noin ihana!! Tulee mitä tahansa niin te selviätte siitä ja jokainen tietää olevansa tärkeä ja se kaikkein rakkain!

Ole onnellinen perheestäsi. :heart:

VOimia edelleen jatkoon. :hug:
 
Mulla on tänään ollut niin tunteet pinnassa että nyt mä itken täällä... :'(

Olen niin pahoillani puolestanne. Mutta silti niin tyytyväinen että teidän perheenne on on noin ihana!! Tulee mitä tahansa niin te selviätte siitä ja jokainen tietää olevansa tärkeä ja se kaikkein rakkain!

Ole onnellinen perheestäsi. :heart:

VOimia edelleen jatkoon. :hug:
Voi Blue :hug: voimia !

Miullakin ollut taas tunteet pinnassa, tuli kyyneleet silmiin isän luona ja taas täällä kotona. :'(
Kiitos ! :heart:

Kyllä mie oon kiitollinen perheestäni.
 
Blue
Voi Blue :hug: voimia !

Miullakin ollut taas tunteet pinnassa, tuli kyyneleet silmiin isän luona ja taas täällä kotona. :'(
Kiitos ! :heart:

Kyllä mie oon kiitollinen perheestäni.
Ei mulla mitään hätää ole. Ottaa vain ihan positiivisesti liikutushermoon nuo lasten päättäjäiset yms. Ja ihan positiivista oli tämäkin itku mikä kirposi tästä teidän rakastavasta perheestänne. Liikutti vain tuo rakkauden määrä. :)
 
Ei mulla mitään hätää ole. Ottaa vain ihan positiivisesti liikutushermoon nuo lasten päättäjäiset yms. Ja ihan positiivista oli tämäkin itku mikä kirposi tästä teidän rakastavasta perheestänne. Liikutti vain tuo rakkauden määrä. :)
Ok, hienoa että sinnuu itkettää positiivinen asia, onnea lasten päättäjäisistä. :)

Kaipa se itku tekee joskus hyvää, oli syy negatiivinen tai positiivinen.

Onneksi asutaan aika lähekkäin, n 12 kilometriä toisistamme ja ollaan pysytty hyvissä väleissä ja läheisinä. :heart:
 
..siunattu olet sinä ihanalla perheelläsi ja sillä suunnattoman suurella, kantavalla rakkauden määrällä :heart: :hug:...

Voimia tulevaan :hug:...rakkaus on niin väkevää, että kipeää tehdessäänkin se samalla parantaa ja kantaa...
 
..siunattu olet sinä ihanalla perheelläsi ja sillä suunnattoman suurella, kantavalla rakkauden määrällä :heart: :hug:...

Voimia tulevaan :hug:...rakkaus on niin väkevää, että kipeää tehdessäänkin se samalla parantaa ja kantaa...
Niin olen siunattu. :) :heart:

Kaunis kiitos ! :heart:
Tässä tulee lukiessa kyyneleet silmiin.
 

Yhteistyössä