ei kukkia ei kakkua

  • Viestiketjun aloittaja höö
  • Ensimmäinen viesti
höö
mies oli mökkeilemässä,rilluttelemassa pari päivää. ihan sovittu juttu oli. minä kotona vauvan kans. ei kerinny aamuun kun piti vuokra mökki siivota, sanoi että iltapäivällä haetaan kakkua ja vietetään äitienpäivää. sain lahjan, rintsikat ja alkkarit ja joku kultainen koru olisi pitänyt olla mut myyjä oli möhlinyt saan sen huomenna. tosi kiva lahja :) heitin miehelle aijemmin että en tarvii kakkuja sun muuta, koska ajattelin että siitä olisi vaivaa kun on muutenkin jo väsynyt. vaikka olisin oikeasti halunnut kaiken niin kuin moni äiti saa...sain lahjan, mutta koen että olen menettänyt ensimmäisen äitien päivän kun ei ollut aamu kahveja kakkuja eikä mitään rentoutumista. väänsin hysteeriset itkut jo pariin otteeseen kun on niin arvoton olo...pöljää
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja höö:
mies oli mökkeilemässä,rilluttelemassa pari päivää. ihan sovittu juttu oli. minä kotona vauvan kans. ei kerinny aamuun kun piti vuokra mökki siivota, sanoi että iltapäivällä haetaan kakkua ja vietetään äitienpäivää. sain lahjan, rintsikat ja alkkarit ja joku kultainen koru olisi pitänyt olla mut myyjä oli möhlinyt saan sen huomenna. tosi kiva lahja :) heitin miehelle aijemmin että en tarvii kakkuja sun muuta, koska ajattelin että siitä olisi vaivaa kun on muutenkin jo väsynyt. vaikka olisin oikeasti halunnut kaiken niin kuin moni äiti saa...sain lahjan, mutta koen että olen menettänyt ensimmäisen äitien päivän kun ei ollut aamu kahveja kakkuja eikä mitään rentoutumista. väänsin hysteeriset itkut jo pariin otteeseen kun on niin arvoton olo...pöljää
Eli itse pilasit ensimmäisen äitienpäiväsi sopimalla ja katumalla jälkeenpäin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja höö:
mies oli mökkeilemässä,rilluttelemassa pari päivää. ihan sovittu juttu oli. minä kotona vauvan kans. ei kerinny aamuun kun piti vuokra mökki siivota, sanoi että iltapäivällä haetaan kakkua ja vietetään äitienpäivää. sain lahjan, rintsikat ja alkkarit ja joku kultainen koru olisi pitänyt olla mut myyjä oli möhlinyt saan sen huomenna. tosi kiva lahja :) heitin miehelle aijemmin että en tarvii kakkuja sun muuta, koska ajattelin että siitä olisi vaivaa kun on muutenkin jo väsynyt. vaikka olisin oikeasti halunnut kaiken niin kuin moni äiti saa...sain lahjan, mutta koen että olen menettänyt ensimmäisen äitien päivän kun ei ollut aamu kahveja kakkuja eikä mitään rentoutumista. väänsin hysteeriset itkut jo pariin otteeseen kun on niin arvoton olo...pöljää
Ei luoja teitä kiittämättömiä akkoja :D:
Toivottavasti tämäkin oli provo
 
vain yksi päivä vuodessa
mä makasin krapulassa ja niin mieskin, haettiin läheisestä pizzeriasta aamupala ja ollaan maattu koko päivä sohvalla limua kitaten, lapsilta sain nyt iltapäivällä heidän askartelemansa lahjat..ja oikein olen tyytyväinen tähän äitienpäivääni.
 
vierailija
no sä sentään sait lahjan! itse olen surullullinen kun ei edes ole toivottanut hyvää äitienpäivää =( meillä on kaksi lasta ja muuten suhde on suht hyvä. mutta joulun jälekeen ei ole tullut ystävänpäivä lahjaa, syntymäpäivä lahjaa eikä tullut nyt edes niitä onnitteluja =(
 
kylkyl
aaapee! ei kukkia, ei kakkua, mutta sitäkin enemmän kakkia!
tuliko kakka sentään ap! Muista nyt kuitenkin iloita toimivasta suolisto-organismi-rakenteestasi, joka on tuottoisassa huippukunnossa.
 

Yhteistyössä