Ei ne ota mua vakavissaan tk:ssa :(

RINTASYÖPÄ
HEI! TODELLAPAHALTA KUOSTAA SINUN TILANNE, itsellä samat oireegt, juurikin samat ja rintasyöpä, joka oli levinny lähellä oleviin imusolmukkeisiin, yms, rintasyöpä mahd myös nuorilla! itse 21v ei suvussa rintasyöpää. voimia tutkimukseen!
 
RINTASYÖPÄ
HEI! TODELLAPAHALTA KUOSTAA SINUN TILANNE, itsellä samat oireegt, juurikin samat ja rintasyöpä, joka oli levinny lähellä oleviin imusolmukkeisiin, yms, rintasyöpä mahd myös nuorilla! itse 21v ei suvussa rintasyöpää. voimia tutkimukseen!
 
-,.,.
Kun täällä nyt päästiin taas haukkumaan terveyskeskuksen lääkäreitä, niin yleensä ne on kyllä suurimmaksi osaksi samat lääkärit jotka on sekä yksityisellä että kunnallisella puolella. Ei ole siis motivaatiosta tai ammattitaidosta kiinni vaan ihan muusta...
 
mbj
Mun vanha luokkakaveri kuoli reilu parikymppisenä rintasyöpään. Se löysi itseltään patin, mutta eka tk-lääkäri suurin piirtein nauroi sen ulos vastaanotolta, sanoi, että se on vaan joku rasvapatti ja ettei kaverin ikäsellä mitään rintasyöpää ole. Ei saanut lähetettä kuvauksiin tms. Oireet vaan pahenivat ja jatkuivat ja toinen tk-lääkäri sitten lopulta otti tosissaan ja laittoi samantien mammografiaan. Ikävä kyllä syöpä oli siinä kohtaa jo levinneisyysasteeltaan IV (lähettänyt etäpesäkkeitä sinne tänne) ja luokkakaveri kuoli sitten muutamaa viikkoa myöhemmin.

En todellakaan halua pelotella, mutta kyllä noi jutut kannattaa tutkituttaa vaikka väkisin.
 
Mitenkään nyt tk-lääkäreitä puolustelematta kerron yhden faktan sellasille, jotka mahd. eivät ole tietoisia siitä, että lääkärit ovat vähän puun ja kuoren välissä noissa kokeisiin ja kuvauksiin lähettämisissä.

Kaikki maksaa ja sellanen lääkäri, joka "tehtailee" lähetteitä saa siitä noottia.
Tk-lääkäri, joka lähettää "turhaan" esim. keskussairaalaan tutkimuksiin saa muutamien "turhien" lähettämisien jälkeen kitkerää palautetta esimieheltään.
 

Yhteistyössä