Ei ole v****u todellista!!!

Mieheni on saanut paskaa niskaan narsistiselta pomoltansa jo pitkään, mutta nyt sit koko firman pikkujouluissa oli ihan juhlapuheessa syyttänyt mun miestäni omaan pesään kusemisesta koska jää pitämään isäkuukautta!!! |O|O|O

Mä en tajua, mulla on niiiin paha mieli miehen puolesta, on ammattitaitoisin työntekijä koko puljussa, mutta kun ei suostu pomon pelattavaksi ja kaikenlaisia laittomia sopimuksia kirjoittelemaan niin sit saa uhkailupujeluita jne. ja nyt vielä tämä. Voi että kun saisi pian töitä muualta. :(
 
Iltiksessä oli joku aika sitten juttu huonoista pomoista. "Narsistinen pomo" -kuvaus sopi TÄYDELLISESTI mun miehen pomoon. Noh, mikä vinkki annettiin tälläisen pomon kanssa työsuhteessa olemiseen: "juokse karkuun niin lujaa kuin pääset". :/ Kunpa se olisikin niin helppoa.
 
"vieras"
Voi, tuttu tunne... Mä menin anomaan palkatonta torstaina, kun lapsi leikataan tammikuun alussa. Pomo totes, että kai sun miehes tai lapsen mummotkin voi viedä lapsen leikkaukseen. Siis laajaan sydänleikkaukseen! Kysyin vaan, että meinaatko että mä täällä töissä pystyisin hymyilemään ihmisille samalla kun mun ainokaistani operoidaan toisella puolella Suomea? Kauheella jupinalla pisti mulle päivät vapaiksi. Ihan ku huvikseni ja töistä lintsatakseni olisin sydänsairaan lapsen synnyttänyt.
 
Kyllä mun mielestä, mutta mies on niin kiltti ettei halua nostaa meteliä. Kesällä piti käyttää liiton lakimiestä jo, kun olisi pitänyt allekirjoittaa sellainen sääntövihko, missä oli niin laittomia omia sääntöjä että huhhuh. Kun mies jätti ilmoituksen isäkuukauden pitämisestä niin pomo soitti ja haukkui, huusi puhelimeen että "kai sinä itsekkin ymmärrät etsiä itsellesi kevääksi uuden työpaikan".
 
Mystiq
Kyllä mun mielestä, mutta mies on niin kiltti ettei halua nostaa meteliä. Kesällä piti käyttää liiton lakimiestä jo, kun olisi pitänyt allekirjoittaa sellainen sääntövihko, missä oli niin laittomia omia sääntöjä että huhhuh. Kun mies jätti ilmoituksen isäkuukauden pitämisestä niin pomo soitti ja haukkui, huusi puhelimeen että "kai sinä itsekkin ymmärrät etsiä itsellesi kevääksi uuden työpaikan".
Toivottavati sun mies SAA toisen työpaikan, terveyshän tuolla menee! =/
 
No toivottavasti saa uuden työn niin. Täälläpäin vain ei kauheasti ole töitä tarjolla.. Hakee kyllä aina kun on jotain mikä vähänkin voisi kiinnostaa. Lähin esimieskin on niin hirveä ettei tosikaan.
 
Mä taidan nyt mennä nukkumaan, odottelemaan miestä kotiin niistä pikkujouluista. Ei pääse sieltä kesken kotiinkaan kun on yhteiskyydillä. Kerrankin päätti lähteä mukaan tämmöiseen tilaisuuteen (siitäkin on sille soiteltu ja haukuttu kun ei ole lähtenyt esim. juhannukseksi viikonlopuksi ryyppyjuhliin) ja sit vaan julkisesti on haukuttu. Onneks nyt saa sit olla 6vkoa kotona ja levätä.
 

Yhteistyössä