Ei sen tarvi olla iso isku, kunhan osuu väärään kohtaan niin kipu on aika kiitettävä.

Tänään kun oli (ainakin täällä) keli kaikkea muuta kun mukava niin kävihän siinä sit niin et risteyksessä kolahti toinen auto mun takapuskuriin - vauhtia ei juurikaan ollut- mut koska just olin kurottunut eteenpäin nähdäkseni risteykseen paremmin niin ei selkänoja auttanut mitenkään ja nyt on sit selkä aikalailla kipee. Tuskin mitään vakavaa kuitenkaan ehti syntymään kun kipu alko vasta jokunen aika kolarin jälkeen.

Toivotaan et menee yön aikana viimeistään ohi.
 
"jenni"
Mä kyllä menisin lääkäriin, juuri siksi kun kipu ei alkanut heti. Yleensä välittömästi alkava kipu ei ole niin vakava kuin hiljalleen hiipivä ja paheneva kipu. Itse olen siitä todiste.. Äityi niin pahaksi,e ttä sitte lähettiinki sairaalaan ja olin jo melkeen shokissa kun sattu niin pirusti.. Ja sekin oli aluksi niiin että ei tuntunu mitään viakka olin tällin saanu.
 
Miespuolinen
Niin no esimerkiksi iskun munille ei tarvitse olla kovin iso ja kipu on silloin aika kiitettävä.

Kokemusta löytyy asiasta vaikka kuinka lapsuudestani. Lasten tappeluissa potkuja munille, nyrkkilyöntejä, tuli sählypallo täysiä munille ja tuli pudottua tankopyörän tangolle. Kivuliaita kokemuksia olivat.
 

Yhteistyössä