Ei tämä synny ollenkaan!!! 40+5 ja minä en enää jaksa!!!

  • Viestiketjun aloittaja EI JAKSA ENÄÄ
  • Ensimmäinen viesti
EI JAKSA ENÄÄ
eka syntyi tasan tällä viikkomäärällä ja edellinen 1.5vk ennen la, kummatkin ihan spontaanisti käynnistyi. Molemmista oli 1-2vrk ennen synnytystä vuotoa josta tiesin että synnytys on lähellä, mutta tästä ei ole vielä sellaisestakaan merkkiäkään!! Minä en siis oikeasti enää jaksa!!! Ei tämä taida syntyä kun käynnistettynä vasta!! Kokoakin on jo vauvalla sen verran että saas nähdä saako tätä edes puserrettua normaalisti ulos, ja koko ajan kasvaa vielä lisää :(
 
:hug: kyllä se vielä tulee, yhtäkkiä se alkaa ja sit ei enää tarvi odottaa :) Muistan niin hyvin noi hetket, musta tuntui ihan samalta, 5kk sitten, mutta yhtäkkiä se alkoi ja vauva tuli maailmaan :heart:

En oo kyl kertaakaan toivonut että olisi taas mahassa, jotkut sillä lohduttaa, "tulee aika jolloin toivot että vauva olisi vielä mahassa" :)
 
Tönt
voi, pitkää pinnaa. :hug:
muistan kyllä noi viimeiset päivät. 9kk odottanut eikä edes se aika tuntunu niin pitkältä verrattuna siihen viimeiseen viikkoon. :D haikealla mielellä sitä muistelee nyt. lapsiluku täynnä ja nuorin täyttää ens kuussa 2v. :heart:
 
Syntyy se :)

Juu, minulla huomenna laskettu aika ja olen rikki, poikki ja väsynyt enkä jaksaisi enää hetkeäkään. Jokottelu on alkanut myös. Kyllä minä vit!"¤#¤&/&)( ilmoitan sitten, kun vauva on syntynyt. Sitten joskus.
 

Yhteistyössä