ei yhtään innosta, seksi..

jups
Mulla on yhtäkkiä alkanu innostaa ja nyt on sit joka päivä touhuiltu. Vissiin oon "parantunu" synnytyksen jälkeisestä selibaatin tarpeesta. Eikä siinä menny ku reipas puoli vuotta... Muakaan ei sinä aikana kiinnostanu yhtään touhuilla, mut tosiaan sitä silti odotti, että mies osottais kiinnostusta sitä kohtaan... :) hassua.
 
Mä en jaksaisi/ei innosta seksi mutta haluaisin että mies haluais mua niin paljon että sanois sen ja vaikka vähän peppua puristelis.. :snotty:
Mutta kun sitäkään ei vissiin ihan täysillä aina innosta ja ei jaksa työpäivän jälkeen.Jääny ny olemattomiin raskauden aikana.Nyt rv 32+6.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Mä en jaksaisi/ei innosta seksi mutta haluaisin että mies haluais mua niin paljon että sanois sen ja vaikka vähän peppua puristelis.. :snotty:
Mutta kun sitäkään ei vissiin ihan täysillä aina innosta ja ei jaksa työpäivän jälkeen.Jääny ny olemattomiin raskauden aikana.Nyt rv 32+6.. :whistle:
ai, että..just tuota mieki tarkotan!! että mies näyttäis, että se silti haluais mua, tuollain just tollasilla pikku jutuilla:p pepun puristaminen, ohimennen kävis pussaan..tms!! mutta kun ei kertakaikkiaan mitään!! vissiin mie olen jo niin kamalan rumaksi menny, ettei se saata etes ajatella sellasia.. (ite oon kyllä välillää käyny jotain yrittään viritellä, vaikka ei oikeasti haluta seksiä..mutta kun sais sitä sellasta vastakaikua siihen.. ) ja täällä rv32+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä en nyt tajua teitä. Mikä velvollisuus miehellä on yrittää seksiä jos tietää ettei naista kiinnosta pahemmin? Miksei se toimi toisinpäin?
no minäpäs selitän sen sinulle :D eli se oli pointti, että vaikka ei halutakkaan seksiä, niin silti olisi hirmuisen mukavaa tuntea itsensä haluttavaksi!
 
ajatustenlukijako?
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Mä en jaksaisi/ei innosta seksi mutta haluaisin että mies haluais mua niin paljon että sanois sen ja vaikka vähän peppua puristelis.. :snotty:
Mutta kun sitäkään ei vissiin ihan täysillä aina innosta ja ei jaksa työpäivän jälkeen.Jääny ny olemattomiin raskauden aikana.Nyt rv 32+6.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä en nyt tajua teitä. Mikä velvollisuus miehellä on yrittää seksiä jos tietää ettei naista kiinnosta pahemmin? Miksei se toimi toisinpäin?
no minäpäs selitän sen sinulle :D eli se oli pointti, että vaikka ei halutakkaan seksiä, niin silti olisi hirmuisen mukavaa tuntea itsensä haluttavaksi!
No oletkos ajatellut että miehestäsi olisi varmaan hirmuisen mukava tuntea itsensä haluttavaksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mua innostais ihan liikaakin :|
Hiton hormonipistokset |O
Saako munisten luovuttaja harrastaa seksiä hoitojen aikana????
Saa, kunhan on hiton tarkkana ehkäisyn kanssa =)
Okei, eli kumia kehiin vaan. =) Aion itsekin kunhan lopetan imetyksen.
Tuplaehkäisy vähintään pitää olla :) eli vaikkapa kondomi ja kierukka, kondomi ja pessaari...
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä en nyt tajua teitä. Mikä velvollisuus miehellä on yrittää seksiä jos tietää ettei naista kiinnosta pahemmin? Miksei se toimi toisinpäin?
no minäpäs selitän sen sinulle :D eli se oli pointti, että vaikka ei halutakkaan seksiä, niin silti olisi hirmuisen mukavaa tuntea itsensä haluttavaksi!
ja sitten on hirmuisen kiva antaa pakit? ja miehestä on tosi kiva saada ne pakit?

ei teillä kyllä taida kaikki olla ihan kotona... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä en nyt tajua teitä. Mikä velvollisuus miehellä on yrittää seksiä jos tietää ettei naista kiinnosta pahemmin? Miksei se toimi toisinpäin?
no minäpäs selitän sen sinulle :D eli se oli pointti, että vaikka ei halutakkaan seksiä, niin silti olisi hirmuisen mukavaa tuntea itsensä haluttavaksi!
ja sitten on hirmuisen kiva antaa pakit? ja miehestä on tosi kiva saada ne pakit?

ei teillä kyllä taida kaikki olla ihan kotona... :headwall:
Tuota mäkin mietin: jos nainen ei halua seksiä eikä ole aikeissa "antaa", niin miksi miehen (joka tietää tämän) pitäisi seksiä pyytää, ja saada sitten pakit? :eek:
 

Yhteistyössä